Možnosti financování cestovního ruchu z operačních programů.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
Advertisements

1) Obnova a rozvoj vesnic 2) Občanské vybavení a služby 3) Ochrana kulturního dědictví 4) Investice do lesů 1) Obnova a rozvoj vesnic 2) Občanské vybavení.
Společný regionální operační program Priorita 1 Regionální podpora podnikání Opatření 1.1 Podpora podnikání ve vybraných regionech Priorita 2 Regionální.
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
Tento projekt je spolufinancovaný z Evropského fondu regionálního rozvoje. Akce se koná v rámci Programu cezhraničnej spolupráce SR-ČR pod názvem.
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Program rozvoje venkova ČR na období Olomouc Šumperk
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava 2007 – 2013.
Volnočasové projekty a EU financování
1 OPERAČNÍ PROGRAM ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ pro období MINISTERSTVO ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Rozvoj kapacit dalšího profesního vzdělávání v Královéhradeckém kraji grantové schéma kraje pro období 2004 – 2006 Olga Zumrová.
Typy projektů realizovaných v rámci Regionálního operačního programu NUTS 2 Jihovýchod 2007–2013 Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice.
Integrovaný operační program Konference „Bezpečná Evropa“ Hradec Králové.
Členství ČR v EU II. Regionální politika EU března 2010.
1 Opatření 4.1 JPD3 Zvýšení adaptability zaměstnavatelů a zaměstnanců na změny ekonomických a technologických podmínek jako podpora konkurenceschopnosti.
Program rozvoje venkova ČESKÉ REPUBLIKY na období 2007 – 2013.
1 Region á ln í operačn í program regionu soudržnosti Středn í Morava 2007 – 2013 (ROP)
III.1.1. Diverzifikace činností nezemědělské povahy opatření je zaměřeno na realizaci jednotlivých aktivit ve venkovských oblastech v rámci diverzifikace.
JIHOČESKÁ HOSPODÁŘSKÁ KOMORA Další možnosti podpor ROADSHOW Možnosti podpor pro podnikatele v období dubna – 15. května 2015.
Sdružení obcí Jablunkovska Jablunkov; 26. června 2015 Připravenost na nové plánovací období.
Aktuální výzvy z operačních programů. Integrovaný regionální operační program Srpen –silnice II. a III. tříd (průběžná výzva) –Provozní a animační náklady.
Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti
Podpora kulturních památek z evropských a národních zdrojů v gesci Ministerstva pro místní rozvoj PRAHA.
Dotace na míru starostům příležitosti pro obce prosinec 2014 prosinec 2014.
PRACOVNÍ SKUPINA VZDĚLÁVÁNÍ A ZAMĚSTNANOST 11. září 2015.
Naplňování krajských priorit za přispění evropských zdrojů z Regionálního operačního programu Moravskoslezsko Prezentuje: Jaroslav Palas
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje místní akční skupiny Prostějov venkov o.p.s Veřejné projednání Vranovice-Kelčice 4. března 2015.
Regionální operační programy V rámci cíle Konvergence je pro období je připraveno celkem 7 regionálních operačních programům (ROP) určených pro.
Projekty realizované ROP SM krajem a ORP Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje
Místní akční skupina Lanškrounsko, z.s. Nám. J. M. Marků Lanškroun
© Berman Group. Strategický plán a tvorba koncepce rozvoje města Písku do roku 2025 Komise pro strategický rozvoj Vyhodnocení nadřazených koncepčních.
Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Ústeckém kraji Most
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 26. srpna 2016.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Cestovní ruch.
Pavel Rada Regionální rozvojová agentura Východní Moravy Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií Dotace pro neziskové organizace z EU.
Integrovaný regionální operační program a udržitelná městská mobilita 1.Česko – Slovenská konference Integrované plánování a plány udržitelné městské mobility.
INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM Setkání s ASZ a NNO
Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Staroměstské náměstí 6, Praha 1 lll INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM INTEGROVANÝ OPERAČNÍ.
Regionální stálá konference pro území Jihomoravského kraje Pracovní skupina pro dopravní infrastrukturu Brno,
Regionální operační program pro NUTS 2 Střední Čechy 2007 – /11/2008 Mladá Boleslav Ing. Jan Přikryl.
Interreg Rakousko - ČR/ Oddělení projektové podpory1 Interreg V-A Rakousko – Česká republika.
Fond mikroprojektů Euroregionu Praděd Porovnání podmínek Fondu v rámci programu OPPS a nového programu Interreg V-A
Regionální operační program NUTS II Severovýchod Informační seminář pro Seminář Greenway Jizera , Mladá Boleslav.
Integrovaný regionální operační program Mgr. Jan Veselský, Centrum pro regionální rozvoj České republiky Praha- Dotační možnosti a aktuální výzvy.
Výzvy v rámci IROP Centrum pro regionální rozvoj České republiky Ing. Markéta Kupcová,
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 11. dubna 2016.
Vyhlášené výzvy operačních programů pro kraj a jeho příspěvkové organizace.
Ministerstvo pro místní rozvoj Řídící orgán SROP a JPD Praha Pardubický kraj.
Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Staroměstské náměstí 6, Praha 1 lll INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM INTEGROVANÝ OPERAČNÍ.
12/04/2010 Zámek Loučeň Ing. Pavel Vinohradník Oblast cestovního ruchu v ROP Střední Čechy.
Vyhlášené programy v roce 2016/2017
Chytrý Jihomoravský kraj ?
Regionální operační program NUTS II Jihozápad
Integrovaný plán rozvoje území Zlín pro období
Integrovaný regionální operační program
Oddělení politiky a strategií ŽP Podpora MŽP v oblasti čisté mobility SUMP – Olomouc Mgr. Jaroslav Kepka Oddělení politiky a strategií.
Pracovní skupina RSK pro dopravu Informace o výzvách IROP
Regionální operační program NUTS II Jihozápad 2007 – 2013
Prioritní osa 2 Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Cestovní ruch v přeshraniční spolupráci
RSK, KÚ Ústeckého kraje.
The Ministry for Regional Development of the Czech Republic (MRD)
Informace o výzvách SC 1.1 a SC 1.2. IROP
PODPORA BEZPEČNÉ A EKOLOGICKÉ DOPRAVY
Vyhlášení 3. výzvy předkladatelům grantových projektů k předkládání projektových žádostí o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost,
Oddělení politiky a strategií ŽP Podpora MŽP v oblasti čisté mobility SUMP – Olomouc Mgr. Jaroslav Kepka Oddělení politiky a strategií.
Akční plánování v Ústeckém kraji z pohledu projektu P-KAP
Informace o vyhlášených výzvách
Transkript prezentace:

