Projekt – sčítání, odčítání a násobení desetinných čísel, desetinná čísla v praxi VY_42_INOVACE_05_01.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Matematika a její aplikace
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_149_Obchod AUTOR: Jana Dzubáková ROČNÍK, DATUM: 3.,
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:3. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
VY_42_INOVACE_28_01. Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu:
Zdravá výživa Správné sestavení jídelníčku VY_32_INOVACE_01_36.
SOUSTAVY ROVNIC Metoda sčítací VY_42_INOVACE_26_01.
Krychle a kvádr Povrch a objem VY_42_INOVACE_16_02.
Procenta – obchod VY_42_INOVACE_33_01. Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název.
FYZIKÁLNÍ VLASTNOSTI NEROSTŮ HUSTOTA A TVRDOST VY_32_INOVACE_01_23.
Hra na využití poměru 1 : 2 : 4 VY_42_INOVACE_06_01.
Rodina a její funkce Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu:
Obvod a obsah čtverce a obdélníku VY_42_INOVACE_11_02.
Obvod a obsah rovnoběžníku VY_42_INOVACE_26_02. Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Slovní úlohy Sčítání a odčítání do VY_32_INOVACE_15_05 Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření.
Vitamíny Jejich funkce a kde je najdeme VY_32_INOVACE_05_36.
Geometrický význam vzorců VY_42_INOVACE_11_01. (a + b) 2 a a b b Pozoruj vyjádření obsahu čtverce o straně (a +b) (a + b) 2 = a2a2 b2b2 ab a 2 + ab +
Modal verbs – could, should, would Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového.
Pořadové číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona č.: III/2 Sada č.: 2 Datum vytvoření: Datum ověření: Pro ročník: šestý Vzdělávací.
Slovní úlohy o společné práci VY_42_INOVACE_24_01.
Přírodní rezervace Kanada Zlínský kraj Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_06_35.
Matematické hry Vetřelec, Bludiště Násobky přirozených čísel, čísla složená, prvočísla VY_42_INOVACE_07_01.
Slovní úlohy s procenty VY_42_INOVACE_18_01. Opakování - procenta Doplň: Základ je % % %
Jak překonat únavu VY_32_INOVACE_16_36.  Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace  Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ 
LIST VY_32_INOVACE_13_23. Funkce listů: Fotosyntéza Fotosyntéza Dýchání Dýchání Odpařování Odpařování průduchy Pomocí interaktivní učebnice nakladatelství.
Krychle a kvádr VY_42_INOVACE_12_02.
Druhy čar Technické kreslení VY_42_INOVACE_01_02.
THALETOVA VĚTA VY_42_INOVACE_13_02.
Druhy a dvojice úhlů Konvexní, nekonvexní, ostrý, tupý, pravý, přímý, plný Vedlejší, vrcholové, souhlasné, střídavé VY_42_INOVACE_09_02.
Zdravá výživa test   VY_32_INOVACE_17_36.
Zobrazení bodů, útvarů v osové souměrnosti, osově souměrné útvary
NOTA PŮLOVÁ.
TATO PRÁCE JE ŠÍŘENA POD LICENCÍ CC BY-SA 3
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
Texty jsou vlastní originální tvorbou autora.
KUŽEL A JEHO POVRCH VY_42_INOVACE_ 31_02.
Další vlastnosti nerostů
Převody jednotek obsahu
Školník Kulda je jednička
Složené slovní úlohy Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. Materiál je určen pro bezplatné.
Druhy trojúhelníků, těžnice, výšky, střední příčky
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Plánované rodičovství
STOPKOVÝTRUSNÉ HOUBY VY_32_INOVACE_05_23.
Pravoúhlá soustava souřadnic v rovině
Školník Kulda je jednička
Polovina Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. Materiál je určen pro bezplatné používání.
Slovní úlohy polovina, čtvrtina
Sčítání desetinných čísel
Sčítání, odčítání, násobení, dělení – příklady k procvičení
CVIČÍME PAMĚŤ Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření. Všechny objekty použité k vytvoření tohoto materiálu.
Zlomky Část celku VY_42_INOVACE_20_01.
BUNĚČNÉ DÝCHÁNÍ Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_13_26.
Převody jednotek délky
Bezpečně na silnici VY_32_INOVACE_20_03
Slovní druhy Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. Materiál je určen pro bezplatné používání.
Fotografie jsou z archivu autora..
MEZOPOTÁMIE Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu: MEZOPOTÁMIE.
KOŘEN VY_32_INOVACE_12_23.
Složené slovní úlohy o n více, o n méně
Procenta kolem nás Jednoduché úrokování VY_42_INOVACE_34_01.
Vyjmenovaná slova po S,V,Z
Školník Kulda je jednička
NOTA OSMINOVÁ.
Notová osnova.
Vnitřní a vnější úhly v trojúhelníku
3 : : 4 Počítání s poměrem 5 : 20 VY_42_INOVACE_31_01.
PLOŠTĚNCI Ploštěnka mléčná VY_32_INOVACE_09_23.
tato práce je šířena pod licencí cc by-sa 3
Přímky, úsečky, rovnoběžky, kolmice, kružnice
Transkript prezentace:

Projekt – sčítání, odčítání a násobení desetinných čísel, desetinná čísla v praxi VY_42_INOVACE_05_01

 Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace  Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/  Název výukového materiálu: Nakupování s desetinnými čísly  Autor: Mgr. Zuzana Pokorná  Vytvořeno: 2. ledna 2012  Ročník: 6.  Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace  Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace  Tematický okruh: Číslo a proměnná  Téma: Desetinná čísla  Pomůcky: PC, dataprojektor, tvrdý papír, nůžky, fixy, pastelky, lepidlo, psací potřeby, leták  Anotace: Projekt na procvičení učiva o desetinných číslech zaměřený na praktické využití. Děti porovnají skutečný nákup s jejich imaginárním, kde budou muset vypočítat útratu i vrácenou částku dle zadaných údajů.  Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce.

1. Jdi na nákup a kup právě 5 potravin 2. Jedna potravina musí být „násobná“ – např. 5 rohlíků, 2 krabice mléka, 3 čokolády… 3. Za nákup zaplať větší částkou tak, aby mohla paní prodavačka vrátit 4. Účtenku z nákupu si schovej a později ji použij do projektu

5. Pročti si účtenku a vyznač si na ni:  Jednotlivé ceny, které jsem za položky zaplatil/a  Výpočet násobné ceny u násobné položky  Hromadnou sumu za všechny potraviny  Částku, kterou jsem platil/a  Částku, kterou mi paní prodavačka vrátila 6. Účtenku nalep na tvrdý papír formátu nejméně A4

1. Sežeň si leták nějakého potravinového řetězce 2. Vyber si právě 5 potravin pro svůj imaginární nákup a vystřihni je i s uvedenou cenou 3. Nalep 5 potravin na tvrdý papír vedle účtenky, vypočítej, kolik by imaginární nákup stál. Nezapomeň, že jedna položka musí být násobná. 4. Uveď částku, kterou bys platil a kolik dostaneš zpět. Nezapomeň na zaokrouhlení ceny!

 Vše vypracuj, nalep a napiš na tvrdý papír nejméně formátu A4  Napiš nadpis projektu  Všechny pomocné výpočty počítej do projektu  Při vypracovávání postupuj podle zadaných instrukcí  Dodrž datum odevzdání dle papíru!!!

Texty jsou vlastní originální tvorbou autora. Fotografie jsou z vlastního archivu autora. Ostatní objekty použité k vytvoření tohoto materiálu jsou součástí softwaru Microsoft® Office.