Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Hra ke zopakování či procvičení učiva:

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Hra ke zopakování či procvičení učiva:"— Transkript prezentace:

1 Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Řešení soustavy lineárních nerovnic

2 Jak postupovat ‒ návod pro použití
1. Hru může hrát až osm družstev (hráčů). Hru ovládá a její průběh řídí učitel. 2. Družstvům (hráčům) jsou předloženy tři otázky či příklady ve třech „náročnostně“, a tedy i bodově (finančně) oddělených sekcích. 3. Na úvod určí učitel družstvo (hráče), které vybere první otázku z dané „bodové“ sekce. Tu učitel položí kliknutím na ni v hracím poli. Následující otázky již vybírá vždy družstvo, které správně odpovědělo na otázku poslední. Návrat na hrací plán se uskuteční kliknutím na šipku zpět na snímku s otázkou, příkladem. 4. O odpověď se družstva (hráči) hlásí například zvednutím ruky. Pokud nejrychlejší družstvo (hráč) odpoví správně, částku mu učitel připíše do jeho kolonky na body. Úspěšné družstvo pak pokračuje výběrem další otázky. 5. Správnost odpovědi či postup výpočtu může učitel odtajnit postupným klikáním na smajlíka v pravém horním rohu snímku s otázkou, příkladem. 6. Pokud družstvo (hráč) odpoví nesprávně, příslušnou částku mu učitel odečte a možnost odpovědi dostává druhé nejrychlejší družstvo. Pokud ani to neuspěje, vše se opakuje a možnost odpovědi dostává další nejrychlejší družstvo v pořadí. 7. Pod jednou z kartiček v každé sekci je ukryt i příklad prémiový. 8. Přednostní právo první odpovědi na prémiový příklad má družstvo (hráč), které odpovědělo nejrychleji a samozřejmě správně na příklad, pod kterým byla „prémie“ ukryta. Pokud toto družstvo správně neodpoví, body se mu neodebírají a možnost odpovědět dostává družstvo jiné, a to již opět v pořadí dle rychlosti přihlášení . To už ovšem odpovídá opět i s rizikem možnosti odečtu bodů při nesprávné odpovědi 9. Ve hře vítězí družstvo (hráč), které má po vyčerpání všech otázek herního plánu nebo na konci časového limitu stanoveného pro hru na svém kontě nejvyšší částku. Při případné rovnosti může rozhodnout o vítězi například hra „kámen, nůžky, papír“. Podrobnější postup v přiloženém souboru „návod“.

3 1 1 1 Prémie 2 2 2 Prémie 3 3 3 Prémie Tabulka otázek: za 100 za 300
Soustava lineárních nerovnic za 100 Soustava lineárních nerovnic za 300 Soustava lineárních nerovnic za 500 1 1 1 Prémie 2 2 2 Prémie 3 3 3 Prémie A B C D E F G H

4 Soustava lineárních nerovnic za 100
Řeš v R soustavu nerovnic:

5 Soustava lineárních nerovnic za 100
Řeš v R soustavu nerovnic:

6 Soustava lineárních nerovnic za 100
Řeš v R soustavu nerovnic:

7 Soustava lineárních nerovnic za 100 ‒ prémie
Řeš v R soustavu nerovnic:

8 Soustava lineárních nerovnic za 300
Řeš v R soustavu nerovnic:

9 Soustava lineárních nerovnic za 300
Řeš v R soustavu nerovnic:

10 Soustava lineárních nerovnic za 300
Řeš v R soustavu nerovnic:

11 Soustava lineárních nerovnic za 300 ‒ prémie
Řeš v R soustavu nerovnic:

12 Soustava lineárních nerovnic za 500
Řeš v R soustavu nerovnic:

13 Soustava lineárních nerovnic za 500
Řeš v R soustavu nerovnic:

14 Soustava lineárních nerovnic za 500
Řeš v R soustavu nerovnic:

15 Soustava lineárních nerovnic za 500 ‒ prémie
Řeš v R soustavu nerovnic:

16 Použité obrázky: Všechny uveřejněné odkazy [cit ]. Dostupné pod licencí Public domain na WWW: Obrázek na pozadí: < Smajlík: < Šipka: <


Stáhnout ppt "Hra ke zopakování či procvičení učiva:"

Podobné prezentace


Reklamy Google