Ing. Jana Böhmová Informace o vyhlášené 5. výzvě globálního grantu Podpora nabídky dalšího vzdělávání v kraji Vysočina ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
Advertisements

Výběr GP Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
ESF V ČR OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Výzva č. 31 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.4 Partnerství a sítě Mgr. Martina Jedličková.
Program konkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
PODPORA NABÍDKY DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI globální grant OP VK Ing. Monika Čermáková Bc. Michal Hnízdo Porada ředitelů škol a školských zařízení.
1 Prioritní osa 2 Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání 30. října 2008 Karolína Gondková Odbor vysokých škol Odbor vysokých škol.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
VÝHLED NA ROK 2009 Prioritní osa 1 – Počáteční vzdělávání Prioritní osa 3 – Oblast podpory 3.2 Podpora nabídky dalšího vzdělávání Pavlína Mikešová
1 Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST října 2008 Mgr. Kateřina Bučková.
Evropský sociální fond - jedinečná příležitost k financování rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Projekt Centrum manažerských dovedností ve vědě.
Hradec Králové. -Vyplňuje se prostřednictvím aplikace Benefit7 ( zadost.cz) – elektronická MZ. zadost.cz -Přílohy k MZ se přikládají.
Grantové schéma Phare 2003 Rozvoj lidských zdrojů Seminář pro auditory Část obsahová Praha, 15. března 2006 Ing. Jarmila Modrá Národní vzdělávací.
27. července 2009 Hradec Králové. Program: – 10.30: Projektová část – podporované aktivity, kritéria 1. výzvy, projektová žádost, hodnocení žádostí.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
5. května 2010 Hradec Králové. Program – Projektová část – vymezení základních pojmů, seznámení s OP VK – oblast podpory 3.2, kritéria 1.
OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Globální granty Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR.
Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti
Seminář pro žadatele o finanční podporu – OP VVV CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4.patro Ing. Tomáš Jeřábek.
Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Závěrečná konference globálních grantů Operačního.
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Ústeckém kraji Most
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ERDF pro vysoké školy Mgr. Stanislava Podolková Praha, duben 2016.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ESF výzva pro vysoké školy Mgr. Helena Hořáková Praha, duben 2016.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í.
Systém dílčích kvalifikací - cesta k výučnímu listu Střední odborná škola a Střední odborné učiliště technické, Třemošnice, Sportovní 322.
PODPORA NABÍDKY DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI seminář 9. dubna 2010 zasedací sál Zastupitelstva Libereckého kraje.
Výzva č. 32 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.1 Vyšší odborné vzdělávání Mgr. Martina Jedličková.
Využívání Evropského sociálního fondu v oblasti vzdělávání v letech Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR Schola Nova, Praha
OPERA Č NÍ PROGRAM VZD Ě LÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR.
Seminář pro příjemce podpory z OP VK Smlouvy + náležitosti.
1 TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast.
Michala Krejčí MONITOROVACÍ INDIKÁTORY ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Monitorovací indikátory 3.2 Seminář pro příjemce 4. výzva GG
1 PROJEKT UNIV 2 KRAJE Školy jako centra celoživotního učení Jana Bydžovská KULATÝ STŮL MŠMT – PŘEDSTAVENÍ INDIVIDUÁLNÍHO NÁRODNÍHO PROJEKTU
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy 12. listopadu 2008Dr. Aleš Vlk Prioritní osa 2 Výzva.
Monika Horská20. března 2013 MONITOROVACÍ INDIKÁTORY ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
Podpora vzdělávání prostřednictvím OP Rozvoj lidských zdrojů a OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Ing. Jan Vitula MŠMT.
Globální granty OP VK ve Středočeském kraji PhDr. Ivo Říha Praha,
Seminář pro žadatele 2. etapa globálních grantů 2. výzva oblast podpory 1.2 Seminář pro žadatele 2. etapa globálních grantů 2. výzva oblast podpory 1.2.
I n v e s t i c e d o r o z v o j e v z d ě l á v á n í Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociální fondem a státním rozpočtem ČR. Operační.
GLOBÁLNÍ GRANTY LIBERECKÉHO KRAJE OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST SEMINÁŘ PRO ŽADATELE odbor regionálního rozvoje a evropských projektů.
1 Plánování sociálních služeb z pohledu MPSV Brno
Září 2008Ing. Luboš Dobiáš INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Oblast podpory 1.1 Oblast podpory 1.2 Oblast podpory 1.3 Výzvy k předkládání žádostí Individuálních.
Oblast podpory 1. 3 Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení v Ústeckém kraji II 2. Výzva 2. etapa globálních grantů Seminář pro žadatele.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – OP VVV CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4. patro 22. července 2015 Mgr. Zuzana Slimáková.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Individuální projekt OP VVV
Podpora vzniku a rozvoje sociálních podniků a chráněných pracovišť
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 3.2. Podpora nabídky dalšího vzdělávání 3.výzva Ústí n.L TATO PREZENTACE.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Mezinárodní mobilita výzkumných pracovníků Praha, 20. července 2017.
Výzva k předkládání žádostí
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Mezinárodní mobilita výzkumných pracovníků – MSCA -IF Praha, 25. července 2017.
MONITOROVACÍ INDIKÁTORY
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
Výzva k předkládání žádostí
Seminář pro žadatele o finanční podporu 6. a
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Aktuální stav dalšího vzdělávání a vize do budoucna
Představení Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vyhlášení 3. výzvy předkladatelům grantových projektů k předkládání projektových žádostí o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost,
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
CENTRUM UZNÁVÁNÍ A CELOŽIVOTNÍHO UČENÍ OLOMOUCKÉHO KRAJE __________________________________________ Olomouc, Rooseveltova 79 Česká republika.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Transkript prezentace:

Ing. Jana Böhmová Informace o vyhlášené 5. výzvě globálního grantu Podpora nabídky dalšího vzdělávání v kraji Vysočina ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina

Ing. Jana Böhmová září 2016 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost je prostředek k získání podpory z Evropského sociálního fondu v oblasti rozvoje lidských zdrojů. Globální cíl OP VK Rozvoj vzdělanostní společnosti za účelem posílení konkurenceschopnosti ČR prostřednictvím modernizace systémů počátečního, terciárního a dalšího vzdělávání, jejich propojení do komplexního systému celoživotního učení a zlepšení podmínek ve výchově a vzdělávání. Prioritní osa 1: Počáteční vzdělávání Prioritní osa 2 : Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj Prioritní osa 3: Další vzdělávání Prioritní osa 4: Systémový rámec celoživotního učení

Ing. Jana Böhmová září 2016 Specifické cíle Prioritní osa 3 Další vzdělávání Posílení adaptability a flexibility lidských zdrojů jako základního faktoru konkurenceschopnosti ekonomiky a udržitelného rozvoje ČR. Oblast podpory 3.2 Podpora nabídky dalšího vzdělávání Cílem oblasti podpory je prohloubení nabídky dalšího vzdělávání a posílení informovanosti o nabídce dalšího vzdělávání. Globální grant Podpora nabídky dalšího vzdělávání v kraji Vysočina Cílem globálního grantu je přispět k naplnění globálního cíle OP VK v oblasti podpory 3.2. Podporováno bude podávání a realizace projektů zaměřených na prohloubení nabídky dalšího vzdělávání a posílení informovanosti o nabídce dalšího vzdělávání v kraji Vysočina, čímž se globální grant bude podílet na posílení adaptability a flexibility lidských zdrojů jako základního faktoru konkurenceschopnosti ekonomiky a udržitelného rozvoje kraje Vysočina.

Ing. Jana Böhmová září výzva globálního grantu Datum vyhlášení: Zahájení příjmu žádostí: Ukončení příjmu žádostí: v 13:00 Finanční alokace: Kč Min. částka pro GP: Kč Max. částka pro GP: Kč* Doba trvání projektů:nejdříve od , nejpozději do Omezení počtu žádostí – žadatel je oprávněn předložit pouze jednu projektovou žádost. * Veřejná podpora

Ing. Jana Böhmová Dokumenty Dokumenty, kterými se žadatelé zejména řídí:  text výzvy  Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost (OP VK)  Příručka pro žadatele o finanční podporu z OP VK (verze 9)  Příručka pro příjemce finanční podpory z OP VK (verze 7)  Prováděcí dokument OP VK – příloha č září 2016

Ing. Jana Böhmová září 2016 Oprávnění předkladatelé projektů Oprávněnými předkladateli grantových projektů jsou:  vzdělávací instituce,  vysoké školy,  nestátní neziskové organizace,  hospodářská komora,

