1 R ozpočet města Police nad Metují na rok 2014. 2 Rozpočet 2014 Rozpočet je navrhován jako schodkový s celkovými příjmy a výdaji ve výši 85.951 tis.Kč.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Finanční gramotnost: Hospodaření s penězi. PROČ CHTÍT VĚDĚT VÍC … 06 Hospodaření s penězi „Peníze Vás neudělají šťastnými, umožní Vám však být nešťastnými.
Advertisements

Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_252_TÉMA_Daň z přidané hodnoty Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
Kutná Hora 26. května 2015 NOVELA STAVEBNÍHO ZÁKONA.
Hospodaření nepodnikatelských organizací 1 Daně, dotace.
Konference Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb a Hradec Králové Národní centrum podpory transformace sociálních služeb.
Doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK 1. prosince 2015.
1 R ozpočet města Police nad Metují na rok Rozpočet 2015 Rozpočet je navrhován jako schodkový s celkovými příjmy, výdaji a financováním ve výši.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E18.15 Ročníktřetí.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Rozpočtové právo Základy finančního práva Olga Sovová.
Rizika, specifikace administrace na konci programového období ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Přerov
Datum: Zpracoval(a): Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Financování sociálních služeb – vyrovnávací platba Ing. Hana Doleželová,
Obsah prezentace 1. Zhodnocení roku 2015: - příjmy, - výdaje, - celkem. 2. Srovnání s minulými lety: - celkem 2008 – ukazatele, rozpočtový výsledek,
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb na kraje Konference Financování sociálních služeb pro města a obce.
Návrh rozpočtu MČ Brno-Kohoutovice na rok Struktura příjmů MČ Brno-Kohoutovice 1. Příjmy z veřejných rozpočtů o příjmy ze státního rozpočtu - postoupené.
Kultura a památková péče v Pardubickém kraji v letech
Postavení Nejvyššího kontrolního úřadu v rámci systému správy státu Jeho význam, fungování a systém kontrol.
Seminář pro žadatele o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Krajský úřad Jihomoravského kraje Odbor regionálního rozvoje.
Tisková konference dne Ekonomické záležitosti Pk Ing. Roman Línek náměstek zodpovědný za finance a majetek Ing. Oldřich Felgr vedoucí odboru.
1 R ozpočet města Police nad Metují na rok Rozpočet 2016 Rozpočet je navrhován jako schodkový s celkovými příjmy, výdaji a financováním ve výši.
Setkání členů Rady Libereckého kraje s primátory, se starostkami a starosty obcí Rozpočet 2015 Marek Pieter Liberec,
Mgr. Bedřich Myšička vrchní ředitel sekce ekonomické Sekce ekonomická.
1 R ozpočet města Police nad Metují na rok Rozpočet 2013 Rozpočet je navrhován jako schodkový s celkovými příjmy a výdaji ve výši tis.Kč.
Návrh rozpočtu Jihomoravského kraje na rok
Návrh rozpočtu MČ Brno-Kohoutovice na rok 2014 Rozpočet MČ Brno-Kohoutovice je navrhován jako vyrovnaný s financováním rozpočtové třídy 8 v objemu příjmů.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Veronika Kubincová Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_26_Státní rozpočet Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Mgr. Bedřich Myšička vrchní ředitel sekce ekonomické Sekce ekonomická 10. dubna 2014.
Hospodaření nepodnikateských organizací 1 Vlastní zdroje - fondy.
Odd ě lení ekonomiky a kontroly, OSV, KÚ JMK.  Rozhodnutí Evropské komise ze dne č. 2012/21/EU  Zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních slu ž.
1. Podnikání 1.část členění organizací podnikání (definice podnikání, kdo může podnikat) obchodní firma živnostenský rejstřík živnosti (podmínky, druhy,
Název školySŠHS Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Ing. Eva Zmeškalová Název šablonyVY_32_INOVACE UCE Název DUMuUCE S Stupeň a typ.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_255_TÉMA_ Rezervy a fondy Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná.
Rozpočtové určení daní Národní konference VENKOV 2016 Litoměřice 20. – 21. října 2016.
Pojistný trh nabídka a poptávka po pojistných produktech investování prostředků technických rezerv.
ÚSPORY MINISTERSTVA VNITRA, POLICIE ČR A HASIČSKÉHO ZÁCHRANNÉHO SBORU ČR V ROCE 2011 Ministr vnitra Radek JOHN.
Dotační příležitosti obcí AUTOR: Bc. Zdeněk Tarant.
PŘÍJMY A VÝDAJE DOMÁCNOSTÍ
Závěrečný účet kapitoly 335 Ministerstvo zdravotnictví ČR za rok 2016
Odpisové plány Inventarizační zpráva
nevýdělečné organizace (ČÚS a vyhláška 504/2002 Sb.)
Místní rozpočtové jednotky
Členská schůze MAS Nepomuk,
Malé a střední podnikání
Rozpočet města Police nad Metují na rok 2017
Jednoduché účetnictví
Rozpočet přímých NIV na rok 2010
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Digitální učební materiál projektu CZ.1.07/1.5.00/
Výchozí vnější situace:
Financování přímých NIV
Zpráva o hospodaření komory za rok 2015
NEJČASTĚJŠÍ NEDOSTATKY V ŽÁDOSTECH O GP
Současná společnost a životní styl, generační problémy
Veřejné rozpočty Mgr. Oldřich Hájek.
Zdroje financování majetku - PASIVA
Aktualizace organizační struktury ÚMČ
Pozemkové úpravy.
Roční zúčtování záloh na daň a daňového zvýhodnění za rok 2017
FINANČNÍ GRAMOTNOST Daně a veřejné rozpočty
Výkon přenesené působnosti úředníky územních samosprávných celků v kontextu jejich financování Mgr. Martin Stark tajemník městského úřadu v Horním Slavkově.
EU_62_A_sada 1_18_M_Rozpočet domácnosti_Pol
Rozpočtové hospodaření obcí v roce 2018
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 12. prosince 2018 Ing. Michaela.
Ministerstvo financí ČR červen 2011
Rozpočet a plány na rok 2019 Město Vimperk.
Financování dopravní infrastruktury v letech 2018 – 2021
Sociální a dostupné byty
HOSPODAŘENÍ , Rada ÚŽFG AV ČR, v.v.i.
Dotace pro jednotky SDH obcí
Transkript prezentace:

1 R ozpočet města Police nad Metují na rok 2014

2 Rozpočet 2014 Rozpočet je navrhován jako schodkový s celkovými příjmy a výdaji ve výši tis.Kč ( tis.Kč skutek r.2013) Celkové příjmy nestačí na pokrytí rozpočtovaných výdajů a rozdíl je pokryt zapojením přebytku hospodaření z roku 2013 ve výši tis.Kč a provozním revolvingovým úvěrem ve výši tis.Kč, při navrhovaných investicích ve výši tis.Kč + dokončení investice do zateplení ZŠ v celkové předpokládané výši tis.Kč. Financování této investice je pomocí dotace a účelového úvěru Komerční banky a.s.

3 Rozpočtované příjmy na rok 2014

4 Celkové příjmy = tis.Kč Celkový nárůst příjmů o 0,4% tzn. o 258 tis.Kč pokles daňových příjmů o 1,3 % tzn tis.Kč nárůst dotačních příjmů o 24,1 % tzn tis.Kč pokles nedaňových příjmů o13,5% tzn. – tis.Kč Nedostatek příjmů potřebných na krytí plánovaných výdajů je kompenzován zapojením přebytku z r tis.Kč zapojením revolvingu tis.Kč zapojením úvěru na zateplení ZŠ tis.Kč *

5 Příjmy – daňové příjmy

6 Příjmy – z dotací

7 Příjmy – z dotací 2013

8

9 Příjmy – nedaňové příjmy

10 Příjmy – souhrn Daňové příjmy – mírný pokles rozpočtovaných daňových příjmů je způsoben nižším plánovaným příjmem z daně přidané hodnoty a daně z nemovitostí Dotace - rozpočtují se pouze dotace v rámci souhrnného dotačního vztahu se státním rozpočtem. O zbylé dotace, které se podaří získat během roku se pak následně rozpočet upravuje. Hlavní předpokládanou dotací je dotace z Operačního programu životní prostředí ve výši tis.Kč a Státního fondu životního prostředí ČR ve výši 509 tis. Kč na zateplení základní školy.

11 Rozpočtované výdaje na rok 2014

12 Celkové výdaje = tis.Kč Celkové navrhované výdaje jsou o tis.Kč vyšší než skutek v r Zahrnuté investice ve výši tis.Kč (!) ( tis.Kč běžné investice) tis.Kč zateplení ZŠ