Možnosti financování cestovního ruchu z operačních programů

Zvýšení podílu udržitelných forem dopravy Alokace – 473 mil. EUR –přestupní terminály pro veřejnou dopravu –aplikace moderních technologií v dopravě –nákup nízkoemisních a bezemisních vozidel –zvýšení bezpečnosti železniční, silniční, cyklistické a pěší dopravy –rozvoj cyklodopravy a rozvoj zelené infrastruktury Příjemci: kraje, obce, dobrovolné svazky obcí, organizace, organizace zřizované nebo zakládané obcemi, organizace zřizované nebo zakládané dobrovolnými svazky obcí, provozovatelé dráhy nebo drážní dopravy, dopravci ve veřejné linkové dopravě, Ministerstvo dopravy ČR, subjekty zajišťující dopravní obslužnost Integrovaný regionální operační program Specifický cíl 1.2

Podmínky: –projekt je v souladu s Dopravní politikou ČR ; –projekt ve městě nad 150 tis. obyvatel je v souladu se Strategickou projektovou fiší, resp. s Plánem udržitelné městské mobility (SUMP) po jeho schválení; –projekt ve městě do 150 tis. obyvatel je v souladu se Strategickou projektovou fiší; –projekt přispívá k eliminaci negativních vlivů dopravy na životní prostředí; –projekt přispívá ke zvýšení bezpečnosti; –projekt je v souladu s Národní strategií rozvoje cyklistické dopravy ČR pro léta 2013 – Integrovaný regionální operační program Specifický cíl 1.2

Integrovaný regionální operační program Specifický cíl 1.2 Výzva: Podpora bezpečnosti dopravy a cyklodopravy Plánované vyhlášení: prosinec 2015 Příjem žádostí: prosinec 2015 – březen 2016 Podporované aktivity: –Zvýšení bezpečnosti železniční, silniční, cyklistické a pěší dopravy –Výstavba cyklostezek, cyklotras a doprovodné infrastruktury Alokace: 575 mil. Kč

Operační program Zaměstnanost Prioritní osa 1 Rozvoj profesního vzdělávání Vyhlášena výzva na tvorbu, rozvoj a realizace systémových opatření v oblasti dalšího vzdělávání, zaměřených především na chybějící systémovou podporu dalšího vzdělávání, provazování systémů uznávání výsledků neformálního vzdělávání a informálního učení, finanční podporu pro účast v dalším profesním vzdělávání, zavádění prvků kvality do vzdělávacího procesu; –Příjemce: MPSV, FDV, ÚP ČR a další organizace MPSV (Výzkumný ústav práce a sociálních věcí), MŠMT a jeho podřízené instituce.