Ing. Jana Böhmová září 2016 Oprávnění předkladatelé projektů Oprávněný žadatel musí splňovat následující podmínky:  typ žadatele je uveden ve výčtu oprávněných předkladatelů v této výzvě;  sídlo žadatele je na území České republiky;  žadatel je přímo zodpovědný za přípravu a řízení projektu a nepůsobí tedy pouze jako prostředník;

Ing. Jana Böhmová září 2016 Cílové skupiny Projekty musí být zaměřené na níže uvedené cílové skupiny (z nichž minimálně 70 % musí být z území Kraje Vysočina):  lektoři;  účastníci dalšího vzdělávání;  pracovníci vzdělávacích institucí; Další vzdělávání – vzdělávací aktivity, které nejsou počátečním vzděláváním  V rámci globálního grantu nebudou podpořeni účastníci občanského vzdělávání, zájmového (sociokulturního) vzdělávání, firemního vzdělávání a vzdělávání pedagogických pracovníků (vzdělávání dle zákona č. 563/2004 Sb. a vyhl. č. 317/2005 Sb. je vyloučeno).  Občané EU mohou být cílovou skupinou, ostatní cizinci mohou být cílovou skupinou pouze tehdy, pokud mají trvalé bydliště na území daného kraje nebo zde mají pravidelné pracoviště.

Ing. Jana Böhmová září 2016 Podporované aktivity  Podpora provázanosti dalšího vzdělávání s počátečním vzděláváním vytvářením vzdělávacích modulů  Podpora vzdělávací nabídky v oblasti dalšího vzdělávání - rozvoj vzdělávacích programů pro vzdělávání dospělých ve školách a dalších vzdělávacích institucích  Vzdělávání pedagogů, lektorů škol a dalších vzdělávacích a poradenských středisek působících v oblasti specializačního vzdělávání a vzdělávání pro udržitelný rozvoj  Poradenství a metodická pomoc při zavádění moderních a inovativních vzdělávacích technologií a metod (pro organizace působící v oblasti specializačního a dalšího vzdělávání a vzdělávání pro udržitelný rozvoj)

Ing. Jana Böhmová září 2016 Podporované aktivity Podpora provázanosti dalšího vzdělávání s počátečním vzděláváním vytvářením vzdělávacích modulů  vytváření vzdělávacích programů ve vazbě na Národní soustavu kvalifikací (profesní kvalifikace)  vytváření modulů navazujících na obory vzdělání poskytované školami – rozvoj vzdělávací nabídky v návaznosti na vzdělávací programy (RVP, ŠVP)  vytváření vzdělávacích modulů a studijních opor pro kurzy celoživotního vzdělávání

Ing. Jana Böhmová září 2016 Podporované aktivity Podpora vzdělávací nabídky v oblasti dalšího vzdělávání – rozvoj vzdělávacích programů pro vzdělávání dospělých ve školách a dalších vzdělávacích institucích  rozvoj nabídky dalšího vzdělávání, směřující ke konkurenceschopnosti  vytváření vzdělávací nabídky v návaznosti na potřeby zaměstnavatelů daného regionu (s vyloučením firemního vzdělávání)  tvorba učebnic a studijních opor pro kurzy dalšího vzdělávání, vytváření e-learningových programů  podpora tvorby metodických nástrojů vzdělávacích programů: vytváření podmínek a pomůcek pro metodické pracovníky a lektory dalšího vzdělávání

Ing. Jana Böhmová září 2016 Vzdělávací program Vytvoření vzdělávacího programu – vzdělávací program je chápán jako organizovaný sled vzdělávacích akcí. Přípravu lze členit: Analýza potřeb organizace/jednotlivců – předchází celému projektu, je součástí projektové žádosti, náklady na tuto aktivitu jsou nezpůsobilé. Formulování cílů – předchází celému projektu, jsou součástí projektové žádosti, náklady na tuto aktivitu jsou nezpůsobilé. Zpracování návrhu vzdělávacího programu – musí obsahovat název, stručný obsah, nástin rozsahu; obsaženo v projektové žádosti, náklady na tuto aktivitu jsou nezpůsobilé. Zpracování vzdělávacího programu – vypracování učebních osnov, časový rozvrh tvorby vzdělávacího programu, finanční rozpočet, výběr tvůrců programu, výběr lektorů → způsobilá aktivita. Pilotní ověření/realizace vzdělávacích akcí – může být uskutečněno pilotní ověření;

