Seminář pro zájemce o veřejné zakázky v rámci projektů Úřadu práce v Mostě RESTART – MOST PODPORA zaměstnanosti v sociálně vyloučených lokalitách Mostecka.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7 STÁŽE Inovativní prvek v náboru nových zaměstnanců STÁŽE Inovativní prvek v.
Advertisements

Konference Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb a Hradec Králové Národní centrum podpory transformace sociálních služeb.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Programový rámec Operační program Zaměstnanost (OP ZAM) pro Strategický plán rozvoje území OTEVŘENÉ ZAHRADY JIČÍNSKA z. s. na období
Registrace poskytovatelů sociálních služeb v Jihomoravském kraji.
Sociálně odpovědné zadávání veřejných zakázek Sdružení příjemců evropských dotací, z.s.
Zadávání veřejných zakázek. Osnova 1. Zadávání veřejných zakázek 2. Příprava výběrového řízení 3. Dotazy.
Mgr. Jiří Šimon Odbor práva veřejných zakázek a koncesí Praha, Nová směrnice EU pro zadávání veřejných zakázek v kontextu společensky odpovědného.
Projekt realizuje ASISTA, s. r. o.. Jaké bariéry chceme odstranit Především na první pohled neviditelné bariéry: Snížená ochota zaměstnavatelů zdravotně.
KONCEPT A MOŽNOSTI PODPORY SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ Svatava Škantová MPSV 7. října 2015, Praha.
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
2. setkání pracovních skupin „Sociální věci a zdravotnictví“
„MEZIMO“ Podpora znevýhodněné mládeže k posílení pracovní integrace, dalšího vzdělávání či odborné přípravy prostřednictvím mezinárodní mobility Projekt.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. Vysoká škola podnikání, a.s. Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a.
Workshop dne prezentace projektu. Problematika rovných příležitostí patří mezi prioritní oblasti v politice EU. Spadá se tedy i rovnost mužů.
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek (Příloha OM OP LZZ D9)
Aktivní politika zaměstnanosti prezentuje Jana Krupičková, DiS. specialista trhu práce Úřad práce v Liberci Liberec
Centra denních služeb. poskytují ambulantní služby osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu věku, chronického onemocnění nebo zdravotního postižení,
SEMINÁŘ K PROBLEMATICE EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU Porovnání obsahu a zaměření OP RLZ a JPD Cíl 3 * Městská knihovna, Praha.
Zadávání veřejných zakázek. Osnova 1. Zadávání veřejných zakázek 2. Problémy v zadávaní 3. Dotazy.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Dotazníkové šetření Analýza poptávky po dalším profesním vzdělávání v Jihomoravském kraji Brno.
Seminář pro zájemce o veřejné zakázky v rámci projektu Úřadu práce v Mostě MIKROREGIONY MOSTECKA: Budoucnost patří kvalifikovaným.
Žadatel je povinen při výběru dodavatele projektu postupovat dle závazných podmínek v kapitole 9. Zadávání zakázek žadatelem/příjemcem dotace před podpisem.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Mámo, táto neseďte doma ! reg. č. CZ /0.0/0.0/15_010/ Bc. Radka Kaštovská.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 19. září 2012 Ing. Michaela Stříbrná.
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ a IOP obecná část Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek ( Příloha OM OP LZZ D9) Závazná.
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ a IOP Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek ( Příloha OM OP LZZ D9) Závazná postupy pro.
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek (Příloha OM OP LZZ D9)
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
Seminář pro zájemce o veřejné zakázky v rámci projektů Úřadu práce v Mostě Práce na Mostecku pro každého Rodina a práce na Mostecku.
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Partnerství Jihomoravského paktu zaměstnanosti pro podporu pracovního uplatnění mladých dospělých CZ /0.0/0.0/16_055/
AKTUÁLNÍ VÝZVY OPERAČNÍHO PROGRAMU ZAMĚSTNANOST
Situace na trhu práce v JmK a veřejná služba
Dokument KAP MSK - obsah
Jak získat stážisty s finanční podporou EU?
Projekt CESTA KE ZMĚNĚ Registrační číslo: CZ /0.0/0.0/16_053/
Projekt PRÁCE PRO KAŽDOU
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Metodika hodnocení specifických kritérií grantových projektů v rámci výzvy č. 36 / 1.2 OP LZZ Školení pro žadatele Praha, 22. března 2010.
Program podpory mladých lidí na trhu práce v regionu Děčínska a Šluknovského výběžku - CESTA Marcel Dittrich.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Aktivity a činnosti úseku služeb v oblasti dalšího vzdělávání
DĚTI VĚZNĚNÝCH RODIČŮ Zkušenosti a plány Věznice Světlá nad Sázavou
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Pravidla pro zadávání zakázek v IOP Závazné postupy pro zadávání veřejných zakázek spolufinancovaných ze zdrojů EU, nespadajících pod aplikaci zákona.
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ zvláštní část
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
DOTAČNÍ PŘÍLEŽITOSTI PRO ŠKOLY
Projekt PRÁCE PRO KAŽDOU
Podpora zaměstnanosti na místní úrovni: odpovědné zadávání
Podnikové dětské skupiny Kristina Zapletalová
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Teritoriální Pakt zaměstnanosti Ústeckého kraje
Domy na půl cesty ve středočeském kraji
Statistické údaje Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem, Kontaktní pracoviště Most.
Projekt Komplexní program podpory ke zvýšení zaměstnanosti žen na trhu práce v Ústeckém kraji PRÁCE PRO KAŽDOU Registrační číslo projektu.
Zákon o sociálním podniku Mgr. Martina Štěpánková, MPA Úřad vlády ČR
Projekt CESTA KE ZMĚNĚ II
Sociální podnikání Sociální firma.
- ČESKY SEVER Sociální podnik a OPZ •.
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
Nabízené služby společnosti
Transkript prezentace:

