Projekt „Popularizačně naučná videa“ Jan Tomas Zuzana Ruberová Andrey Stroilov Zdeněk Langer.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hračky z Ledárny Prezentace.
Advertisements

Vzdělávací technologie kurzu podnikatelství pro techniky
Upozornění •Prezentace Občanského sdružení ve škole i mimo ni, Hlavatce byla z kapacitních důvodů těchto webových stránek upravena. Oddělením řízení grantů.
Propagace a reklama na facebooku
Dotazníkové šetření v rámci projektu RIS – podnikatelská část JVM-RPIC, spol. s r.o. Ing. Jakub Křižka Tel
Grantová politika KC Praha. Jana Brežná, KC Praha Co je NNO (NGO): Nestátní nezisková organizace:  právní formou je občanské sdružení, obecně prospěšná.
Projekt EU Dotace Informační systém sloužící k čerpání dotací ze struktur Evropské unie. FIMU PV104.
Výuka chemie na ZŠ ve spolupráci se SŠ Mgr. Klára Helanová.
Projekt č. 310 Evropská konkurenceschopnost pražské podnikatelské samosprávy Střední podnikatelský stav Ing. Martina Holíková ,
1 Způsob žádání o dotaci v rámci OP Lidské zdroje a zaměstnanost Prezentující Mgr. Petr Zavadil.
Obchodní činnosti - Kapitola 8 1 VÝZKUM TRHU KAPITOLA 8 Pavlíčková.
Krajská agrární komora kraje Vysočina ing. Karel Coufal
Jak jste dopadli? Kvaliťák nebo kvantiťák? Kreativec nebo analytik?
NEON TV Televizní studio UTB Mgr. Jan Čada, tel.:
SCLLD MAS Pobeskydí ve verzi návrhu Ostrava,
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Všechno v mém životě souvisí AC Education s.r.o. |
Management a rozvoj obcí
Zdravotnictví řízené občanem Pavel Vepřek Tým DG plus.
Společenská odpovědnost firem - nový faktor firemní konkurenceschopnosti CZ / /0393 Business Leaders Forum Andrea Václavíková
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Téma: ODPAD A RECYKLACE Motto: Recyklace - má to smysl?
Moderní vzdělávací portál Tomáš Tuček a Ondřej Martinek
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
VÝZKUM V OŠETŘOVATELSTVÍ
Pohled průmyslových firem na kvalitu českého technického vzdělávání Výsledky průzkumu Francouzsko-české obchodní komory v rámci Roku průmyslu a technického.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo n áměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_JAK.
CZ / /0329 Interní trenéři – klíč k úspěchu malé firmy AIVD ČR AMSP ČR Ondřej Palán, ,
Program zahájení - Petr Pavlinec, KÚ role systémového integrátora - Martin Vimr, PH organizace projektu - Vladimír Kvarda, PH obsazení projektového týmu.
CZ / /0045 Centrum podpory talentů České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická Agentura VEREMA, RLC, SofCon, WAGO, BAEL.
SEMINÁŘ Možnosti podpory podnikatelského sektoru a jeho dalšího rozvoje v Libereckém kraji Příprava projektu vědecko technického parku v Liberci Mgr. Tomáš.
Výukový Informační Systém Naše stránky:
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
CZ / /0003 Digitalizace – digitální vysílání jako nová technologie a nový trh Hermes o.s. Czech Digital Group, Newton College Jan Vávra,
Expertní panel pro GS JPD Propagace rovnosti šancí mužů a žen prostřednictvím médií - prezentace - Šance pro společnost, občanské sdružení.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
SWI0411 Aktuální stav u Všechny týmy by měly mít vypracováno zadání. u Všichni by měli být zařazeni do řešení nějakého projektu. u To vše by se mělo zobrazit.
Naučíme vás komunikovat ?!
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
NEON TV Televizní studio UTB Mgr. Jan Čada, tel.:
CZ / /0395 EuroChamber Praha Žadatel:Hospodářská komora hlavního města Prahy Partner: ČBL Komora Kontaktní osoba: Jan Hauser, tel:
Případová studie Seminář 2014.
Struktura bakalářské práce
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
HOSPODA 2.0 prezentace web 2.0 projektu. O projektu ● 2 fáze: ● zřízení webové stránky obsahující: - chat, blogy - on-line přenosy z kamer umístěných.
Mgr. Karla Hrbáčková Metodologie pedagogického výzkumu
Struktura podnikatelského plánu
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Strategie rozvoje obce – tvorba koncepčního dokumentu Strategie rozvoje města Ústí nad Labem na období fáze tvorby koncepčního dokumentu Mgr.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Možné problematické body hodnocení projektových žádostí přijatých v rámci výzvy č. 36 k oblasti podpory 1.2 OP LZZ Ing. Milan Kvapil Odborný referent odboru.
2015 – uzavření smlouvy o spolupráci ve výzkumu a vzdělávání
Zpracování žádosti na podporu sociálního podnikání do OPZ - příklad dobré praxe Vznik sociálního podniku Hustířanka služby s.r.o. Hradec Králové, 7.
Závěrečná evaluace vzdělávání cílové skupiny, shrnutí projektu
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
Optimalizace nabídky bydlení pro studenty
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
Základní škola, Znojmo, náměstí Republiky 9
INOVACE ŠVP ZAČLENĚNÍM PŘEDMĚTU FINANČNÍ HOSPODAŘENÍ
Závěrečná zpráva projektu Karmelka
Povolání logistický manažer
Letní škola EkoInkubátor
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Webová prezentace zájmového sdružení
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
Prezentační a komunikační dovednosti
MARKETING Přednáška P
Všichni máme hendikep, jen někdy je vidět víc, někdy míň…
Transkript prezentace:

Projekt „Popularizačně naučná videa“ Jan Tomas Zuzana Ruberová Andrey Stroilov Zdeněk Langer

OBSAH Cíl projektu Popis produktu Podnikatelský model Harmonogram Anketa Zhodnocení rizika Rozpočet Webová stránka Závěr

1. Cíl projektu Cílem projektu je přiblížit chemii laické veřejnosti pomocí populárně naučných videí z oblasti výrobní chemie. Předloha nápadu: Video 1Video 1 Video 2Video 2 Počet dílů: 10 Sledovanost: min.1000 zhlédnutí na jeden díl Získání min 1000 fanoušků na FB 1000 návštěv webových stránek za měsíc

2. Popis produktu  Seriál popularizačně-naučných videí  Téma: chemie v každodenním životě  Délka videa: minut  Natáčení: prostředí firem, výrobny, laboratoře

3. Podnikatelský model

4. Harmonogram

5. Anketa Nutnost zjištění poptávky Upřesnění cílové skupiny Upřesnění směrování projektu

5. Výsledky ankety 49 respondentů Cílová skupina jsou osoby let s min. středoškolským vzděláním Zvolená chemická tématika je zajímavá Podrobné informace nejsou nutné Dotazovaní se chtějí bavit

6. Zhodnocení rizik Nezájem ze strany firem Nedostatečný zájem ze strany zákazníků Problém s uveřejněním videí na stream.cz Nevhodně zvolená témata videí HR problémy při vypracovávání

7. Rozpočet PříjmyVýdaje Dotace EU50 000AV technika + kameraman Dotace škola5 000Produkce Základní kapitál20 000PR, reklama Sponzoring30 000Logistika Inzerce na našem webu Příjem ze sledovanosti5 000 Celkem

8. Webová stránka

9. Závěr Zjistili jsme možnosti pro realizaci našeho projektu. Role v týmu vyplynuly sami. Každý se sžil s danou rolí. Nečekali jsme kladnou odezvu na projekt. Podařil se nám udělat základ pro možnou realizaci. Chystáme se úspěšně dokončit studium.