MY FAMILY Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/21.2165.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Marcela Götzová ČísloVY_32_Inovace_3299 NázevPronouns Téma hodinyZájmena PředmětAnglický jazyk Ročník/y/5.B.
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí DATUM: AUTOR: Jana Hofrichterová NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_Jobs and occupation TÉMA.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_20_Pronouns.
AnotacePracovní listy jako příprava pro práci v terénu. Seznamují žáky se základními pojmy a regionální tematikou. Vycházka do přírody, fotodokumentace,
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov Autor: Mgr. Miluše Senetová Datum/období: únor 2014 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VYJMENOVANÁ SLOVA PO L – opakování Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Matematická štafeta Autor: Mgr. Ivana Tesařová Datum:
SLOVNÍ DRUHY Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Opakování vyjmenovaných slov po m Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
PROČ 28. ZÁŘÍ NECHODÍME DO ŠKOLY – projekt ke státnímu svátku Autor : Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
VYPRACOVALA: Mgr. Ivana Tesařová, ZŠ a MŠ Mladoňovice Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
MĚŘÍTKO MAPY, KILOMETR Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
Protahovací cvičení pro zádové svaly a páteř Výukový materiál č.: VY_INOVACE_32_68_protahovací cvičení – záda a páteř Vypracovala: Mgr. Miroslava Spurná.
VY_12_INOVACE_14_TO TO UTÍKÁ_JAZYK A JAZYKOVÁ KOMUNIKACE_HLAVOVÁ Anotace Pracovní list slouží k procvičování čtení s porozuměním. AutorMgr. Ivana Hlavová.
MĚŘENÍ DÉLKY /praktické činnosti/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Datum:
ORDINAL NUMBERS /MONTHS/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
PŘEDMĚTY ZE SKLA TŘÍDÍME ODPADY. Co je na obrázku? 2.
PRVNÍ JEMNICKÁ BITVA O UPEVNĚNÍ KRÁLOVSKÉ MOCI LUCEMBURSKÉ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Hana Klimíčková
Practicing of to be and possessives
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
zpracovaný v rámci projektu
Elektronické učební materiály – 1. stupeň Společnost POZNÁVÁME RODINU
Object pronouns Název školy: ZŠ Karla Klíče v Hostinném
Verbs + prepositions, adjectives + prepositions
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Adjectives Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí
Obličej VY_32_INOVACE_2B_15 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
MĚŘENÍ OBJEMU Autor: Mgr. Ivana Tesařová
TO BE – questions, short answers
MEZILIDSKÁ KOMUNIKACE II.
Rovnací cviky - trpaslíci
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_07_BÁSNIČKY Mgr. Libuše Stonawská
CAN/CAN’T /ACTIVITIES/
Autor: Mgr. Ivana Tesařová
TÉMA: Počítačové systémy
Zájmena Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk-anglický jazyk DUM 08
OBSAHY ROVINNÝCH ÚTVARŮ
Autor: Michaela Vráblíková Název : VY_32_INOVACE_22AJ_3tr_SLOVICKA8.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Charakteristika výukového materiálu
Charakteristika výukového materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL: VY_32_INOVACE_01_Aj34_27
EU peníze školám Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor
Seznámení se s technikou a příprava základního čtverce
Název školy: Speciální základní škola Louny, Poděbradova 640,
EU peníze školám Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor
Sada 2 Jazyk a jazyková komunikace MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
PRESENT SIMPLE TENSE Autor: Mgr. Ivana Tesařová
LONDON AND PRAGUE Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Lidské tělo VY_32_INOVACE_2B_16 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Základní obeznámení s programem
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s.
PŘÍDAVNÁ JMÉNA – ADJECTIVES Anotace: Materiál je určen žákům 7
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_19_Test -PPČ
VY_32_INOVACE_43 TO BE QUESTIONS.
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
Kondiční cvičení v tělocvičně Překážková dráha
To be - affirmative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_373, 19. sada, AJ2
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_14_Popis obličeje
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_08_Moje rodina
Narozeniny VY_32_INOVACE_2B_09 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_02_Hudební obrázky
Transkript prezentace:

MY FAMILY Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/

AnotacePracovní listy sloužící k procvičení slovní zásoby její praktické využití v komunikaci. AutorMgr. Ivana Tesařová PředmětAnglický jazyk Očekávaný výstupRozumí známým slovům a umí je použít v textu, reprodukuje ústně i písemně obsah textu, sestaví písemné sdělení. Druh učebního materiáluPracovní listy, hry a jazykové činnosti Cílová skupinaŽáci 4. a 5. ročníku Metodický postupJe podrobně uveden v textu Datum

Zopakuj si slovíčka : EM ……………………………., STERSI ………………………………, OMTEHR ……………………, BORTEHR …………………………………, CISOUN ………………………, TEFAHR……………………………………., LOD MUM …………………………., DOL DAD ………………………….., CELNU…………………………………, AUNT…………………………………. Complete/ names, age /: This is my family Hello. My name is ……………………….I am ……………….. years old. This is my mother ………………………. She is …………….. And this is my father ………………….. He is …………….. years old. I have got a brother …………………... He is …………………. I have got a sister ……………………... She is ……………………….. My old Dad ……………………….is ……………………………and my old Mum is ……………………….

Další možnosti práce s předchozím textem: 1.Praktické využití při popisu rodinné fotografie 2.Vytváření miniprojektů doplněných fotografiemi či vlastními obrázky dle fantazie. Následné vyhodnocení a vy- brání nejvtipnějšího projektu. 3. Hra Na reportéra: Magnetofonový záznam reprodukce. Opět možno soutěžní formou s odměnou pro nejlepšího speakera. Důraz na správnou výslovnost a plynulost textu. 4. Pokročilejší žáci mohou doplnit text popisem osob využitím přídavných jmen /adjectives/. Viz dále

ADJECTIVES Hledej opozita : /manipulace s kartičkami – ve dvojicích či skupinách na čas/ BIG SHORT TALL SMALL FAT THIN HAPPY OLD YOUNG SAD

Kartičky můžeme využít i dalším způsobem, např. v pohybové GUESSING GAME. Děti se pohybují v prostoru za doprovodu hudby. Na zastavení hudby se ptají nejbližšího žáka: Are you happy ? Hra pokračuje, dokud se nevytvoří dvojice opozit. PANTOMIMA. Je obdobná hra, ale děti mají kartičky přišpendlené na zádech, takže neznají svou identitu. Míjející spolužák na zastavení hudby pantomi- cky předvádí uvedenou vlastnost. A opět vytváří dvojice, ale mnohem do- brodružnějším způsobem. Hra může mít ještě mnoho dalších verzí dle momentálního nápadu a nálady.