Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Cinema City International: Organizace PR aktivit ve filmovém průmyslu

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Cinema City International: Organizace PR aktivit ve filmovém průmyslu"— Transkript prezentace:

1 Cinema City International: Organizace PR aktivit ve filmovém průmyslu
Jana Mrázová Cinema City International: Organizace PR aktivit ve filmovém průmyslu

2 Náplň práce marketing koordinátora v Cinema City:
IMAX Příprava programů, filmů Koordinace VIP premiér Webové stránky Komunikace s distributory, s PR agenturou, dalšími mediálními koordinátory Hledání barter partnerů Tvorba další PR aktivity

3 Další povinnosti: Rebranding PF Ladies Nights
Nahrávání hlasové linky pro IMAX Poskytování rozhovorů pro novináře Tiskové zprávy

4 Co je IMAX Technologicky nejkvalitnější 3D kino.
Využívají se 2 projektory – obraz je mnohem jasnější než při použití jednoho projektoru pro 3D Geometrie sálu – 3D obraz vyplní celé zorné pole diváka a divák je tedy vtažen více do děje než v běžném sále = obraz více vystupuje z plátna

5

6

7 Příprava filmu v IMAX 1.Celovečerní filmy DMR – materiály od českého distributora (např. Harry Potter, Kocour v botách) 2.Dokumenty – připravujeme kompletně vše. Materiály získáváme přímo od distributora ze zahraničí (Návrat do divočiny, Hubble)

8 Příprava filmu v IMAX Komunikace s PR agenturou Příprava vizuálů
Samotná příprava VIP premiéry Příprava budgetu Příprava víkendových aktivit Komunikace s kinem, obchodním centrem

9 Děkuji za pozornost a neviděnou v kině IMAX 


Stáhnout ppt "Cinema City International: Organizace PR aktivit ve filmovém průmyslu"

Podobné prezentace


Reklamy Google