Ing. Jana Böhmová září 2016 Pilotní ověření, zkoušky, akreditace Pilotní ověření nově vytvořených/inovovaných programů max. počet účastníků: 30 musí se uskutečnit v Kraji Vysočina a není možné jej zpoplatnit pilotáž nesmí suplovat běžné kurzy více fází pilotáže – nutno specifikovat výstup z každé pilotáže není možné vydávat certifikáty o složení zkoušek, pouze potvrzení o absolvování pilotního kurzu v žádosti vymezit rozsah práce lektora a rozsah samotné pilotáže Zkouška – způsobilá pro účastníky dalšího vzdělávání pouze v případě, že se bude jednat o získání osvědčení o získání dílčí kvalifikace ve vazbě na Národní soustavu kvalifikací; osvědčení může vydat pouze autorizovaná osoba uvedená v katalogu na Akreditace – není požadována, ale je možná, nesmí být samostatnou klíčovou aktivitou realizace projektu

Ing. Jana Böhmová září 2016 Podporované aktivity Vzdělávání pedagogů, lektorů škol a dalších vzdělávacích a poradenských středisek působících v oblasti specializačního vzdělávání a vzdělávání pro udržitelný rozvoj  rozšíření kvalifikace vzdělavatelů účastníků dalšího vzdělávání  vzdělávání poradců v oblasti dalšího vzdělávání Vzdělávání pedagogů, lektorů aj.: 1)Podílejících se na realizaci projektu – vzdělávání za účelem rozšíření svých vědomostí, které následně musí využít při vytváření vzdělávacích programů, které vznikají v rámci realizace projektu. 2)Jakožto účastníků vzdělávacích kurzů – jedná se o lektory působící v oblasti DV. Vzdělávání pedagogických pracovníků – pouze pro oblast dalšího vzdělávání! Vzdělávání pedagogických pracovníků pro počáteční vzdělávání je umožněno v oblasti podpory 1.3 OP VK.

Ing. Jana Böhmová září 2016 Zkoušky v případě lektorů Náklady na zkoušky v případě lektorů jsou uznatelné, pokud: -se bude jednat o rozšíření kvalifikace lektorů dalšího vzdělávání, tzn., že zkoušky budou skládat lektoři dalšího vzdělávání; -zkoušky lektorů DV budou navazovat na předchozí vzdělávací aktivitu projektu; -zkoušky lektorů DV se budou odehrávat na území ČR; -u zkoušky lektorů DV lze hradit pouze jeden pokus o získání požadovaného certifikátu.

Ing. Jana Böhmová září 2016 Podporované aktivity Poradenství a metodická pomoc při zavádění moderních a inovativních vzdělávacích technologií a metod (pro organizace působící v oblasti specializačního a dalšího vzdělávání a vzdělávání pro udržitelný rozvoj)  podpora vzniku e-learningových kurzů  zavádění interaktivních pomůcek do vzdělávání  tvorba metodik Analýza (obsahově související s poradenstvím, metodikou) a poradenství, případně metodická pomoc mohou být pouze jednou z klíčových aktivit projektu vázanou na další hlavní podporovanou aktivitu.

Ing. Jana Böhmová září 2016 Doplnění k aktivitám Podnikové vzdělávání V rámci globálního grantu není podporováno firemní/podnikové (specifické) vzdělávání, ani tvorba vzdělávacích programů pro tento druh vzdělávání. Zahraniční stáže a cesty do zahraničí Je možné je zahrnout do projektu pouze v případě, že nebude možné dané informace/poznatky získat jiným způsobem. Žadatel musí v klíčových aktivitách přesně popsat kam, na jak dlouho, kdo a proč se dané akce musí účastnit, včetně uvedení přínosu pro výstupy projektu. Pracovní aktivity během pobytu v zahraničí musí trvat alespoň 6 hodin denně, doplňkové aktivity (kulturní, společenské,...) nejsou povoleny. Účastnit se mohou pouze zástupci cílové skupiny a členové realizačního týmu se vztahem k cílové skupině nebo k vytváření výstupů; osoby, které se podílejí pouze na administraci projektu, se účastnit nemohou.