Seminář pro zájemce o veřejné zakázky v rámci projektů Úřadu práce v Mostě RESTART – MOST PODPORA zaměstnanosti v sociálně vyloučených lokalitách Mostecka KREDIT – Sociální ekonomika na Mostecku

„RESTART“, „PODPORA“, „KREDIT“ Zdroj financování: Evropský sociální fond (85 %) Státní rozpočet ČR (15 %) Oblasti podpory 1.2 a 2.1 OP LZZ Realizátor / Příjemce / Zadavatel / Objednatel: Úřad práce v Mostě Typ projektů: Regionální individuální projekty (RIP)

„RESTART“, „PODPORA“, „KREDIT“ Výběrové řízení na dodavatele služeb: Vyhlášení veřejných zakázek: Zadávací dokumentace k dispozici na adrese: Dotazy je možné podávat do: Podávání nabídek do: do hod. na ÚP v Mostě Otevírání obálek na Úřadě práce v Mostě: , 9.00 hod. (RESTART) , hod. (PODPORA) , hod. (KREDIT) Předpokládaná doba zahájení plnění zakázek:

Veřejná zakázka: „Poskytování komplexních služeb v projektu RESTART - MOST“

Poskytování komplexních služeb v projektu RESTART - MOST Cílové skupiny: zaměstnanci uvolňovaní v rámci hromadného propouštění zaměstnanci, s nimiž bude do 3 měsíců rozvázán pracovní poměr z organizačních důvodů zaměstnanci, jimž nebyla vyplacena mzda Cíle projektu: zabezpečit plynulý přechod propouštěných zaměstnanců „ze zaměstnání do zaměstnání“, bez evidence na úřadě práce zvýšit uplatnitelnost propouštěných osob školením a rekvalifikacemi

Poskytování komplexních služeb v projektu RESTART - MOST Předmět plnění (aktivity dodavatele): 1.Řízení a realizace veřejné zakázky 2.Monitoring a poradenství pro zaměstnavatele 3.Zapojování účastníků do projektu 4.Vstupní rozhovor, individuální projektový plán (IPP) a diagnostika 5.Školení v oblasti pracovního práva, psychologie a finanční gramotnosti 6.Školení v oblasti klíčových kompetencí (soft skills) včetně IT dovedností 7.Rekvalifikace a praxe 8.Zprostředkování zaměstnání 9.Poskytování přímé podpory účastníkům

Poskytování komplexních služeb v projektu RESTART - MOST Doba plnění: – (max ) V případě hrozícího nenaplnění indikátorů projektu (počtu podpořených osob), které je do značné míry závislé na vnějších okolnostech, může dodavatel nejpozději do požádat zadavatele o prodloužení realizace veřejné zakázky, a to na dobu max. do Zadavatel již od počátku uzavře s dodavatelem rámcovou smlouvu na dobu do Místo plnění: Zadavatel požaduje, aby přímé služby pro účastníky (aktivity 3 – 9) probíhaly jak v Mostě tak v Litvínově. V případě hromadného propouštění a na základě souhlasu propouštějících zaměstnavatelů bude vhodné některé z aktivit realizovat i přímo na pracovišti.

