Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.7.A.08_pridavne_jmeno_v_prisudku Datum : 26.11. 2011 Ročník.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
2.1 Substantive – Genus, Artikel
Advertisements

Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: žáky 3. ročníku ZŠ Předmět: německý jazyk Autor: Mgr. Richard.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
POŘÁDEK SLOV V NĚMECKÉ VĚTĚ
STUPŇOVÁNÍ PŘÍDAVNÝCH JMEN A PŘÍSLOVCÍ
SKLOŇOVÁNÍ PŘÍDAVNÝCH JMEN 1 - SE ČLENEM URČITÝM
ANOTACE Žáci se seznamují s německými názvy zvířátek na fotografiích a své znalosti si ověřují přiřazováním názvů k obrázkům o odpověďmi na jednoduché.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana
Deklination der Adjektive nach dem bestimmten Artikel Genitiv und Dativ.
Deklination der Adjektive nach dem unbestimmten Artikel Nominativ und Akkusativ.
Deklination der Adjektive nach dem unbestimmten Artikel Genitiv und Dativ.
Deklination der Adjektive nach dem bestimmten Artikel Nominativ und Akkusativ.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: žáky 3. ročníku ZŠ Předmět: německý jazyk Autor: Mgr. Richard.
Jonas práce s textem pro 3.ročník. Co o něm umíš říci? Wie heißt er? Ist er groß? Was hat er? Jonas Wie ist der Ball? Wie ist die Katze? Wie heißt sie?
Adresa školy: ZŠ Třeboň, Na Sadech 375 Jméno autora: Mgr. Jana Písaříková Název: VY_32_INOVACE_460 Nj/6 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma hodiny:
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.7.B.20_opakovaci_test Datum : Ročník : sedmý Vzdělávací.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A_11_zpusobove_sloveso_mussen Datum : Ročník.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Detusch mit Max Lektion 2. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A_12_was_wir_essen_und_tri nken Datum : Ročník.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.13_meine_woche Datum : Ročník : osmý Vzdělávací.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.7.B.14_zapor_pods tatnych_jmen_kein Datum: Ročník:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV: VY_22_INOVACE_32_NJ7_ Wiederholungstest 3/I TÉMA: Wiederholung ČÍSLO PROJEKTU:
Anotace: Německý jazyk pro 8. ročník
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.10_co_si_oblekame Datum : Ročník : devátý Vzdělávací.
Název školy : ZŠ Št ě tí, Ostrovní 300 Autor : Vlasta Hackelová Název materiálu : VY_12_INOVACE_NJ.7.B.10_skola_skolni_p otreby Datum : Ro č.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.16_mein_tiere Datum : Ročník : sedmý Vzdělávací.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr. Ivana Řehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R13_Tiere TEMA: Německý jazyk ČÍSLO.
Anotace: Prezentace je určena pro žáky 3. ročníku, slouží k výkladu slovní zásoby k tématu Meine Familie. Období: leden-květen 2012 Název školy: ZŠ Varnsdorf,
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.19_stupnovani_pridavnych_ jmen Datum : Ročník.
Adresa školy: ZŠ Třeboň, Na Sadech 375 Jméno autora: Mgr. Jana Písaříková Název: VY_32_INOVACE_457Nj/7 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma hodiny:
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.12_souveti_souradne_spojka _deshalb Datum :
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr. Petra Šandová NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_NJ Téma: Barvy Číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.8.A.09_otazky_a_odp ovedi Datum : Ročník : osmý.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.7.B.15_hrajeme_si _s_nemcinou Datum : Ročník.
Slovesa s odlučitelnou předponou.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Anotace : Německý jazyk pro 9. ročník vazba –“ gibt es“ was gibt es in deiner Stadt Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu:
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.7.A.11_moje_zaliby Datum : Ročník : sedmý Vzdělávací.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_162 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název DUMu:NJ4 – 1 Familie Wagner Autor:Mgr. Tomanová Marie Vzdělávací oblast:Jazyk a.
Anotace: Německý jazyk pro 9. ročník Souvětí souřadné se spojkou
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Používání členu určitého a neurčitého – téma školní potřeby.
Němčina pro 7. třídu Tvoření otázky.
Němčina pro 9. třídu. Anotace : Německý jazyk pro 9. ročník
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.07_privlastnovaci_zajmena_jeho_jeji Datum :
Přídavné jméno v přísudku
Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor:
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Německý jazyk, Skloňování po členu určitém.
Anotace: Německý jazyk pro 8. ročník
VY_32_INOVACE_CJ.6.A.14 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Nikola Grbavčicová Název materiálu: VY_32_INOVACE_CJ.6.A.14_pridavna_jmena Název:
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy : ZŠ Štětí, Ostrovní 300
Vzdělávací oblast : jazyk a jazyková komunikace
Němčina pro 8. třídu Anotace : Německý jazyk pro 8. ročník
Němčina pro 8. třídu. Předložky se 3. a 4. pádem
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 4
PŘÍDAVNÁ JMÉNA STUPŇOVÁNÍ.
Němčina pro 9. třídu Rozkazovací způsob.
Anotace : Německý jazyk pro 7. ročník
Němčina pro 8. třídu. Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.05_privlastnovaci_zajmena_po_predlozce_se_3_a_.
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek. Autor:. Mgr
Anotace : Německý jazyk pro 9. ročník
Němčina pro 9. třídu Rozkazovací způsob.
Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace
Familie VY_22_INOVACE_07_127
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.7.A.08_pridavne_jmeno_v_prisudku Datum : Ročník : sedmý Vzdělávací oblast : Jazyk a jazyková komunikace Předmět : Německý jazyk Název: Přídavné jméno v přísudku. Číslo operačního programu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: PRIMA ŠKOLA Anotace : Německý jazyk pro 7. ročník Výklad – tvary přídavného jména v přísudku – rod mužský, ženský, střední – procvičení ve větách.

 Přídavné jméno v přísudku nepřibírá v němčině žádnou koncovku. Jaký je děda a jaký je vnuk ? Der Opa ist schon alt. Der Enkel ist noch jung.

 Wie ist der Schnecke und wie ist das Auto ? Der Schnecke ist langsam. Das Auto ist schnell.

 Wie ist die Katze und wie ist der Katter? Die Katze ist dünn. Der Katter ist dick.

 Wie ist die Maus und wie ist der Elefant? Die Maus ist klein. Der Elefant ist gro3.

 Klein  Fresch  Schwarz  Jung  Richtig  Nein  Dünn  langsam  Dick  Falsch  Gro3  Wei3  Schnell  Nett  Alt  Ja

 METODIKA  Hodinu začneme zopakováním slovní zásoby – přídavná jména.  Vysvětlíme si rozdíl mezi tvary přídavných jmen v češtině a v němčině – přídavné jméno v přísudku nepřibírá žádnou koncovku.  Na prvních příkladech prakticky znázorním, co poučka znamená.  Děti tvoří odpovědi na otázky u jednotlivých obrázků.  Správnost vytvořených odpovědí kontrolujeme na interaktivní tabuli.  Společně vymýšlíme další věty s použitím přídavného jména. Inovace : Práce s interaktivní tabulí a použití obrázků hodinu oživí, žáci si díky obrázkům snadněji zapamatují látku – využití vizuální paměti.

 Zdroje : Kliparty Office