Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0124 Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR35 Název školy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
REKLAMA & NEETICKÁ REKLAMA. Reklama  z latinského „reklamare“ (znovu křičeti)  proces komerční komunikace, jehož účelem je poskytnout spotřebiteli informace.
Advertisements

12 Propagace Proces marketingové komunikace Nástroje propagace Reklama Osobní prodej Podpora prodeje Publicita Přímý marketing.
Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět:Inovace výuky prostřednictvím.
Ing.Lenka bombera piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_EKO40 Název školy.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
K OMUNIKACE VERBÁLNÍ A NEVERBÁLNÍ Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 9 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: červen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
REKLAMA a její klady a zápory. Co je to REKLAMA ? Placená nebo neplacená propagace výrobku, služby, obchodní značky nebo myšlenky. Slovo reklama vzniklo.
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV53 Název školy.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
PUBLICISTICKÝ STYL ČÍSLO DUM: VY_32_INOVACE_CJL_3_38 Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Název projektu: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na SUŠ, Ostrava.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Reklama a reklamní.
Akvizice Získání nového výrobku koupí patentu nebo celé firmy Analýza ABC Rozděluje výrobky do tří skupin, podle toho jak se podílejí na obratu firmy.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV35 Název školy.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Škola budoucnosti s využitím IT Název materiálu: VY_9_INOVACE_EKO32 Název.
Název šablony: ICT2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost Okruh dle RVP:
„DESATERO “ ZÁSAD BEZPEČNÉ PRÁCE V POTRAVINÁŘSTVÍ II.
Geometrická tělesa Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Libor Štajer a Dagmar Bicková
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Alkoholické nápoje - víno
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Vedlejší jatečné produkty
Ing. Lenka Bombera Piskačová
REKLAMA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Marketing 6 Nástroje propagace.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Psychologie ceny a cenové triky
Prodáváme obuv I. PIKTOGRAMY.
Základní zásady pro vedení evidence
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Ing.Lenka Bombera Piskačová
Digitální učební materiál
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_14F Škola:
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Ing.Lenka Bombera Piskačová
Maso – zrání, vady, kontrola, skladování
Ošetřování textilních výrobků
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Ing. Lenka Bombera Piskačová
II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
VY_32_INOVACE_VVP_8A_7F Rozhodování - metody Název: Škola:
Propagace.
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Digitální učební materiál
Vliv reklamy na společnost
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Drogerie – Osobní hygiena III.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Závislost elektrického odporu
Střední škola obchodně technická s. r. o.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

Ing. Lenka Bombera Piskačová

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR35 Název školy SPŠ a SOŠGS Most Předmět MAR Tematický okruh Marketingový mix Téma Reklama Ročník 3. Jméno autora Ing.Lenka Bombera Piskačová Datum tvorby Anotace Žáci se seznámí s pojmem a druhy reklamy.

* Reklama * - placená neosobní forma komunikace s cílem informovat spotřebitele a ovlivnit jeho nákupní chování * - je pouze jednosměrnou komunikací * -informuje, přesvědčuje nebo připomíná spotřebitelům vlastnosti a dostupnost produktu * Reklamní sdělení může v zásadě obsahovat cokoliv, co neodporuje etickým a mravním normám a zákonům společnosti.

* Druhy reklamy * 1.) Všeobecná – např. na podporu třídění odpadu * 2.) Značková * 3.) Instituční – cílem je tvorba pozitivního mínění o firmě v očích veřejnosti

* Základní funkce reklamy * 1.) Informativní * - o existenci výrobku, slev …….. * 2.) Přesvědčovací * - př. reklama na odstraňovač vodního kamene, bez kterého se nemůže prát, protože vodní kámen může zničit pračku. * 3.) Připomínací * - výrobek stále existuje a lze jej koupit

* * Reklama je úspěšná tehdy, když ve správný okamžik a na správném místě dokáže upoutat pozornost. * Reklamní média: tisk, rozhlas, internet, televize, exteriérová média.