Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Advertisements

Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
o Prohloubení dosavadních znalostí o Spolupráce s analyzovaným podnikem o Vhodné podmínky pro dané téma.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry Autor: Lucie Nováková, Vedoucí práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D Oponent práce: doc. Ing. Hana Ezrová,
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
„Podsklepený bytový dům 4 nadzemní podlaží cca 22 BJ “
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Ústav technicko - technologický ZHODNOCENÍ EFEKTIVNOSTI DOTAČNÍCH TITULŮ.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Autor: Pavel Maroušek Vedoucí: Ing. Martin Maršík, PhD.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Systém odměňování pracovníků
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Procesní management v oddělení logistiky
Analýza konkurenčního prostředí
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Analýza dopravní obslužnosti v Mikroregionu Jindřichohradecko
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálového a informačního toku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Analýza trhu biopotravin
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza controllingu ve vybraném podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza konkurenčního prostředí
Marketingový plán společnosti
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Finanční analýza ve vybraném podniku ve vztahu k podpoře řízení
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Realizace obchodního případu ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický Logistický a výrobní proces ve firmě PENAM, a.s. Obhajoba diplomové práce autor diplomové.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Autor bakalářské práce: Jan Zeman 17374
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Transkript prezentace:

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan Herink Vedoucí BP: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent BP: Ing. Martíšek František Červen 2016

Motivace a důvody k řešení daného problému  Vlastní zájem o dané téma  Zaměření obchodní podnikání  Rozšíření znalostí v oboru  Dostupné zdroje informací

Cíl práce  Analýza a zhodnocení současného stavu CRM ve vybrané maloobchodní jednotce  Doporučení pro změny, které by vedly ke zlepšení současného stavu.

Výzkumný problém  Spokojenost zákazníků s obchodem  Zjištění nedostatků  Eliminování a zlepšení nedostatků pro zkvalitnění obchodu  Personál, produkt, doprava, servis, cena

Představení podniku  E-shop 2008, kamenná prodejna 2010  Sídlo v Praze  Tým 4 pracovníků  Plavání, házená, volejbal, basketbal,..  Obrat 10 mil.

Použité metody  Odborná literatura  Vlastní zkušenosti a pozorování  Dotazníkové šetření  Zhodnocení a analýza dat

Dosažené výsledky a přínos práce  Inovace, nové technologie, kvalita, image  Dodavatel Nike  Bannerová reklama  Kamenná prodejna

Závěrečné shrnutí  Analýza současného stavu CRM v podniku splněna  Navržené změny stanoveny  Cíl práce splněn

Otázky od vedoucího a oponenta práce  V rámci doporučení zmiňujete bannerovou reklamu. Uveďte její konkrétní klady a zápory v kontextu Vámi vybraného podnikatelského subjektu.  Jak firma řeší případné problémy nespokojených zákazníků s kvalitou zboží, dodáním zboží, sortimentem, cenami, jaké poskytuje záruky a jaká jsou specifika reklamačního řádu.

Děkuji za pozornost