13 Celkové výdaje = tis.Kč

14 Celkové výdaje = tis.Kč *

15 Celkové výdaje = tis.Kč

16 Celkové výdaje = tis.Kč

17 Výdaje – IMŽP Pozitivní bilance v kapitole Územní je způsobena zahrnutím prodeje majetku (Zelený domeček + splátka za vodovod Wihanova) ve výši 1.4 mil.Kč v kapitole Lesy byl jsou výdaje konstantní a jsou předpokládány nižší příjmy. negativní bilance v odpadech je způsobena vyššími předpokládanými náklady na provoz sběrného dvora o 178 tis.Kč Skutek Návrh tis.Kč % Územní rozvoj ,1% Výdaje ,9% Příjmy ,0% Lesy - bilance ,4% Výdaje ,3% Příjmy ,6% Odpady - bilance ,1% % Výdaje ,8% Příjmy ,1% IMŽP - celkem ,5% Výdaje ,9% Příjmy ,5% IMŽP -bez investic Rozpočet 2014 Rozdíl

18 Výdaje – CKV Infocentrum nižší příjmy z prodejů propagačních materiálů – v r.2013 tvořily část příjmů prodeje knihy Stěny Divadlo – do výdajů zahrnuto 50 tis.Kč na osvětlení Kino bylo samo financovatelné v r.2011 a v r tis.Kč a v r tis.Kč, Pellyho domy – zvýšení výdajů ve mzdách (+98tis.Kč) +50 tis.Kč na projekt přesunu IC do foyer Kultura - snížení oproti r.2013, kdy byly v rozpočtu zahrnuty náklady na oslavy 760let založení města MPM – zvýšení nákladů ve mzdách (+158tis.Kč),vyšší příjmy díky předpokláadné dotaci z Euroregionu Glacensis (165tis.Kč) Celkem výdaje na kulturu zvýšeny o 299 tis.Kč.

19 Výdaje – příspěvkové organizace

20 Výdaje – Mandátní účet

21 Výdaje – ostatní Sociální péče - rozpočet na úrovni r.2013 MP – rozpočet na úrovni r.2013 Hasiči - úspora 210 tis.Kč. V r.2013 nákup vyprošťovací techniky za 105 tis.Kč a úspora v položce Drobný hmotný dlouhodobý majetek Měsíčník- zvýšeno o náklady na tisk Městský úřad - nárůst v položkách mzdy + odvody tis.Kč nákup serveru,+ 333 tis.Kč odkup Fábie+ 71 tis.Kč opravy a udržování+ 82 tis.Kč ostatní služby +64 tis.Kč (web,SW) Skutek Návrh tis.Kč % Služby sociální péče ,2% Výdaje ,9% Příjmy ,6% Městská policie ,4% Výdaje ,4% Příjmy00 - 0,0% Hasiči ,8% Výdaje ,8% Příjmy00 - 0,0% Polický měsíčník ,9% Výdaje ,1% Příjmy ,0% Provoz Městského úřadu ,0% Výdaje ,0% Příjmy - 0,0% Ostatní - celkem ,3% Výdaje ,2% Příjmy ,7% Ostatní Rozpočet 2014 Rozdíl

22 Výdaje – Granty Na grantový program je vyčleněno celkem tis.Kč a to takto :  Účelové přiděleno tis.Kč  Sport 765 tis.Kč  Kultura 199 tis.Kč  Sociální oblast 46 tis.Kč  Rezerva na granty v II.pololetí tis.Kč

23 Výdaje – Granty – Sport – 765 tis.Kč

24 Výdaje – Granty – Sport – 765 tis.Kč

25 Výdaje – Granty – Sport – 765 tis.Kč

26 Výdaje – Granty – Kultura – 199 tis.Kč

27 Výdaje – Granty – Kultura – 199 tis.Kč

28 Výdaje – Granty – Sociální oblast – 46 tis.Kč

29 Výdaje – Investice Na základě investičního plánu na roky 2011 – 2014 Rada města navrhuje zařadit do rozpočtu rok 2014 investice v celkové výši tis.Kč (v rozpočtu r.2013 bylo tis.Kč) K zamezení problému s financováním investic bylo rozdělení investic do rozpočtu rozčleněno takto :  Investice zařazené přímo do rozpočtu tis.Kč  Zateplení Základní školy tis.Kč  Investice podmíněné získáním dotace tis.Kč  Investice nezařazené do rozpočtu tis.Kč (realizace těchto investic je podmíněna vývojem příjmové stránky rozpočtu a budou zařazovány v jednotlivých rozpočtových změnách)

30 Investice – zařazené přímo do rozpočtu

31 Investice – zařazené přímo do rozpočtu

32 Investice – zařazené přímo do rozpočtu

33 Investice – zařazené přímo do rozpočtu

34 Investice – zařazené přímo do rozpočtu

35 Investice – nezařazené

36 Detailní rozpad výdajů na rok 2014

37 Detailní rozpočty Detailní rozpočty jednotlivých kapitol jsou uvedeny v zaslaném excelovském souboru, popř. jsou k dispozici u tajemníka městského úřadu.