Ing. Jana Böhmová září 2016 Monitorovací indikátory Počet podpořených osob celkem  počet účastníků jednotlivých akcí dalšího vzdělávání  každá osoba, která obdržela podporu, se započítává pouze jedenkrát.  v případech, kdy je osobě poskytnuto více odlišných / na sebe nenavazujících podpor v rámci jednoho projektu, je tato osoba započítána tolikrát, kolik podpor jí bylo poskytnuto. V žádosti se vyplňuje pouze subindikátor členěný na muže a ženy (další členění, např. zaměstnaní, menšiny, migranti se v žádosti nevyplňují, sledují se a vykazují až během realizace projektu).

Ing. Jana Böhmová Monitorovací indikátory Počet úspěšně podpořených osob  počet osob, které obdržely jednu nebo více podpor v rámci přijatých projektů, a které ukončily kurz/program/obor předepsaným způsobem.  každá osoba, která obdržela podporu, se započítává pouze jedenkrát.  v případech, kdy je osobě poskytnuto více odlišných / na sebe nenavazujících podpor v rámci jednoho projektu, je tato osoba započítána tolikrát, kolik podpor jí bylo poskytnuto. V žádosti se vyplňuje pouze subindikátor členěný na muže a ženy září 2016

Ing. Jana Böhmová září 2016 Monitorovací indikátory Počet nově vytvořených/inovovaných produktů - Počet nově vytvořených/inovovaných produktů, ve kterých změny v jejich cílech, obsahu, metodách a formách zvýšily jejich kvalitu (nové/inovované vzdělávací programy, vzdělávací moduly, studijní materiály, analýzy, studie, syntézy, učební pomůcky, e- learningové kurzy, webové portály…) Počet nově vytvořených/inovovaných produktů s komponentou ŽP - celkový počet nově vytvořených/inovovaných produktů, ve kterých je problematice ŽP věnován tématický celek v rozsahu minimálně % výuky Počet nově vytvořených/inovovaných produktů s komponentou ICT - celkový počet nově vytvořených/inovovaných produktů, ve kterých je problematice informačních technologií věnován tématický celek v rozsahu minimálně 40 a více hodin - e-learning - při splnění rozsahu min. 40 hodin i v případě, že je zaměřen na oblasti mimo ICT

Ing. Jana Böhmová září 2016 Monitorovací indikátory Žadatel vybírá relevantní indikátory stanovené výzvou. U relevantních indikátorů uvede výchozí a plánovanou hodnotu spolu s informací, kdy tato plánovaná hodnota bude dosažena (nejpozději do data ukončení realizace projektu). Hodnoty indikátorů budou uvedeny ve Smlouvě o realizaci grantového projektu v rámci globálního grantu OP VK uzavřené s úspěšným žadatelem. Podrobněji je problematika monitorovacích indikátorů uvedena v Metodice monitorovacích indikátorů, která je dostupná na nebo

Ing. Jana Böhmová září 2016 IPRM Doložení souladu projektu s Integrovaným plánem rozvoje města (IPRM) - v případě, kdy chce žadatel v rámci hodnocení uplatnit bodovou bonifikaci vycházející z Metodického pokynu MMR k hlavním zásadám pro přípravu, hodnocení a schvalování Integrovaného plánu rozvoje města (IPRM), doloží žadatel originální potvrzení města – nositele IPRM, že je tento projekt součástí a v souladu se schváleným IPRM – viz příloha č. 6 Výzvy.

Ing. Jana Böhmová Specifická kritéria 1.Udržitelnost 2.Doložení zájmu cílové skupiny 3.Synergie k již schváleným projektům z jiných OP 4.Zaměření projektů na vytváření produktů s komponentou ICT 5.Zaměření projektů na vytváření produktů v oblasti EVVO září 2016

Ing. Jana Böhmová Udržitelnost Povinná udržitelnost – 2 roky + možné bodové zvýhodnění v rámci specifických kritérií Příloha č. 9 výzvy září 2016

Ing. Jana Böhmová PROSTOR PRO VAŠE DOTAZY KONTAKT Krajský úřad kraje Vysočina, Odbor regionálního rozvoje, Oddělení grantových programů, Žižkova 16, Jihlava Jana Böhmová DĚKUJI ZA POZORNOST