Název šablony: ICT2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost Okruh dle RVP:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI VY_32_INOVACE_16_1_5 NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/
Advertisements

Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_FY_2E_PAV_01_Světlo.
Média a jejich role I. OB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U
DUM:VY_32_INOVACE_IX_1_12 Výkon a příkon Šablona číslo: IXSada číslo: IPořadové číslo DUM: 12 Autor:Mgr. Milan Žižka Název školyZákladní škola Jičín, Husova.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR35 Název školy.
PUBLICISTICKÝ STYL ČÍSLO DUM: VY_32_INOVACE_CJL_3_38 Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Název projektu: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na SUŠ, Ostrava.
Inf Tabulkový procesor - funkce. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Vztahy a pravidla soužití - škola. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport,
HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD VY_32_INOVACE_15_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím.
Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost Okruh dle RVP: Tematická oblast: Mediální výchova Název vzdělávacího materiálu:
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Radka Škulaviková ČísloVY_32_Inovace_3441 NázevZpráva a zpravodajství Téma hodinyZpráva a zpravodajství.
Název šablony: ICT2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a příroda Okruh dle RVP: Fyzika Tematická.
* Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost * Okruh dle RVP: * Tematická oblast: Mediální výchova * Název vzdělávacího.
Název šablony: ICT2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost Okruh dle RVP:
Název šablony: ICT2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost Okruh dle RVP:
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 13 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: říjen 2012 Ročník: 9. Vzdělávací.
Název šablony: ICT2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost  Okruh dle RVP:
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Jsou venkovské školy horší než městské?
Způsoby připojení k internetu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
PhDr. Markéta Sanalla Katedra ekonomie a veřejné správy
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
REKLAMA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
VÁNOČNÍ REKLAMA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
DUM:VY_32_INOVACE_IX_1_17 Výkon Šablona číslo: IX Sada číslo: I
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Název vzdělávacího materiálu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Stopy zvířat Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
Název vzdělávacího materiálu
Název školy: Gymnázium, Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Software počítače 1 - opakování
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
TÉMA: Počítačové systémy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr.Radka Škulaviková
JIHOMORAVSKÝ KRAJ – ZAJÍMAVÉ MÍSTO
Váňová Stanislava, Mikeladzová Jana
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Paměti počítače, rozdělení
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Vliv reklamy na společnost
Název: Pozvánka DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_17
Základní škola Unhošť CZ.1.07/1.4.00/ Projekt MŠMT ČR
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Život – pohledy na přírodu
Název školy: Gymnázium, Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace
Informatika – Grafika.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Globální problémy současného světa 3 – Populační vývoj, negramotnost
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Název: Základní lidská práva Autor: Mgr. Jiřina Kadlecová
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
STÁTNÍ SYMBOLY ČESKÉ REPUBLIKY Poznáváme státní symboly
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Odkrývačka rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
Transkript prezentace:

Název šablony: ICT2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost Okruh dle RVP: Tematická oblast: Mediální výchova Název vzdělávacího materiálu: Typy mediálních obsahů. Seznámení s jednotlivými typy mediál.obsahu a rozlišení práce v publicistice a žurnalistice, na závěr odlehčeno obrazovým testem – poznávání tv studií či pořadů. Kód vzdělávacího materiálu: ICT2-4SY-MV Ročník: sekunda šestiletého gymnázia Datum odučení vzdělávacího materiálu: Jméno autora: PhDr. Ivana Syrovátková

Typy mediálních obsahů

Zpravodajství Základ žurnalistiky Tvůrce=zpravodaj nebo korespondent Základem činnosti je zpráva Nutno zjistit: kdo, co, kde, kdy, jak, proč Zpráva musí být: stručná, jasná, logická, včasná, ověřená, citově neutrální Délka: cca 30 vteřin! Při čtení Typy zpravodajství: seriózní, bulvární a fíčrové (ang.Feature News – lidová, zábavná, zajímavá)

Publicistika Typy: analytická publicistika beletrizující publicistika úvahová publicistika manipulativní publicistika blábolivá publicistika Zkus sám/sama popsat, co je obsahem těchto typů publicistiky (řešení následuje

Řešení předchozího úkolu: Analytická publicistika provede hlubší rozbor daného problému. Beletrizující publicistika má informační charakter a snaží se nám jej podat formou vypravování, které bude obsahovat jen základní informace o problému, ale lépe a srozumitelně přiblíží situaci. Úvahová publicistika nastíní problém a uvažuje o možných řešeních nebo problémech,které by mohly nastat, pokud se řešení nedostaví. Manipulativní publicistika nás informuje o problému mnohdy takovým způsobem, že se nás snaží ovlivnit a získat pro autorem navrhované řešení, které nemusí být úplně správné. Blábolivá publicistika je mnohdy velmi zavádějící, často mluví o problémech, které jsou nedůležité, řeší povrchní věci a místy se nás snaží odvést od podstatnějších problémů, které bychom měli vidět a řešit spíš.

Žurnalistika pracuje pro média Tištěná: Noviny (denní tisk) – jmenuj -………… Časopisy (periodický tisk, periodikum – týdeník, měsíčník, čtrnáctideník, občasník…) – jmenuj - ……………….. Z hled.obsahu: seriózní, bulvární Z hlediska vlastníka: státní (veřejnoprávní) a soukromá (komerční) Elektronická: Rozhlas Televize Multimédia (VHS, PC, internet, nosiče CD, DVD,…)

Poznáš, kde jsme? Zkus identifikovat následující fotografie. Č.1 Č. 2

Č. 3

Č.4 Č.5

Č. 6

Řešení 1. Prima Family- studio pro publicistický pořad Partie 2. Recepce budovy TV Barrandov 3. Komplex budov ČT1 na Kavčích horách 4. Logo pořadu Evropské události na kanálu ČT24 5. Budova ČT na Kavčích horách zvaná „Rohlík“ 6. Studio TV Nova

Zdroje informací a obrázků: elevize elevize do-kosmicke-lodi-bude-vysilat-ve-vysokem- rozliseni-1sh- /tec_reportaze.aspx?c=A071011_213449_tec_repo rtaze_vse