Andrea Šafařík Fridmanská (Praha, duben 2016) PUBLICITA
Cíl: role, informovanost, transparentnost Doložení pravidel pro publicitu: - Příručka pro příjemce grantu z MGS programu -Pokyny pro publicitu (Příloha č. 8 Příručky: -Manuál pro komunikaci a design -Information and Publicity Reguirements
Plán PUBLICITY Vytvořit Plán publicity Informovat o aktivitách, úspěších, výsledcích implementace projektu Internetové stránky, sociální sítě - kontakt s veřejností Informovat MPSV
PUBLICITA v projektu Obsah webových stránek Zveřejnit informace o projektu Informovat o postupu projektu Informovat o spolupráci s partnerem Umístit odkazy na články o projektu Umístění loga programu a informace financování
PUBLICITA projektu Samolepky Použití samolepek v projektu -Případě nákupu vybavení, jehož pořízení je financováno z projektu -Nutno označit každý exemplář tohoto vybavení příslušnou samolepkou -Umístění na viditelném místě Text -Podpořeno grantem z Islandu, Lichtenštejnska a Norska. -Supported by grant from Iceland, Liechtenstein and Norway. Konzultace:
Publicita projektu Použití loga Dokumenty k propagaci Materiály k pořádaným akcím Musí být označeny logem programu EHP, doplněny textem: Podpořeno grantem z Islandu, Lichtenštejnska a Norska. Supported by grant from Iceland, Liechtenstein and Norway. Velikost loga přizpůsobit velikosti dokumentu/materiálu Barvy:
PUBLICITA projektu Barevná škála Doporučená Využití – bilboardy, plakáty, letáky, materiály Znázornění – barva písma v záhlaví, barva pozadí, dělící linka apod.
PUBLICITA Právo na dětství projekty/program-cz04-ohrozene-deti-a- mladez/male-grantove-schema/ Podpořené projekty Doplňková výzva
PUBLICITA Časopis Sociální práce Příběhy, rozhovory, reflexe Rubrika „Inspirace pro praxi“/“O čem se mluví a)v průběhu roku b) zařazeno k číslu vydání dsekce=20 Explicitní vztah k sociální práci Rozsah – znaků Fotografie
Děkuji za pozornost.