Operační program Zaměstnanost Prioritní osa 1 Další profesní vzdělávání zaměstnanců podporované zaměstnavateli - Další profesní vzdělávání zaměstnanců podporované zaměstnavateli, zaměřené na odborné i klíčové kompetence, včetně podpory dalšího profesního vzdělávání OSVČ; - Tvorba a realizace podnikových vzdělávacích programů, včetně přípravy podnikových lektorů a instruktorů; - Podpora a poradenství při vytváření a zavádění moderních systémů řízení a rozvoje lidských zdrojů v podnicích; - Poradenské a informační aktivity v oblasti kariérového poradenství, orientace na trhu práce, možností služeb zaměstnanosti atd., - Podpora zavádění age managementu (řízení s ohledem na věk, schopnosti a potenciál pracovníků) do podniků; - Podpora spolupráce podniků a vzdělávacích institucí za účelem slaďování kvalifikační úrovně a kvalifikační struktury pracovní síly s požadavky trhu práce.; –Vyhlášena výzva: příjemce: ÚP ČR

Programy přeshraniční spolupráce INTERREG V-A SLOVENSKÁ REPUBLIKA - ČESKÁ REPUBLIKA Specifický cíl 2.1: Zvýšení atraktivnosti kulturního a přírodního dědictví pro obyvatele a návštěvníky přeshraničního regionu Investičné aktivity na zlepšenie technického stavu prírodných a kultúrnych pamiatok cezhraničného významu s cieľom ďalšieho využitia prírodného a kultúrneho dedičstva. Investičné a neinvestičné aktivity na zlepšenie prístupu k prírodným a kultúrnym pamiatkam (napr. značenie, oddychové zóny) realizované vo forme doplnkových aktivít. V rámci fondu malých projektov môžu byť implementované ako plnohodnotné aktivity. Plánovanie, príprava a budovanie cyklistických ciest a turistických chodníkov s dôrazom na zlepšenie prepojenia kultúrne a prírodne významných lokalít cezhraničnom regióne. Investičné aktivity na zvýšenie dostupnosti lokalít s prírodnými a kultúrnymi pamiatkami prostredníctvom zlepšenia stavu ciest II. a III. triedy (rekonštrukcia vybraných cestných úsekov, zlepšenie kvality povrchu vozoviek, obnova existujúcich a vybudovanie nových cestných prvkov). Činnosti podporujúce tvorbu ucelených tematických produktov zaloţených na vyuţívaní prírodného a kultúrneho dedičstva, t.j. spájanie viacerých objektov kultúrneho a prírodného dedičstva ako ucelených produktov pre návštevníkov. Podpora zavádzania služieb podporujúcich vyuţívanie potenciálu kultúrneho a prírodného dedičstva. Aktivity na prezentáciu prírodného a kultúrneho dedičstva realizované vo forme doplnkových aktivít.

Programy přeshraniční spolupráce INTERREG V-A RAKOUSKO - ČESKÁ REPUBLIKA Specifický cíl 2.1: Zhodnocení kulturního a přírodního dědictví společného regionu udržitelným způsobem a) systémová opatření podporující nebo vytvářející společný rámec (např. studie, strategie, plány, systematické propagační aktivity) v oblasti ochrany, rozvoje a využívání kulturního a přírodního dědictví, b) rekonstrukce, obnova, ochrana a propagace prvků kulturního a přírodního dědictví regionu (např. přírodní monumenty, chráněné oblasti, historické památky a muzea), c) ochrana, rozvoj a propagace nehmotného kulturního dědictví přeshraničního regionu, splňujícího definici UNESCO (např. vědomosti a zkušenosti týkající se přírody apod.), d) informační opatření a investice malého rozsahu v oblasti veřejně přístupné turistické infrastruktury (např. informační tabule, návštěvnické systémy) s cílem udržitelného využití kulturních a přírodních památek, e) zlepšení dopravní infrastruktury zahrnující silnice, cyklostezky a stezky pro pěší zajištující dostupnost stávajícího kulturního a přírodního dědictví pro veřejnost. Investice do silnic mohou být podpořeny pouze jako doplňkové k jiným investicím do přírodního a kulturního dědictví, podpořeným z ESI fondů a musí jednoznačně přispívat k dosahování vybraného tematického cíle, resp. investiční priority a jejího specifického cíle. Investice do silnic musí být doprovodného charakteru a jsou realizovány pouze jako doplňkové k opatřením v oblasti ochrany a zachování přírodního a kulturního dědictví přeshraničního regionu.

Děkuji za pozornost