Aktuální projekty kin AERO a SVĚTOZOR Ivo Andrle Praha, 23. dubna 2008.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dobrovolnické centrum při Diecézní charitě ČB
Advertisements

P ODNIKATELSKÉ DOVEDNOSTI PRO ROZVOJ MSP A NNO V K RÁLOVÉHRADECKÉM KRAJI Projekt CZ.1.07/3.2.10/ Společnost pro právní a ekonomické vzdělávání.
HEINEKEN Konference VODA 2014.
Základní pravidla při finančním investování, rentabilita, riziko, likvidita Zdeněk Jelínek.
Nabídka pro partnery Procházka českým animovaným filmem Písek, 22. –

Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
ADOPCE PANENEK Adoptuj panenku a zachráníš dítě. Cíl projektu •Cílem projektu PANENKA je získat finanční prostředky pro celosvětovou očkovací kampaň UNICEF,
Cinema City International: Organizace PR aktivit ve filmovém průmyslu
1 PUBLIC RELATIONS 1 Případové studie UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
Komenský by se radoval aneb škola hrou
Volný čas a kultura Kultura pro děti a kultura dětí.
Sociálně-aktivizační služba pro rodiny s dětmi
Projekt sbírání tonerů SBIREJTONER.CZ. Organizátor projektu SBIREJTONER.CZ Firma OTTO Office (CZ) s.r.o. Zásilková firma specializující se na prodej kancelářských.
Smart Move Každý rok autobusy a autokary v Evropě, s minimálními dopady na životní prostředí, přepraví bezpečně a podle jejich potřeby miliony lidí. Ačkoliv.
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
Studio AJ KINOREKLAMA jsme tu proto, aby i Vás bylo nejlépe vidět a slyšet právě tam, kam se lidé chodí dívat Automatickou prezentaci spustíte klávesou.
Mediální komunikace ČD
V Planetáriu Markéta Hýblová, Michaela Ryšavá, Kateřina Králová 1.A
FILMFEST, s.r.o Talent marketingových komunikací.
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
Cílové skupiny SWOT analýza= analýza vnitřních a vnějších podmínek firmy STP proces=segmentace, targeting, positioning.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Event management Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Společně proti úrazům ve městě Chrudim. Zdravé město Chrudim  Zdravé město od roku 2001 – vstup do NSZM ČR  Podpora zdraví (soulad psychické, fyzické.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Vybrali jsme si problém letního kina v Rumburku, protože si myslíme že je ve špatném stavu. (Nepromítá se, rozbité sedačky, atd..)
Cesta do Sluneční zahrady Charitativní večer pro děti s handicapem sobota 17:00 – 21:00.
SVĚTOVÝ DEN VODY AQUA UNITED 2010 AQUA UNITED Vodní noc v aquaparcích Vodní týden v bazénech, wellness centrech aquaparcích a wellness.
Technologie.
Spolupráce se zaměstnavateli v oblasti vzdělávání Pardubickém kraji Mgr. Bc. Jana Smetanová Členka Rady Pardubického kraje pro rozvoj lidských zdrojů,
Jak to, že film se skládá ze spousty obrázků?
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
Profesně pracovní způsobilost člověka a její edukační utváření
Podnik a výroba 8. – Obsah Základní ekonomické pojmy Podnik a výroba – úvod do problematiky Podniky v Evropě Obrat podniku Sociální a environmentální.
Typologická matice tisku podle jeho zaměření a cílových skupin čtenářů
OSOBNOSTI AUTOGRAMIÁDY KOSMETIKA ZÁBAVA KULTURA OSOBNÍ ROZVOJ PŘEDNÁŠKY MÉDIA.
Role koordinačních skupin komunitního plánování v prorodinné politice Konference k zahájení projektu „Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v Děčíně“
Katedra sociální pedagogiky na Pedagogické fakultě MU Projekty zaměřené na zvyšování životních a profesních perspektiv sociálně znevýhodněných skupin.
Masová komunikace 2 PhDr. Hana Slámová,Ph.D.. * Odbor médií a audiovize MK ČR * audiovize/default.htm
Trocha historie na úvod začalo to v 90. letech zálibou několika nadšenců pro hlavolamy, kvízy a matematické hádanky 2004 vznik Muzea zábavného poznávání.
INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ – INVESTICE DO BUDOUCNOSTI PaedDr. LUDVÍK ZIMČÍK, ředitel ZŠ A MŠ BŘEZOVÁ (ŠKOLA NA KONCI SVĚTA)
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Název projektu: Zlepšujeme a vzděláváme Název programu: Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Galerie - prostor pro zábavu i vzdělávání nabídka programů pro střední školy a možnosti spolupráce.
Behaviorální cílení v kostce Petr Dobroslávek. Značka chce znát své zákazníky. Nic nového. Marketing potřebuje znát svou CS. Nic nového. Internet je část.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
THE GRASSROOTS WOMEN´S INTERNATIONAL ACADEMY SÍŤ MATEŘSKÝCH CENTER o.s. Pečeť kvality Rut Kolínská
Uznávání výsledků neformálního vzdělávání a informálního učení v sítích škol poskytujících vzdělávací služby pro dospělé Projekt je financován Evropským.
OBDOBÍ KAMPANĚ: – REALIZÁTOR KAMPANĚ: Hl. m. Praha Centrum sociálních služeb Praha CÍL KAMPANĚ: Upozornit Pražany a návštěvníky.
Zpráva o stavu českého sponzoringu Konference Sponzoring, Praha Ing. Ondřej Obluk MBA.
ČLOVĚK s mentálním postižením Společnost pro podporu lidí s mentálním postižením v České republice, o.s. Barbora Uhlířová.
Činnost lektora v Severočeské galerie výtvarného umění v Litoměřicích, příspěvkové organizaci Duben 2016 Zpracovala: PhDr. Olga Kubelková lektorka Severočeská.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
SLUŽBY KRAJSKÉ VĚDECKÉ KNIHOVNY V LIBERCI z hlediska technického vybavení Dana Petrýdesová.
Poslouchat ženy se vyplatí
Projekt: Podpora dalšího vzdělávání v Libereckém kraji
„Cesta za snem“ Prázdniny u moře
Setkání zpracovatelů MAP ve Středočeském kraji
Rodina, náhradní rodinná péče
Předmět: Občanská výchova Ročník: 6. Tematický okruh: Péče o občana
Média - jak s nimi a jak na ně?
OBCHODNÍ ČINNOST A JEJÍ PSYCHOLOGICKÁ HLEDISKA
V neděli 6. ledna vás v obci navštíví koledníci tříkrálové sbírky
Červená, oranžová, zelená – jedeme!!!
MIKULOVSKÉ OZVĚNY 58. ZLÍN FILM FESTIVALU 8.–
V Planetáriu Markéta Hýblová, Michaela Ryšavá, Kateřina Králová 1.A
Děti se závažnou zdravotní a sociální anamnézou v kontextu mezinárodního osvojení Mikulov, Petra Jonášková.
Jak vést třídnické hodiny Mgr. Lukáš Kohoutek
Regionální rodinná politika, její možnosti a význam
Transkript prezentace:

