Plánování přednáška první. Plánování na Gemini Jak využít plánování v oddíle? Prakticky si plánování vyzkoušet. 2.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
STRATEGIE VIZE Kam chceme dojít? Kde jsme? Co umíme?
Advertisements

Příprava střednědobých strategických plánů škol
„NAŠE CESTA K VLASTNÍMU HODNOCENÍ“ Základní umělecká škola J.B.Foerstera JIČÍN.
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Firma ABC– cesta k budoucnosti. Dlouhodobé cíle projektu: nastavit systém řízení cílů a následně implementovat ve firmě ABC připravit prostředí /SW MBE/
Základní škola při Biskupském gymnáziu Krupka 1 - Bohosudov
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Škola pro udržitelný život 2010 Plánovací procesy ve škole a vzdělávání Jiří Kulich, Michal Veselý.
SWOT Analýza Daniel Vančura.
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
VZOR PREZENTACE – ÚVODNÍ JEDNÁNÍ PRACOVNÍ SKUPINY
Myšlenkové základy skautingu
Strategické plánování v obcích (Víme, kam jdeme) Zlín
Dnes fiktivně, zítra reálně.
METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ Základní přehled. Návrh projektu Ing. Pavel Růžička Kurz Manažer udržitelné spotřeby a výroby v rámci projektu.
Matematické metody v ekonomice a řízení II
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE AUTOEVALUACE SLUŽEB ICT listopad 2006 (c) Radek Maca.
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
Plánování LASA & FIDO. Úvod Co je to plánování?  Čeho chceme dosáhnout?  Čeho jsme schopni dosáhnout?  Jak toho chceme dosáhnout?  Jak poznám, že.
Podpora inovací prostřednictvím spolupráce VŠ s podniky Ing. Eva Bosáková, CSc.
Plánování činnosti cíle, motivace a samostatnost ….
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
1 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova : Evropa investuje do venkovských oblastí „ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací.
Metody Finančního řízení firmy Tomáš Sobotka A09B0008PMAB.
Strategické plánování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji Konference IDEON Pardubice Podpora poskytování DV v PK.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Autoevaluace školy ZŠ pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s.r.o. Aviatiků 462, Ostrava-Hrabůvka Mgr. René Macháč.
Rozhodovací procesy.
SKIP 2010 Praha SKIP 2010 Praha Marketing s lidskou tváří.
Regionalistika 2 Strategické řízení a jeho využití ve veřejné správě v ČR.
Projektový cyklus, analýza SWOT
Měkké systémy.
Eva Dufková, Jan Matyáš VSRR, 3.ročník
Strategický management
Metodologie měkkých systémů
Tržní prostředí.
Veřejné kampaně Petr Machálek. Co obsahuje správná kampaň? vytčený cíl strategii a taktiku soustavné a proaktivní úsilí plánovitý postup k cíli, krok.
 Příprava  Obecný záměr (současný stav, roční cíle oddílu)  Chytrý cíl (výchovný)  Atraktivní prostředek – naplnění cílů  Příprava plánu (název, termín,
Teambuilding 2 Posouzení potřeby Podávání zpětné vazby
Plánování přednáška druhá. 2 Obsah přednášek ProstředkyRealizaceZhodnoceníCíle AnalýzaVize.
Model struktury strategického managementu
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Management řízení organizací. složky řízení plánování plánování organizování organizování vedení lidí a motivace vedení lidí a motivace kontrola kontrola.
Plánování výkladová prezentace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Bělková. Dostupné z Metodického portálu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Strategie.
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
hodnoťte ⋆ diskutujte ⋆ plánujte
5. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ února 2017.
Název akce, místo, datum.
Strategie vyplývající ze SWOT analýzy
Lokální strategie rozvoje základního vzdělávání ORP Otrokovice
DRAMATURGIE TEAMBUILDINGOVÝCH PROGRAMŮ (seminář)
Ekonomika malých a středních podniků
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Aplikace managementu ve sportovním klubu (min
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Metodologie měkkých systémů
Metodologie měkkých systémů
Program rozvoje Ústeckého kraje
4. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ prosinec.
MŠ Dvouletky, Praha 10 v projektu SRP
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Intenzivní podpora škol
DALŠÍ KROKY V OBLASTI RACIONALIZACE SÍTĚ ŠKOL
Transkript prezentace:

Plánování přednáška první

Plánování na Gemini Jak využít plánování v oddíle? Prakticky si plánování vyzkoušet. 2

3

Co je to plánování? Manažerská disciplína Plánování připravuje skvělý produkt. Plánování šetří čas, aby zbyl na důležité věci. 4 „Dvakrát měř, jednou řež!“ Neznámý tesař 0:06

Obsah přednášek ProstředkyRealizaceZhodnoceníCíle 5

Obsah přednášek 6 ProstředkyRealizaceZhodnoceníCíle AnalýzaVize

77 ProstředkyRealizaceZhodnoceníCíle AnalýzaVize

Vždy máme vizi. Pracovat s vizí je výhoda. Začínej s myšlenkou na konec. 8

Druhy vizí 9 Dlouhodobá vize Střednědobá vize Krátkodobá vize Oddíl za 3 roky? Oddíl až ho budu předávat? Oddílový rok? Etapová hra? Vzdělávání rádců? Výprava? Hra? 0:15

Zdroje vizí Začínej s myšlenkou na Pepíčka. 10

Aktuální zájem? Nadřazená vize? Náš oddíl? Naše děti, naše problémy? Nadřazená vize? Skautské ideály? Charta? Strategické priority? Nový program? Druhy a zdroje vizí 11 Dlouhodobá vize Střednědobá vize Krátkodobá vize Oddíl za 3 roky? Oddíl až ho budu předávat? Oddílový rok? Etapová hra? Vzdělávání rádců? Výprava? Hra?

Analýza 12 ProstředkyRealizaceZhodnoceníCíle AnalýzaVize

Analýza Díky analýze si mohu lépe stanovit vizi. Analýza sbližuje vize v týmu. Jak lze analyzovat? 13

Různé formy analýzy Rozhovor Porada vedení Dotazník Zpětná vazba / Review Manažerské metody (SWOT atp.)... 14

SWOT analýza Sílné stránky Strengths Slabé stránky Weaknesses Příležitosti Oportunities Hrozby Threats 15 Vnitřní / vnější Kladné / záporné

Cíle 16 ProstředkyRealizaceZhodnoceníCíle AnalýzaVize

Cíle Cíl je určením směru. Cíl je vodítkem. Cíl je měřítkem. „Mnohem větší tragédie než je nedosáhnout cíle, je nemít žádný cíl.“ Benjamin Mays 17

Hierarchie cílů 18 Dlouhodobý plán Dlouhodobý cíl AkceDílčí cíl AkceDílčí cíl Dlouhodobý cíl

Volba cílů Obecný cíl na půlrok: Cíl pro jednu akci: a) Rozdat ceny za docházku za minulý měsíc. b) Docházka bude aspoň 80%. c) Vylepšíme docházku. 19 Zlepšit docházku členů nad 70%.

SMART cíle Specific Specifický Measurable Měřitelný Attractive / Achievable Atraktivní Relevant Relevantní Time-bound Termínovaný 20 Docházka na výpravu bude aspoň 80%. Průměrná docházka na všechny akce za půlrok bude aspoň 70%. Dlouhodobý cíl Dílčí cíl

Volba cílů 21 Prioritizujme! Buďme SMART, jsme-li dumb Pozor na prostředky převlečené za cíle Složité cíle potřebují indikátory Zavedeme Stezku Členové budou vědět, jak se Stezka plní (dotazem) Budou si Stezku nosit na akce (aspoň 2/3 na každé akci). Do roka aspoň 5 lidí splní svůj stupeň.....

Závěr 22 ProstředkyRealizaceZhodnoceníCíle AnalýzaVize

Děkuji za pozornost. … a nevyhání-li mě Hujer, ptejte se!