NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Petr Punčochář NÁZEV: VY_22_INOVACE_01_18.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět: Anglický jazyk Ročník: 6.
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_02_Sloveso „can“ AUTOR: Bc. Petra Baťová ROČNÍK, DATUM: 4.,
Vypracovala:Mgr.Silvie Reitharová
Sloveso BÝT – minulý čas
VYJÁDŘENÍ BUDOUCNOSTI POMOCÍ WILL Anglický jazyk VY_32_INOVACE_022 – 2
Vyjádření budoucnosti - …. GOING TO …
Sloveso BÝT – přítomný čas
Modální slovesa a jejich opisné tvary
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.18 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 18 Název materiálu:Can Autor:Mgr. Hana Opálková Vzdělávací obor:Anglický.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_49.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_425_Budoucí čas AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová ROČNÍK,
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
REVISION of U5, U6 AJ - 5. třída VY_32_Inovace/9_ května 2012 Vytvořil: Mgr. Renáta Pokorná.
VY_32_INOVACE_05_PRESENT SIMPLE Anotace Prezentace sloužící k výkladu a procvičení přítomného času prostého, tvoření otázek, záporu a překlad jednoduchého.
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
Modal verbs Markéta Zakouřilová VY_32_INOVACE_108 ZŠ Jenišovice.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_08 Název materiálu: Modální slovesa – gramatická cvičení Tematická oblast: Angličtina 2. ročník – strojírenské.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_59.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují tvoření otázek v přítomném čase prostém. Procvičují si slovní zásobu tematického okruhu volný čas. Tvoří.
Modal verbs I. Modální slovesa I.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_07
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_58.
Future – going to Budoucí čas – vyjádřený pomocí vazby „going to“
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_49.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_12
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_17_Vazba „going to“ AUTOR: Bc. Petra Baťová ROČNÍK, DATUM:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_428_Minulý čas slovesa TO BE AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
Present continuous Anglický jazyk VY_32_INOVACE_368, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném čase.
Vazba „going to“ 7.ročník (k učebnici Projekt 3)
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Bc. Lucie Ševčíková Datum : Název : VY_22_INOVACE_2.2.1.
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What will you be able to do tonight? We will be able to dance tonight!
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Petr Punčochář NÁZEV: VY_22_INOVACE_01_15.
 Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Bc. Lucie Ševčíková  VY_22_INOVACE_2.2.2 AJ8,9g_34  Téma: pomocná slovesa 
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám.
VY_32_Inovace_ Future simple Project 3
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
VY_32_Inovace_ So x Neither Project 3
I am going to go shopping. What are you going to do tomorrow?
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
Texty jsou vlastní originální tvorbou autora.
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
Způsobová slovesa-budoucnost (9.ročník)
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_Sei_I_18 Can/can´t Název projektu: OP VK
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Sloveso can VY_32_INOVACE_2B_12 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Modal verbs.
AUTOR: Markéta Březinová NÁZEV: VY_32_INOVACE_AJ_15_SPORTS
ZPŮSOBOVÁ SLOVESA I. (Modal verbs I.)
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL: VY_32_INOVACE_01_Aj7_64
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Budoucí čas – neplánovaná budoucnost
Modal verbs. Modal verbs Mezi modální slovesa patří: can, could may, might shall, should will, would must.
TÁZACÍ DOVĚTKY - QUESTION TAGS
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Petr Punčochář NÁZEV: VY_22_INOVACE_01_18 Anglický jazyk 2. stupeň TEMA: Anglický jazyk 2. stupeň ČÍSLO PROJEKTU: 2674/21/7.1.4/2011

ANOTACE  Výukový materiál je určen žákům 8. ročníku základní školy. Materiál obsahuje animace. Pomocí nich je žák postupně seznamován s vytvářením budoucího času sloves can a must. Animace také zpřístupní správné řešení.  Autor: Mgr. Petr Punčochář  Jazyk: anglický  Očekávaný výstup: žák vytváří věty v budoucím čase se slovesy can a must  Klíčová slova: anglický jazyk, modální slovesa, budoucí čas  Druh učebního materiálu: prezentace – využití interaktivní tabule  Klíčové kompetence: kompetence k učení, řešení problémů, komunikativní  Na výukový materiál reagovali žáci podle očekávání

FUTURE OF VERBS can, must BUDOUCÍ ČAS SLOVES moci, muset Slovesa can a must vytváří budoucí čas pomocí opisných tvarů. Tvar budoucího času se tvoří stejně jako u ostatních sloves. can = be able tomusthave to = Opisné tvary:

FUTURE VERBS can, must BUDOUCÍ ČAS SLOVES moci, muset Oznamovací věta podmět opisný tvar + I will be able to go to the party. Otázka podmětwillopisný tvar ++ Will people be able to live on Mars? Zápor podmět willopisný tvar + + I won´t be able to play tennis. will not + + I´ll have to go to school. Will I have to go to school tomorrow? We won´t have to move house.

Can you play table tennis? I can´t play table tennis. I can play football. Must Tom do his homework? No, he needn´t. He must learn. Will you be able to play table tennis? I won´t be able to play table tennis. I´ll be able to play football. Will Tom have to do his homework? No, he won´t. He´ll have to learn.

Budeš umět mluvit německy? Ano, budu umět mluvit německy a anglicky. Nebudu se moci naučit francouzsky. Bude Jana muset koupit jídlo? Ano, bude muset koupit chleba. Ale nebude muset kupovat máslo. Will you be able to speak German? Yes, I will be able to speak German and English. I won´t be able to learn French. Will Jane have to buy food? Yes, she will have to buy bread. But she won´t have to buy butter.