Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/21.1674 Autor: Bc. Alena Machová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PYRAMIDA Celá čísla.
Advertisements

Síla – procvičení příkladů 1.Některé věty jsou chybné. Urči, které to jsou a navrhni jejich opravu. a) Gravitační síla působí pouze na živé organismy,
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3 AUTOR: Mgr. Miroslava Šerá DATUM VYTVOŘENÍ: září 2011 NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_Fyzika_6.ročníku.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov Autor: Mgr. Petr Tomek Datum/období: podzim 2013 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí Mechanické vlastnosti plynů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí Výrazy ‒ vyjádření neznámé ze vzorce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_06 Magnetické.
KUFR MAGNETISMUS Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Monika Dudová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 7 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. Najdi „černou ovci“ voda šampón benzín med led limonáda olej.
VY_52_INOVACE_02_Práce, výkon, energie Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Alena Machová.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
V LASTNOSTI KAPALIN Ing. Jan Havel. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Materiál je určen pro bezplatné používání pro.
Skládání rovnoběžných a různoběžných sil-souhrnná cvičení
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
SOUTEŽ - RISKUJ! Mechanické vlastnosti kapalin (1. část)
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Změny skupenství látky
Částicová stavba látek
6. Elektrické pole - náboj, síla, intenzita, kapacita
AUTOR: Mgr. Milada Zetelová
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
PYRAMIDA Kinematika Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Linda Kapounová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Portál eVIM ELEKTRICKÝ PROUD.
SKUPENSTVÍ LÁTKY Mgr. Kamil Kučera.
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno Číslo a název projektu: CZ.1.07/1.5.00/ – Investice do vzdělání nesou.
ELEKTŘINA VY_32_INOVACE_05-22 Ročník: VI. r. Vzdělávací oblast:
Fyzikální síly.
Vy_32_Inovace_5O_Pexeso-Slova protikladná
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
ATOM.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Tomáš.
KINETICKÁ TEORIE STAVBY LÁTEK.
AZ kvíz - opakování SOŠ Josefa Sousedíka Vsetín Zlínský kraj
Fyzika – 6.ročník Atomy a molekuly VY_32_INOVACE_
2. Základní chemické pojmy Obecná a anorganická chemie
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Elektrický náboj Ing. Jan Havel.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Opakování 3 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
všechny animace a obrázky - archiv autora
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
zpracovaný v rámci projektu
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Matematické pexeso Hra určená k opakování či procvičování učiva
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Vzájemné silové působení těles
Atomy a molekuly (Učebnice strana 38 – 39)
Atomy a molekuly Z čeho jsou složeny látky?
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
ELEKTROSKOP = zařízení, které zjišťuje, zda má těleso el. náboj.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
ELEKTRICKÝ NÁBOJ A JEHO VLASTNOSTI.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Skládání rovnoběžných a různoběžných sil-souhrnná cvičení
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Vy_32_Inovace_14_Rozklad výrazů na součin
Co už vím o fyzice mikrosvěta
Transkript prezentace:

Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Alena Machová

Pravidla hry Pomůcky: hrací kostka, stopky. 1. Hru hrají dva hráči či dvě družstva. 2. Začíná hráč, který na hrací kostce hodí nejvyšší počet bodů. 3. Poté si z hracího pole vybere jedno políčko s číslem od 1 do 28. Po kliknutí na vybrané políčko (pomocí ikony „ruka“, nikoliv šipky) se otevře soutěžní otázka. Od přečtení otázky běží časový limit 30 až 60 sekund pro odpověď. Pokud hráč zodpoví otázku správně, hra se vrací na začátek. 4. Hru řídí porotce (učitel). Jeho úkolem je přiřazovat do hracího pole barvu hráče, jenž danou otázku zodpověděl správně, a to kliknutím na příslušné pole postranní tabulky v barvě hráče. 5. V případě nesprávné odpovědi možnost odpovědět dostává druhý hráč. Pokud odmítne odpovědět, rozhoduje o přidělení hracího políčka opět hod kostkou. Políčko získává ten, kdo hodí nejvyšší počet bodů. 6. Otázky volí družstva vždy střídavě. 7. Ve hře vítězí hráč, jemuž se podaří nejrychleji propojit všechny tři strany trojúhelníku, nebo ten, který získal nejvíce hracích polí při odkrytí všech otázek.

