Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu: SŠ spojů a informatiky Tábor Tomáš Jansa VY_32_INOVACE_OV15 CZ.1.07/1.5.00/34.1021 Moderní škola.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Postup při vytváření projektu v MS Project
Advertisements

Tabulky v MS ACCESS Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiří Novák.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Návod na kalibraci vektorového obvodového analyzátoru R&S ZVL
Vzhled prezentace - šablony
Export dat, vytvoření tabulek a grafů na
Hromadná korespondence
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
VY_32_INOVACE_In 6.,7.11 Internetový prohlížeč-vyhledávání a ukládání dat z internetu do počítače Anotace: V prezentaci se žák seznámí se základními typy.
VY_32_INOVACE_In 6.,7.17 PowerPoint – snímky
Prezentační manažer Kapitola 11.0 (Tisk)
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_32_INOVACE_TE_5 Název školy: Základní škola Velké Opatovice, okres Blansko Název programu: Operační program Vzdělávání.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
VY_32_INOVACE_53_MS_Word_ II. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
PowerPoint. PowerPoint Co je to PowerPoint? Program PowerPoint slouží k tvorbě prezentace. Pracuje se zde s tzv. snímky. Každý snímek tvoří jednu obrazovku.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Hromadná korespondence, makro
VY_32_INOVACE_55_MS_Word_IV. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
TEXTOVÝ EDITOR.
Animace v PowerPoint u Ročník: 7 Předmět: Informační a komunikační technologie Učitel: Vojtěch Novotný Téma: PowerPoint - animace Ověřeno ve výuce: 1.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_254 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
TRANSPOZICE TABULEK Zadání úkolu: Převeďte řádky buněk v tabulce na sloupce a naopak, tzn. otočte tabulku o 90 stupňů.
Tlačítka akcí. Do prezentací můžeme vkládat tzv. tlačítka akcí.
Úprava řádků sloupců a listů Nejprve si musíme otevřít Excel např. přes START/PROGRAMY/MICROSOFT EXCEL. Vytvořila jsem si tabulku pro strukturu mezd zaměstnanců.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Vkládání klipartů a obrázků do excelu
Spouštíme aplikace Spuštění aplikace Malování
Vytvoření tabulek a grafů na V této prezentaci krok za krokem ukážeme, jak exportovat data do Excelu či do jiného programu. A dále.
TISKOVÉ SESTAVY Michaela Žítková, 4. Y. Úkol: Vytvoření seznamu studentů pro hromadný výlet Úvod Program WinBase Postup při vytváření Závěr.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_256 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Zoner Callisto V této prezentaci najdete různé návody a rady jak pracovat s programem Zoner Calisto.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Základní ovládání a nastavení počítače Klávesnice – cizojazyčné rozložení.
Úloha 1 Měření vzdálenosti pomocí ultrazvuku na vstupu mikropočítače Projekt CZ.1.07/1.1.16/ Bc. Štěpán Janás 2013.
© Aastra Integrovaný DHCP server. © Aastra DHCP server DHCP server je určen pro distribuci IP adres a konfiguračních parametrů pro telefony.
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu: SŠ spojů a informatiky Tábor Tomáš Jansa VY_32_INOVACE_OV10 CZ.1.07/1.5.00/ Moderní škola.
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu: SŠ spojů a informatiky Tábor Tomáš Jansa VY_32_INOVACE_OV8 CZ.1.07/1.5.00/ Moderní škola.
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu: SŠ spojů a informatiky Tábor Tomáš Jansa VY_32_INOVACE_OV11 CZ.1.07/1.5.00/ Moderní škola.
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu: SŠ spojů a informatiky Tábor Milan Adámek VY_32_INOVACE_AS1 CZ.1.07/1.5.00/ Moderní škola.
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu: SŠ spojů a informatiky Tábor Tomáš Jansa VY_32_INOVACE_OV16 CZ.1.07/1.5.00/ Moderní škola.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 6 – textový editor Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS Word - tabulátory Co se všechno naučíme??? Zarovnání.
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu: SŠ spojů a informatiky Tábor Tomáš Jansa VY_32_INOVACE_OV6 CZ.1.07/1.5.00/ Moderní škola.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika – tabulkový procesor Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS EXCEL 2010 Co se všechno naučíme??? Absolutní adresa.
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu:
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu:
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu:
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu:
ZONER CALLISTO Ovládání programu
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu:
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu:
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu:
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r. o., Orlová Lutyně
Návrh IP adres a tvorba podsítí
Spouštíme aplikace Spuštění aplikace Malování
Hromadná korespondence 2 OpenOffice
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu:
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu:
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu:
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu:
Digitální učební materiál
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu:
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Tvorba webových stránek na google – Sites (4.)
Informační a komunikační technologie
Tvorba webových stránek na google – Sites (6.)
Transkript prezentace:

Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu: SŠ spojů a informatiky Tábor Tomáš Jansa VY_32_INOVACE_OV15 CZ.1.07/1.5.00/ Moderní škola – inovace výuky na SŠSI Tábor

Omezování rychlosti clientů

Úvod  V této prezentaci popisuji jak v mikrotiku nastavit omezování rychlostí a to pro celý vysilač, jednotlivci nebo hromadně nastavit maximální rychlost všem uživatelům najednou.

Konfigurace – max. rychlost pro vysílač  Tato konfigurace je dobrá k tomu, pokud si chceme konektivitu rozdělit libovolně mezi access pointy.  např.:  mám celkovou konektivitu 40Mb/s  Dále mám 4 vysílače s tím že jeden je vytížený více a ostatní méně  Více vytíženému vysílači mohu nastavit, že klienti na něm připojení nepřekročí celkem 25Mb/s  Dalším třem AP nastavíme aby nepřekročila 5Mb/s

 Toto uděláme takto: 1. Po připojení do mikrotiku vybereme queues 2. Stiskneme tlačítko pro přidání 3. Vepíšeme adresu /0 (adresa všech připojených zařízení bez ohledu na zvolený rozsah IP nebo vybereme rozhraní na které chceme toto aplikovat 4. Zvolíme maximální download a upload 5. A stiskneme tlačítko OK  Nastavení na dalším snímku nám zařízení bude omezovat veškerý provoz na max 25Mbps (Mb/s) download a 5 Mbps (Mb/s) upload.

Konfigurace – jednoho klienta  Tato konfigurace je dobrá k tomu, pokud chceme snížit rychlost pouze jednomu klientovi.  Nastavení bude velice podobné jako v předchozím případě, pouze místo adresy /24 napíšeme IP adresu kterou chceme omezit, např.:

Konfigurace – hromadné omezení všech klientů  Tuto konfiguraci použijeme v případě, že chci všem klientům maximální rychlost.  Např.:  Nastavíme si maximální rychlost na vysílač 25 Mbps  A chci ab nikdy z připojených nemohl stahovat více než 5 Mbps  Jedno řešení je využít návod z předchozího snímku nebo můžeme použít omezení PCQ

 Toto uděláme takto: 1. Vybereme queues z hlavní nabídky 2. Přejdeme na záložku Queue Types 3. Stiskneme tlačítko pro přidání 4. Vepíšeme políčko name 5. Kind zvolíme na pcq 6. Zvolíme maximální Rate např. 5M (nelze zde psát desetinné čárky, proto to lze zapsat takto 3500k=3,5M) 7. V Classifier zvolíme Dst. Address 8. A stiskneme tlačítko OK

 Nyní máme vytvořené pravidlo které ještě musíme aplikovat. Nejjednodušší je tento způsob: 1. Vybereme queues z hlavní nabídky 2. Přejdeme na záložku Interface Queues 3. Vybereme rozhraní na které cheme omezení aplikovat a poklikáme na něj 4. Nyní z rozbalovací nabídky Queue Type vybereme námi vytvořené pravidlo 5. Nyní zvolíme tlačítko OK