Aktuální projekty kin AERO a SVĚTOZOR Ivo Andrle Praha, 23. dubna 2008

Co tvoří PROFIL kina? ATMOSFÉRA KOMUNIKACE PROGRAM

Program 1) „běžný“ program 2) „speciální“ projekty A/ jednorázové B/ dlouhodobé - různé věkové skupiny - různé sociální / zájmové skupiny

JAK BY TO MOHLO VYPADAT? Jeden životní cyklus

Toto je malý Hubert 5 let večerníčky matka: kino vs. kámošky chůva vs. peníze

NEDĚLE PRO RODIČE S DĚTMI 14:00 děti: animované pásmo v kině rodiče: volná zábava v aerobaru 15:00 děti: rozvíjení zážitku s lektory (foyer) dospělí: film z aktuální nabídky

Hubert roste 15 let pravidelně na filmy první rande neprodali mu pivo  mailinglist (komunikace) věří dramaturgii, a proto…

AERO NASLEPO jdu do kina, nevím na co riziko – kompenzace neplatím předem, až podle spokojenosti po projekci! neviděné filmy, dobrá atmosféra, úvody

Hubert ale stárne dál… 32 let pracuje, vydělává do AERA občas rád zajde, ale… …nová přítelkyně z Řep na půl cesty je SVĚTOZOR! pohodlí, dobré filmy; viděl tam vtipný klip a rozhodl se podpořit kino i jinak…

ADOPCE SEDAČEK finanční podpora kina stálí návštěvníci, spřízněné firmy silné potvrzení vztahu spolek adoptivních rodičů promo: in-house spotová kampaň, web, mediální partneři (tisk, radio) kmotři - osobnosti

Ale Hubert pořád stárne… 65 let už 6x obnovoval adopci rozšiřuje obzory nové druhy umění opera! sen a šance k jeho naplnění

MET in HD přímé přenosy z MET, New York HD rozlišení, 5.1 zvuk satelitní přenos celosvětový fenomén AERO první v postkom. Evropě sezona 2007/2008 – 8 přenosů již další 4 kina v ČR

MET in HD možnost sublicencí ve střední Evropě promo / marketing podmínky technické / obchodní

Otázky? Neděle pro rodiče + děti Aero naslepo Adopce sedaček Met in HD