Anotace: Anotace: Materiál je určen pro 1. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “technologie“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
TECHNOLOGIE VÝSTAVBY OBJEKTŮ
Advertisements

Název operačního programu:
STROPY 225 Katedra pozemního stavitelství, Fakulta stavební Ostrava
Bydlení a DPH. Snížená sazba DPH 15 % platí pro poskytnutí stavebních a montážních prací spojených s výstavbou staveb pro sociální bydlení nebo v souvislosti.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, , Karlovy Vary Autor: MARIE KRAUSOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_01_.
stavebnictví POZEMNÍ STAVBY TEPELNÉ A ZVUKOVÉ IZOLACE STA 36
STAVEBNICTVÍ Technologie
06/2003Přednáška č. 11 Dynamický model stárnutí objektu (části objektu) – základní popis Předmět: Modelování v řízení MR 11 (Počítačová podpora) Obor C,
Základní zadání POPR (2009 ZS) 1.základní informace k sestavení modelu objektu 2.pro model použijte stávající projekt z výuky nebo jiný dostupný projekt.
KONSTRUKČNÍ SYSTÉMY BUDOV POZEMNÍCH STAVEB
Rekapitulace obsahu modelu Předmět: Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor E ZS, 2011, K126 EKO Přednášky/cvičení : doc.Ing. P. Dlask, Ph.D. Cvičení.
VY_32_INOVACE_36_01 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
Cíle zobrazení Stavební výkresy – zobrazení prostorové konstrukce stavebního objektu na výkres - do.
Rodinné domy.
NBU2 LS2015 / BYDLENÍ Petr LÉDL KATEDRA ARCHITEKTURY BYTOVÝ DŮM
Stavebnictví Pozemní stavby Stěnové systémy (STA16)
Princip stojaté stolice
Rozdělení pozemních staveb do typologických skupin
Anotace: Anotace: Materiál je určen pro 1. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “technologie“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky.
Anotace: Anotace: Materiál je určen pro 1. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “technologie“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky.
Anotace: Anotace: Materiál je určen pro 2. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “materiály“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u.
Anotace: Anotace: Materiál je určen pro 2. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “materiály“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u.
Anotace: Anotace: Materiál je určen pro 3. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “materiály“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u.
Anotace: Anotace: Materiál je určen pro 3. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “materiály“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u.
Anotace: Anotace: Materiál je určen pro 3. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “materiály“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 12Číslo.
Anotace: Anotace: Materiál je určen pro 2. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “materiály“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u.
Anotace: Anotace: Materiál je určen pro 3. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “materiály“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u.
Anotace: Anotace: Materiál je určen pro 2. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “materiály“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u.
Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Anotace: Anotace: Materiál je určen pro 2. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “materiály“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u.
Anotace: Anotace: Materiál je určen pro 2. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “materiály“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u.
Anotace: Anotace: Materiál je určen pro 3. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “materiály“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u.
Anotace: Anotace: Materiál je určen pro 3. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “materiály“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u.
Anotace: Anotace: Materiál je určen pro 1. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “technologie“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky.
Anotace: Materiál je určen pro 1. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “technologie“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u jiných.
NÁZEV PROJEKTU:INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ NESOU NEJVYŠŠÍ ÚROK ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ AUTOR:ING. ZUZANA KERNDLOVÁ TEMATICKÁ SADA:ELEKTROENERGETIKA.
Anotace Materiál slouží pro výuku speciálních oborů, pro žáky oboru zednické práce. Prezentace obsahuje výklad technologie montovaných skeletových staveb.
Anotace: Materiál je určen pro 1. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “technologie“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u jiných.
Anotace: Anotace: Materiál je určen pro 3. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “materiály“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u.
Anotace: Anotace: Materiál je určen pro 3. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “materiály“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u.
Anotace: Anotace: Materiál je určen pro 2. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “materiály“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u.
Anotace: Anotace: Materiál je určen pro 2. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “materiály“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u.
Anotace: Anotace: Materiál je určen pro 3. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “materiály“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u.
Požární ochrana 2015 BJ13 - Speciální izolace
Bydlení a DPH.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Stropní konstrukce – III. část
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Postup při návrhu (výpočtu) schodiště
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Transkript prezentace:

Anotace: Anotace: Materiál je určen pro 1. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “technologie“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u jiných stavebních učebních a studijních oborů. Metodický pokyn: Materiál je určen k použití učitelem při výuce – pro větší názornost a atraktivnost výkladu. Materiál si klade za cíl názorně zdůraznit základní fakta k probíranému tématu.

Konstrukční systémy a konstrukční části budov (část 2) – části budovy, podlaží Budova = pozemní objekt Stavební díl = účelově a funkčně vymezená část pozemního objektu (např. základy, obvodové stěny, stropy,……..)

Základní stavební díly Základní stavební díly pozemních objektů: základy obvodové stěny vnitřní stěny stropy zastřešení schodiště podlahy podhledy otvorové výplně (okna, dveře) ostatní technické zařízení

Vymezení a značení podlaží

Podlaží Podlaží = část budovy vymezená dvěma po sobě následujícími úrovněmi horního povrchu nosné stropní konstrukce (nikoliv podlahy). Tato svislá vzdálenost se označuje konstrukční výška podlaží. Rozlišujeme:  Konstrukční výška podlaží – od horní úrovně stropu po horní úroveň stropu v dalším podlaží  Světlá výška podlaží – od povrchu podlahy ke spodní úrovni stropu

Dělení budov dle podlaží, označení podlaží Budovy dle počtu podlaží  jednopodlažní  vícepodlažní Nadzemní, podzemní podlaží, půda, podkroví Nadzemní podlaží se značí například 1,2 Podzemní podlaží se značí například 01,02 Půda – podstřešní prostor nad nejvyšším podlažím Podkroví - je-li podstřešní prostor upraven k využití (místnosti)

Technické podlaží U nové bytové výstavby se často z ekonomických důvodů budují pouze nadzemní podlaží, z nichž první tzv. technické podlaží se využívá pro domovní příslušenství a instalační rozvody

Opakování: Jaké jsou základní stavební díly objektů pozemních staveb (budov)? Co označujeme pojmem podlaží, jaké máme budovy dle počtu podlaží? Vysvětlete pojmy „nadzemní a podzemní podlaží“. Co rozumíme pod pojmem „technické podlaží“, kde se s ním můžeme setkat?

Použité zdroje:  O. Tibitanzl - Stavební technologie I pro 1. ročník SOU učebního oboru zedník Praha, SOBOTÁLES,2005,ISBN  K. Pendl, J. Štrop, O. Tibitanzl - Příručka pro zedníka Praha, SOBOTÁLES,1999,ISBN  (staženo )  Není-li uvedeno jinak, je použitý materiál ze zdrojů autora.