Poskytování komplexních služeb v projektu RESTART - MOST Závazné indikátory dosahování cílů: Počet osob, které obdrží podporu v rámci projektu Počet osob umístěných na rekvalifikaci (dle zákona o zaměstnanosti) Počet úspěšných absolventů kurzů z toho absolventů školení prac. práva, psychologie či finanční gramotnosti z toho absolventů školení soft skills včetně IT dovedností z toho úspěšných absolventů rekvalifikací Počet osob umístěných na praxi k novým zaměstnavatelům Počet úspěšně podpořených klientů služeb (nově zaměstnaných osob) - 200

Poskytování komplexních služeb v projektu RESTART - MOST Předpokládaná cena: AktivitaCena bez DPH (Kč) Cena s DPH (Kč) 1. Řízení a realizace veřejné zakázky , ,00 2. Monitoring a poradenství pro zaměstnavatele36 303, ,00 3. Zapojování účastníků do projektu12 773, ,00 4. Vstupní rozhovor, IPP a diagnostika , ,00 5. Školení v oblasti prac.práva, psychologie a fin.gramotnosti , ,00 6. Školení v oblasti soft skills včetně IT dovedností , ,00 7. Rekvalifikace a praxe , ,00 8. Zprostředkování zaměstnání34 622, ,00 Celková cena bez přímé podpory , ,00 9. Poskytování přímé podpory účastníkům ,00 Celková cena včetně přímé podpory , ,00

Poskytování komplexních služeb v projektu RESTART - MOST Kvalifikace uchazečů o zakázku: Základní kvalifikační předpoklady Výpis z rejstříku trestů Potvrzení FÚ a OSSZ Čestné prohlášení (Příloha č. 2 zadávací dokumentace) Profesní kvalifikační předpoklady Výpis z obchodního rejstříku (ne starší 90 dnů) Doklad o oprávnění k podnikání Povolení ke zprostředkování zaměstnání Ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady Pojistná smlouva (odpovědnost za škodu vůči třetím osobám do výše 2 mil. Kč) Údaj o obchodním obratu za 3 poslední účetní období (jedno období min. 5 mil. Kč) Technické kvalifikační předpoklady Seznam 3 významných služeb za poslední 3 roky (jedna služba za min. 5 mil. Kč) + osvědčení Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci (projektový a finanční manažer VŠ + 5 let praxe v projektech) Přehled o provozním zařízení a technickém vybavení v Mostě a v Litvínově

Poskytování komplexních služeb v projektu RESTART - MOST Hodnotící kritéria při výběru nabídek: 1. Výše nabídkové ceny bez DPH (bez přímé podpory-aktivita 9) % 2. Způsob zajištění plnění veřejné zakázky …………………………………….. 70 % Subkritéria: 2.1 Popis spolupráce se zaměstnavateli v rámci aktivit 2, 3 a 8…………….. 40 % 2.2 Specifikace diagnostických metod pro aktivitu 4..……………………….. 10 % 2.3 Kvalita osnov a organizace školení pro aktivity 5 a % 2.4 Nabídka rekvalifikačních kurzů pro aktivitu 7………………………….…… 30 % Pro hodnocení číselně nevyjádřitelných kritérií budou srovnávány vzájemně porovnatelné charakteristiky (např. pestrost nabídky rekvalifikačních kurzů z hlediska stupně vzdělání účastníků, genderové vyváženosti a relevance oborů k požadavkům místního trhu práce, kvalita osnov školení, typ diagnostiky apod.). Hodnotící komise využije podkladů předložených uchazeči dle Přílohy č. 5 zadávací dokumentace.

