Konference k projektu „Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu.“ Martin Konečný
Nejčastější problémy uživatelů webu projektu Uživatel: nemá prostudovaný manuál, kde jsou uvedeny postupy: jak se ve svém účtu orientovat jak zadávat osoby do seznamu zaměstnanců jak přihlašovat/odhlašovat na kurzy jak měnit údaje, pověřenou osobu, heslo, mazat osoby a další informace potřebné k práci s webem projektu manuál je k dispozici zde: 328d-4b9c-ab44-5bc12f02d1a6/04_09_14_navod_pro_uzivatele_web_stranek.pdf.aspx 328d-4b9c-ab44-5bc12f02d1a6/04_09_14_navod_pro_uzivatele_web_stranek.pdf.aspx
Nejčastější problémy uživatelů webu projektu Uživatel: nevšimne si povinnosti zaslat nám Čestné prohlášení žadatele o podporu v režimu de minimis a Souhlasu s podmínkami účasti v projektu; formuláře bývají chybně vyplněné, nekompletní, apod. nesplňuje podmínky pro registraci do projektu, protože je: špatně vyplněná registrace (CZ NACE, apod.) správně vyplněná registrace, ale místo činnosti Praha, státní správa, atd. …;
Nejčastější problémy uživatelů webu projektu Uživatel: občas zadá chybné údaje do registračního formuláře (zejm. IČO, forma podnikání, atd.) se nenachází na stránkách ale na případně na úplně jiném webu; se do systému hlásí, aniž by provedl registraci; provedl registraci, ale s přihlášením nečeká na e- mail od nás, abychom případně dořešili nějaké chyby nebo nejasnosti; zapomene login a heslo;
Nejčastější problémy uživatelů webu projektu Uživatel: často nechápe, že kurzy nerealizuje samotný CzechTourism, ale externí dodavatel; si často duplikuje účty (1x jako zodpovědná osoba, 1x zaměstnanec); se nestihne přihlásit v řádném termínu (lze dodatečně skrze dodavatele); nedostatečně/špatně vyplňuje údaje k firmě/zaměstnancům (!), což se promítne do prezenčních listin a špatně vyplňuje/podepisuje také prezenční listiny na kurzech;
Nejčastější problémy uživatelů webu projektu Uživatel: se nevejde do kapacity kurzu; neodhlašuje osoby z kurzů, přestože ví, že se jej nakonec nezúčastní; často neklikne na tlačítko „uložit“ nebo „potvrdit změny“, čímž nedojde k uložení jména zaměstnance do seznamu nebo nedojde k přihlášení zaměstnance na kurz; často ignoruje výzvu k potvrzení ne/účasti na kurzu;
_ _ ČCCR – CzechTourism Vinohradská 46, Praha 2 tel Martin Konečný Hlavní manažer projektu OP LZZ Děkuji za pozornost