Andrea Šafařík Fridmanská (Praha, duben 2016) PUBLICITA.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Praha - 7. prosince 2006 Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií a státním rozpočtem České republiky Plánování sociálních služeb ve městě Havlíčkův.
Advertisements

Doporučení pro přípravu žádosti;
INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR Oblast intervence 3.1 Služby v oblasti sociální integrace aktivita a) investiční.
Projekt Svazu na podporu meziobecní spolupráce v ČR Projektový tým Svaz měst a obcí ČR Ostrava, 04. listopadu 2013.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
PUBLICITA Informační a propagační aktivity v rámci OP VK Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Pravidla publicity projektu
EHP a Norské Fondy Suzana Jovaševićová Ministerstvo financí ČR – Národní kontaktní místo.
Zpráva o činnosti sekretariátu MAS – medializace a propagace (bod 8 programu) Valné shromáždění Chotěvice, Evropský zemědělský fond pro rozvoj.
YOUTHPASS (Pas mládeže) Akce 2 – Evropská dobrovolná služba (pro Vysílající a Hostitelské organizace)
Pomáháme neziskovkám Významný projekt Olomouckého kraje
PRAVIDLA Desatero OP LZZ.
Další vývoj přiřazování kvalifikací k EQF v České republice Miroslav Kadlec, Praha,
ČASTÉ CHYBY PŘI ZPRACOVÁNÍ ŽÁDOSTI O DOTACI 8. října 2013 Ing. Petra Salačová, OAP Ústí nad Labem 1.
„Podpořeno grantem z Islandu, Lichtenštejnska a Norska v rámci Finančního mechanismu EHP a Norského finančního mechanismu prostřednictvím Nadace rozvoje.
PROPAGACE PRÁCE SEKTOROVÉ RADY, JEJÍCH VÝSTUPŮ A CELÉ ZAKÁZKY NSK2.
PUBLICITA PROJEKTU Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj.
CZ / /0048 Centrum pro transfer technologií Technologické centrum AV ČR SSŠ AV ČR, VŠE, VŠCHT, ÚPV, ZeNTIVA, a.s., ČKD Nové Energo, a.s.
Zpracování záměru projektu a jeho příloh Ing. Hana Kuželková, NVF, o.p.s.
Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a státním rozpočtem České republiky Moderní formy profesního vzdělávání Konference k projektu Orlová -
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
KANCELÁŘ CZELO: PARTNER ČESKÉHO VaVaI V BRUSELU ANNA VOSEČKOVÁ.
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
0350 – Podpora nových vzdělávacích metod v systému vzdělávání ČMKOS Žadatel: ČMKOS Partner: AIVD Mgr. Dušan Martinek
Komunitární program PROGRESS Jitka Zukalová, MPSV, oddělení Evropské unie.
Jak připravit town- twinningový projekt v rámci programu Evropa pro občany Gabriela Hermannová.
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
OPPS ČR-PR Operační program přeshraniční spolupráce Česká republika-Polská republika Seminář pro žadatele Zpracovala: Jana Bartošková.
PAS MLÁDEŽE Youthpass Akce 2 – Evropská dobrovolná služba (pro mentory)
Představení Zprostředkovatele a partnera programu Martina Bečvářová Praha (květen 2015)
PUBLICITA PROJEKTU Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj.
1 Visegrad, Norské fondy, veřejná výběrová řízení Mgr. Iva Minaříková.
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz PUBLICITA PROJEKTŮ OP LZZ.
Prezentace a komunikace projektů Donátor a neziskovka  Smluvní vztah = oboustranné partnerství  Donátor Vám peníze nedává, ale investuje.
„Šance pro děti v ohrožení na Vysočině.“ Příspěvek na konferenci Třebíč, dne 14.října 2014.
Vendula Hanzalová Publicita grantových projektů OP VK ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Klíčové aktivity realizované v Pardubickém kraji Pardubice, dne
PUBLICITA. Publicita Proč publicita a informovanost?  povinnost informovat cílovou skupinu a veřejnost o financování projektu ze zdrojů EU v rámci OP.
Vendula Hanzalová Publicita grantových projektů OP VK ORR, Krajský úřad kraje Vysočina.
Publicita v projektech. Povinná součást všech projektů spolufinancovaných z fondů EU –je předmětem kontrol Nařízení Komise č. 1828/2006 –kdo dává peníze.
Lenka Kšanová (Praha, duben 2016) Výzva dodatkových aktivit- finanční část.
CorelDRAW – vizitka (20). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
1 Publicita v OP VK Mgr. Eva Kurucová. 2 Publicita Publicita je velice důležitou součástí čerpání peněz z Evropských fondů. Není možno ji podceňovat.
Publicita v projektech spolufinancovaných z ESF/OP LZZ.
Publicita v projektů financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
PODSTATNÉ A NEPODSTATNÉ ZMĚNY Seminář pro příjemce 5. května 2010 Barbora Zigušková, oddělení řízení grantových schémat.
Komunitní plánování ORP Roudnice nad Labem – spolu a inovativně.
Role Olomouckého kraje při implementaci programu INTERREG V-A ČR-Polsko Seminář „Jak na přeshraniční projekty s Polskem v období “, Olomouc, 3.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A 17. března 2010 INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA.
PUBLICITA Cíl Evropská územní spolupráce Rakousko - ČR Písek,
PUBLICITA NENÍ FORMALITA Olomouc, 30. září NA CO NEZAPOMENOUT Logo ROP Střední Morava Symbol EU Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A
Publicita v projektech spolufinancovaných z ESF/OP LZZ.
Osvětová kampaň zaměřená na práva dětí v náhradní rodinné péči
Karta Toulavka 2017.
Seminář pro žadatele 29. července 2008, Praha Mgr. Magda Cabrnochová
Minimální standard sociální práce orgánu pomoci v hmotné nouzi
Statutární město Jihlava je členem Národní sítě Zdravých měst ČR od června 2007
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Bilaterální fond na programové úrovni opatření „B“
Publicita v projektech
Komunikační plán IOP 2008 – vyhodnocení představení
Komunitární program PROGRESS
Výzva dodatkových aktivit- finanční část
Realizace projektů Šablony II
Seminář pro příjemce Typ I – Příprava a podpis právního aktu, pravidla a podmínky realizace Oddělení dubna 2019, Praha.
Transkript prezentace:

