BAREVNÝ ŠNEK VY_32_I NOVACE _09MD-2 Dagmar Matúšů ZŠ a MŠ Nedašov.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VÝPOČET ČISTÉ MZDY VY_32_INOVACE_12_1_5 VÝPOČET ČISTÉ MZDY Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední.
Advertisements

MÍSTO, KDE ŽIJI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Irena Čiháková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Mgr. Romana Vítková ZŠ a MŠ Nedašov VY_32_Inovace_12 VR-2 Mikuláš.
AnotacePracovní list k procvičení znalostí o jednoduchých strojích AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Šimotová Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová.
. EU_52_sada 1_03_ZPM_Výroba draků netradičně_Lich Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Mgr. Eva Lichá Anotace.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NAŠE OBEC ANOTACE Prezentace na téma MOJE OBEC- můj domov. DATUM
VY_32_INOVACE_
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Znáš kraj, ve kterém žiješ? VY_32_Inovace_15KR-7
STAVBA TĚLA VY_32_Inovace_09OT- 3 autor: Mgr. Tereza Olejníková
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
Název školy: Základní škola speciální Litvínov, Šafaříkova 991
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Pracovní list k procvičení znalostí o jednoduchých strojích Autor
Pracovní list k procvičení základních poznatků na téma klid a pohyb
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Pracovní list k procvičení znalostí o tepelných motorech Autor
Křížovky s VS po S II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Květiny VY_52_INOVACE_08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Základní škola a Mateřská škola Řepníky
JABLÍČKO podzimní tvoření
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr
VY_32_INOVACE_11_ZDRAVÍ_ zdraví, nemoc, zdravá strava
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Seznámení se s technikou a příprava základního čtverce
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Závěrečné opakování VY_32_Inovace_20TK-1 Mgr
vařečka - klaun VY_32_Inovace_03MD-2
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
EU_52_sada1_17_ZPM_Ruční výroba papíru_Cup
Geometrická tělesa VY_32_Inovace_010KJ-1
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ29 Excel – funkce Počet období.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ26 Excel – funkce Současná hodnota.
Na poli ANOTACE  Pracovní list procvičuje především využití polních plodin. DATUM AUTOR Tereza Skálová JAZYK Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP  Žáci.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Základní škola a Mateřská škola Řepníky
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
Velikonoční vajíčko VY_32_Inovace_06MD-2
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_35
Jednotky délky VY_32_Inovace_16 TK-1 Mgr
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
VY_32_INOVACE_04_16_Moje rodina
Kondiční cvičení v tělocvičně Překážková dráha
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
MŮJ DOMOV ANOTACE Pracovní listy, které shrnou znalosti o obci a jejím okolí. DATUM AUTOR Tereza Skálová JAZYK Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP Samostatné.
Šablona 32 VY_32_INOVACE_05_30_ Převody jednotek obsahu-procvičení.
Šablona 32 VY_32_INOVACE_10_31_ Barvy.
Výroba velikonočního košíčku
Zlomky VY_32_Inovace_07KJ-1
UPOVÍDANÝ PAPOUŠEK VY_32_Inovace_10MD-2
AUTOR: Petra kroupová ŠKOLA: ZŠ SPECIÁLNÍ
Transkript prezentace:

BAREVNÝ ŠNEK VY_32_I NOVACE _09MD-2 Dagmar Matúšů ZŠ a MŠ Nedašov

Anotace tento výukový materiál obsahuje pracovní postup výroby barevného šneka z papíru formou prezentace Autor Dagmar Matúšů Datum zhotovení květen 2012 Jazyk český Očekávaný výstup pracuje se podle jednoduchého slovního návodu a předlohy Speciální vzdělávací potřeby žádné Klíčová slova šnek, pracovní postup, práce s lepidlem, papírem a barvami, práce podle šablony Druh učebního materiálu prezentace Druh interaktivity aktivita Cílová skupina žák Stupeň a typ vzdělání základní vzdělávání – první stupeň Typická věková skupina 4. třída Celková velikost 3,43 MB

BAREVNÝ ŠNEK

C O BUDEME K VÝROBĚ POTŘEBOVAT ? barevné tuše tekuté lepidlo nůžky štětec tempera bílý a zelený tvrdý papír vyrážečka pohyblivá očka

PRACOVNÍ POSTUP Nejprve si obkreslíme šablonu šneka na přeložený bílý tvrdý papír. Šnek musí být obkreslen domečkem na přeloženou stranu, jelikož bude stát. Proto také musíme dát pozor, abychom tuto část domečku nerozstřihli. Rozmyslíme si, zda budeme šneka barvit temperami, barevnými tušemi nebo můžeme zvolit kombinaci barev a kuliček z krepového papíru. Vše záleží na naší fantazii.

Jakmile nám šnek zaschne, přilepíme očka a pomocí vyrážečky si vystřihneme motivy kytiček či motýlů, kterými šneka dozdobíme.

Nakonec podle šablony obkreslíme list na tvrdý zelený papír a šneka na něj přilepíme.

METODIKA Prezentace pomáhá učiteli při tradiční frontální výuce praktických činností ve třídě. Vysvětluje pracovní postup při výrobě barevného šneka z papíru. Může být také využita při samostatné práci žáků, kde si učitel může ověřit schopnost žáků samostatně pracovat a číst s porozuměním.

P OUŽITÉ ZDROJE FeO_ZGM:&imgrefurl= snek&docid=ReaVNb1OR28r8M&imgurl= &w=250&h=260&ei=ajTBT46wGpOf8gPKh- HWCg&zoom=1&iact=hc&vpx=320&vpy=147&dur=422&hovh=185&hovw=178&tx=134&ty=62&si g= &page=2&tbnh=130&tbnw=125&start=23&ndsp=26&ved=1t:429,r:8,s: 23,i:165