Jak si získat (navždy) srdce turisty / klienta ? Hynek Špinar ČEDOK Group.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název materiáluDefinice.
Advertisements

Elektronické tržiště ve městě – přínosy praktického využití Město Cheb Bc. Jiří Kurucz.
Podpůrný a garanční rolnický a lesnický fond, a.s. „Finanční a servisní organizace pro český venkov“
Výzkumné komunity / Privátní panely / Výzkum trhu Dárcovství očima Čechů a Slováků Radek Jiřičný Research Director
10 let dárcovské SMS aneb jak bylo a jak je individuálnímu dárcovství u nás? 7. dubna 2014.
BIKE SHARING PRO BRATISLAVU. Bike Sharing z pohledu uživatele: -občané Bratislavy i turisté budou moci využívat bike sharing co by součást veřejné dopravy.
Zdeňka Kučerová, Online marketing manager, REAL-CITY Principy vyhledávání nemovitostí.
Nástroje a prostředky CCR VM k podpoře cestovního ruchu Ing. Zdeněk Urbanovský Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o. p. s. Výroční konference cestovního.
C HARAKTERISTIKA ORGANIZACE školské zařízení zapsané v rejstříku škol poskytujeme zájmové a neformální vzdělání v pravidelné, příležitostné a táborové.
Hodnota mého života. MÁ MŮJ ŽIVOT NĚJAKOU HODNOTU? Kdo jsem? Ne! - umírám Ano! – žiji.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Projekt Zvyšování kvality života uživatelů sociálních služeb se zdravotním postižením ve Zlínském kraji je spolufinancován Evropským sociálním fondem prostřednictvím.
Kongresová turistika v ČR, podpora jejího rozvoje.
PSYCHOLOGIE PRODEJE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Kumstát. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
EU peníze školám Čtenářská gramotnost - záměr  Zlepšování čtenářských dovedností a zvyšování čtenářské gramotnosti ve všech ročnících  Obnovit knižní.
ORIENTAČNÍ TÝDEN PRO STUDENTY PRVNÍCH ROČNÍKŮ Knihovnické a informační zdroje Petr Urválek Ústřední knihovna UK 1.
Proces rozhodování kupujícího Fáze procesu rozhodování 1. poznání problému 2. hledání informací 3. zhodnocení alternativ 4. rozhodnutí o nákupu 5. vyhodnocení.
Přijímací řízení pro školní rok 2012/2013 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Funkce Lineární funkce a její vlastnosti 2. Funkce − definice Funkce je předpis, který každému číslu z definičního oboru, který je podmnožinou množiny.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry Autor: Lucie Nováková, Vedoucí práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D Oponent práce: doc. Ing. Hana Ezrová,
Marketing obchodní firmy. Obsah 1. Volba lokality 2. Volba vhodných forem prodeje 3. Analýza chování zákazníka ve vztahu k prodejně.
Page 0 Mobilní reklama Konference Marketing Trend, Michal Němec, T-Mobile CZ.
Tak neváhejte a kontaktujte koordinátorku dobrovolníků
Možnosti připojení k internetu
PROJEKT OP LZZ „IMPLEMENTACE AGE MANAGEMENTU V ČR“ CZ /5. 1
Jak získat nejlepší talenty?
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Náměty pro činnost Národního fóra
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Příspěvek na konferenci
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Vítejte na Marketingu.
Stimulace tvořivosti – tvůrčí řízení a vedení lidí,
Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice,
Psychologie zdraví.
Balanced Scorecard (vyvážený soubor měřítek)
Děti na cestě z ústavů Zlata Brůžková, LUMOS
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
PROTIDROGOVÁ PREVENCE Alkohol
ÚMRTNOSTNÍ TABULKY součást systému tabulek života, které charakterizují řád reprodukce populace logický systém statistických ukazatelů, které charakterizují.
Informace o změnách metodiky dotačního řízení Konference primární prevence rizikového chování Praha, Matouš Korbel.
2. ROČNÍK KONFERENCE K RODINNÉ POLITICE MĚSTA OLOMOUCE,
Vliv reklamy na společnost
Hospodářská politika - cíle, nástroje a nositelé TNH 2 (S-4)
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
VY_32_INOVACE_G Chemická vazba
Děti jsou naše budoucnost
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
Motobazar - Jawa J A W A.
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.10
Tresty a ochranná opatření ( trestní sankce)
Dvourozměrné geometrické útvary
FIREMNÍ MANUÁL zpracování.
KVALITA ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB A KONCESIONÁŘSKÉ SÍTĚ
Dvourozměrné geometrické útvary
Elektronické aukce – trumf v rukou občanů
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM
Biblické verše....
Organizace práce na prodejně
Domácí úkol 1) Odvoďte z Hookova zákona vztah pro výpočet harmonického potenciálu. 2) Najděte na Internetu nějaký program pro výpočet Epot a vypočítejte.
Úhly v kružnici Středový a obvodový úhel (vztah mezi nimi)
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lenka Marková Název materiálu:
Dvourozměrné geometrické útvary
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
NOVINKY OD BUŘINKY – DUBEN 2016
OBVOD A OBSAH SLOŽITĚJŠÍCH OBRAZCŮ
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
Aktuální problémy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

Jak si získat (navždy) srdce turisty / klienta ? Hynek Špinar ČEDOK Group

Dnes (a zítra) to má být o emocích…

Jdou emoce řídit? Ideálně v náš prospěch? Fuj! To je ale hnusná manipulace!

CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT (CEM, CXM) ŘÍZENÍ ZÁKAZNICKÉ ZKUŠENOSTI

ČÍM JE CX TVOŘENA? Awareness Discovery Attraction Interaction Purchase Use Cultivation Advocacy A to všechno (prý) jde měřit …

Jak tedy docílit spokojenosti zákazníka? Naplnit jeho …… OČEKÁVÁNÍ

TAJEMSTVÍ ÚSPĚCHU SPOČÍVÁ VE SCHOPNOSTI VYTVÁŘET REÁLNÁ OČEKÁVÁNÍ A … … … PŘEKONÁVAT JE (STAČÍ MÍRNĚ)

CO A KDY VYTVÁŘÍ KLIENTOVA OČEKÁVÁNÍ OD SLUŽBY?

OČEKÁVÁNÍ SE TVOŘÍ V KAŽDÉ Z TĚCHTO FÁZÍ Awareness Discovery Attraction Interaction Purchase Use Cultivation Advocacy A platí to ve všech oblastech služeb…

Sám si nastavuji laťku pro příští nákupy. Očekávání budou o to vyšší a já je budu chtít opět překonat. POKUD SE TO POVEDE…

EMOCE VS. ROZUM ? VŽDY ZAPOJUJEME NEJEN JEJICH EMOCE, ALE ZEJMÉNA ROZUM

ROZUM ? VŠE JE (NEBO BUDE) ON-LINE PROTO MUSÍM NABÍDNOUT… PŘIDANOU HODNOTU (za rozumnou cenu)

JE TO PROSTÉ, STAČÍ … PŘEDČÍT OČEKÁVÁNÍ NABÍDNOUT PŘIDANOU HODNOTU VŽDY SE SNAŽIT O „WIN-WIN“ VZTAH S KLIENTEM

DĚKUJI ZA POZORNOST !