Andrea Šafařík Fridmanská (Praha, duben 2016) PUBLICITA

Cíl: role, informovanost, transparentnost Doložení pravidel pro publicitu: - Příručka pro příjemce grantu z MGS programu -Pokyny pro publicitu (Příloha č. 8 Příručky: -Manuál pro komunikaci a design -Information and Publicity Reguirements

Plán PUBLICITY Vytvořit Plán publicity Informovat o aktivitách, úspěších, výsledcích implementace projektu Internetové stránky, sociální sítě - kontakt s veřejností Informovat MPSV

PUBLICITA v projektu Obsah webových stránek Zveřejnit informace o projektu Informovat o postupu projektu Informovat o spolupráci s partnerem Umístit odkazy na články o projektu Umístění loga programu a informace financování

PUBLICITA projektu Samolepky Použití samolepek v projektu -Případě nákupu vybavení, jehož pořízení je financováno z projektu -Nutno označit každý exemplář tohoto vybavení příslušnou samolepkou -Umístění na viditelném místě Text -Podpořeno grantem z Islandu, Lichtenštejnska a Norska. -Supported by grant from Iceland, Liechtenstein and Norway. Konzultace:

Publicita projektu Použití loga Dokumenty k propagaci Materiály k pořádaným akcím Musí být označeny logem programu EHP, doplněny textem: Podpořeno grantem z Islandu, Lichtenštejnska a Norska. Supported by grant from Iceland, Liechtenstein and Norway. Velikost loga přizpůsobit velikosti dokumentu/materiálu Barvy:

PUBLICITA projektu Barevná škála Doporučená Využití – bilboardy, plakáty, letáky, materiály Znázornění – barva písma v záhlaví, barva pozadí, dělící linka apod.

PUBLICITA Právo na dětství projekty/program-cz04-ohrozene-deti-a- mladez/male-grantove-schema/ Podpořené projekty Doplňková výzva

PUBLICITA Časopis Sociální práce Příběhy, rozhovory, reflexe Rubrika „Inspirace pro praxi“/“O čem se mluví a)v průběhu roku b) zařazeno k číslu vydání dsekce=20 Explicitní vztah k sociální práci Rozsah – znaků Fotografie

Děkuji za pozornost.