ŘEŠENÍ ZPĚT pevném, kapalném a plynném 1. Doplň: Látky mohou být ve skupenství ______, ______ a _____.

ŘEŠENÍ Newton ZPĚT 2. Jak se nazývá hlavní jednotka síly?

ŘEŠENÍ difúze ZPĚT 3. Jak se nazývá samovolné pronikání částic jedné látky mezi částice druhé látky?

ŘEŠENÍ indukční čáry ZPĚT 4. Jak se nazývají myšlené čáry, kterými znázorňujeme silové působení magnetického pole?

ŘEŠENÍ v pevných ZPĚT 5. Ve kterých látkách jsou částice uspořádány pravidelně?

ZPĚT prvky ŘEŠENÍ 6. Jak se nazývají látky, které jsou složeny z atomů jednoho druhu?

ŘEŠENÍ kladný ZPĚT 7. Jaký elektrický náboj mají protony?

ŘEŠENÍ v kapalném ZPĚT 8. V jakém skupenství je mléko?

ŘEŠENÍ odpuzují ZPĚT 9. Doplň: Souhlasné póly dvou magnetů se vzájemně _______.

ŘEŠENÍ od severu k jihu (od N k S) ZPĚT 10. Jak jsou orientované indukční čáry?

ŘEŠENÍ protony a neutrony ZPĚT 11. Jaké částice se nachází v atomovém jádru?

ŘEŠENÍ těleso ZPĚT 12. Urči, zda se jedná o těleso či látku: voda v láhvi

ŘEŠENÍ z látek ZPĚT 13. Z čeho se skládají tělesa?

ŘEŠENÍ gravitační ZPĚT 14. Doplň: Země působí na všechna tělesa přitažlivou silou, která se nazývá _______ síla.

ŘEŠENÍ siloměrem ZPĚT 15. Čím měříme sílu?

ŘEŠENÍ v plynném ZPĚT 16. V jakém skupenství je zemní plyn?

ŘEŠENÍ kapalné ZPĚT 17. Jak se nazývají látky, které přijímají tvar nádoby a nemění přitom svůj objem?

ŘEŠENÍ plynné ZPĚT 18. Doplň: Nejvíce stlačitelné jsou tělesa z látky _______.

ŘEŠENÍ elektrické pole ZPĚT 19. Co se nachází okolo zelektrovaného tělesa?

ŘEŠENÍ amorfní (beztvaré) ZPĚT 20. Jak se nazývají pevné látky, jejichž částice nejsou uspořádány pravidelně?

ŘEŠENÍ N ZPĚT 21. Jakým písmenem značíme severní pól tyčového magnetu?

vodu ZPĚT ŘEŠENÍ 22. Kterou z látek známe jako látku kapalnou, jindy pevnou nebo plynnou?

ŘEŠENÍ síla ZPĚT 23. Která fyzikální veličina popisuje vzájemné působení těles?

ŘEŠENÍ kladný iont ZPĚT 24. Jak se nazývá částice s kladným elektrickým nábojem, která vznikne odtržením jednoho nebo několika elektronů z obalu elektricky neutrálního atomu?

25. Jakou značku má fyzikální veličina síla? ŘEŠENÍ F ZPĚT

ŘEŠENÍ vodorovná ZPĚT 26. Doplň: V klidu je hladina kapaliny v nádobě vždy _________.

ŘEŠENÍ atomů ZPĚT 27. Doplň: Molekuly vznikají sloučením dvou nebo více _____.

ŘEŠENÍ v pevném ZPĚT 28. V jakém skupenství je kámen?

Pracovní materiál je věnován opakování učiva o stavbě látek v 6. třídě.