Jak si získat (navždy) srdce turisty / klienta ? Hynek Špinar ČEDOK Group
Dnes (a zítra) to má být o emocích…
Jdou emoce řídit? Ideálně v náš prospěch? Fuj! To je ale hnusná manipulace!
CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT (CEM, CXM) ŘÍZENÍ ZÁKAZNICKÉ ZKUŠENOSTI
ČÍM JE CX TVOŘENA? Awareness Discovery Attraction Interaction Purchase Use Cultivation Advocacy A to všechno (prý) jde měřit …
Jak tedy docílit spokojenosti zákazníka? Naplnit jeho …… OČEKÁVÁNÍ
TAJEMSTVÍ ÚSPĚCHU SPOČÍVÁ VE SCHOPNOSTI VYTVÁŘET REÁLNÁ OČEKÁVÁNÍ A … … … PŘEKONÁVAT JE (STAČÍ MÍRNĚ)
CO A KDY VYTVÁŘÍ KLIENTOVA OČEKÁVÁNÍ OD SLUŽBY?
OČEKÁVÁNÍ SE TVOŘÍ V KAŽDÉ Z TĚCHTO FÁZÍ Awareness Discovery Attraction Interaction Purchase Use Cultivation Advocacy A platí to ve všech oblastech služeb…
Sám si nastavuji laťku pro příští nákupy. Očekávání budou o to vyšší a já je budu chtít opět překonat. POKUD SE TO POVEDE…
EMOCE VS. ROZUM ? VŽDY ZAPOJUJEME NEJEN JEJICH EMOCE, ALE ZEJMÉNA ROZUM
ROZUM ? VŠE JE (NEBO BUDE) ON-LINE PROTO MUSÍM NABÍDNOUT… PŘIDANOU HODNOTU (za rozumnou cenu)
JE TO PROSTÉ, STAČÍ … PŘEDČÍT OČEKÁVÁNÍ NABÍDNOUT PŘIDANOU HODNOTU VŽDY SE SNAŽIT O „WIN-WIN“ VZTAH S KLIENTEM
DĚKUJI ZA POZORNOST !