Veřejná zakázka: „Poskytování komplexních služeb v projektu PODPORA zaměstnanosti v sociálně vyloučených lokalitách Mostecka“

Poskytování komplexních služeb v projektu PODPORA Cílové skupiny: Uchazeči a zájemci o zaměstnání evidovaní Úřadem práce v Mostě s bydlištěm v sociálně vyloučených lokalitách Mostecka (viz Příloha č. 11 zadávací dokumentace), kteří jsou zároveň: dlouhodobě nezaměstnaní, opakovaně nezaměstnaní, osoby do 24 let věku (včetně). Cíle projektu: provést účinnou profilaci klientů úřadu práce žijících v sociálně vyloučených lokalitách nikoli na bázi etnického původu, ale z hlediska míry jejich sociálního vyloučení – vzdálenosti od trhu práce zajistit kulturně citlivé poskytování služeb v místě, kde cílová skupina žije, a ve spolupráci s neziskovými organizacemi etablovanými v sociálně vyloučených lokalitách odzkoušet nový nástroj aktivní politiky zaměstnanosti – pracovní asistenci – při procesu vyjednávání se zaměstnavateli, náboru pracovníků a po dobu prvních několika týdnů působení klienta na pracovišti

Poskytování komplexních služeb v projektu PODPORA Předmět plnění (aktivity dodavatele): 1.Řízení a realizace veřejné zakázky 2.Oslovení, výběr a kategorizace účastníků 3.Individuální a skupinové poradenství 4.Motivace a aktivizace 5.Rekvalifikace a praxe 6.Zprostředkování zaměstnání 7.Přímá podpora

Poskytování komplexních služeb v projektu PODPORA Doba plnění: – cykly po 16 měsících – viz Harmonogram v Příloze č. 10 zadávací dokumentace Místo plnění: Přímé služby pro účastníky (aktivity 2 – 7) budou probíhat ve třech oblastech okresu, jak jsou popsány v Příloze č. 11 zadávací dokumentace. Oblast Most (Stovky, Liščí vrch) účastníků, Oblast Litvínov (Janov, Bílý sloup, UNO) účastníků Oblast Jih okresu (Chanov, Bečov, Obrnice) účastníků

Poskytování komplexních služeb v projektu PODPORA Závazné indikátory dosahování cílů: Počet osob, které obdrží podporu v rámci projektu Počet účastníků kurzů z toho účastníků motivačních kurzů z toho účastníků rekvalifikací Počet úspěšných absolventů kurzů z toho úspěšných absolventů motivačních kurzů z toho úspěšných absolventů rekvalifikací Počet úspěšně podpořených klientů služeb (zaměstnaných osob) Počet nově vytvořených pracovních míst z toho pracovních míst pro ženy - 25 Počet udržených dotovaných pracovních míst - 50

Poskytování komplexních služeb v projektu PODPORA Předpokládaná cena: AktivitaCena bez DPH (Kč)Cena s DPH (Kč) 1. Řízení a realizace veřejné zakázky , ,00 2. Oslovení, výběr a kategorizace účastníků , ,00 3. Individuální a skupinové poradenství , ,00 4. Motivace aktivizace , ,00 5. Rekvalifikace a praxe , ,00 6. Zprostředkování zaměstnání , ,00 Celková cena bez přímé podpory , ,00 7. Přímá podpora ,00 Celková cena včetně přímé podpory , ,00

Poskytování komplexních služeb v projektu PODPORA Kvalifikace uchazečů o zakázku: Základní kvalifikační předpoklady Výpis z rejstříku trestů Potvrzení FÚ a OSSZ Čestné prohlášení (Příloha č. 2 zadávací dokumentace) Profesní kvalifikační předpoklady Výpis z obchodního rejstříku (ne starší 90 dnů) Doklad o oprávnění k podnikání Povolení ke zprostředkování zaměstnání Ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady Pojistná smlouva (odpovědnost za škodu vůči třetím osobám do výše 2 mil. Kč) Údaj o obchodním obratu za 3 poslední účetní období (jedno období min. 5 mil. Kč) Technické kvalifikační předpoklady Seznam 3 významných služeb za poslední 3 roky (jedna služba za min. 5 mil. Kč) + osvědčení Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci (projektový a finanční manažer VŠ + 5 let praxe v projektech) Přehled o provozním zařízení a technickém vybavení v oblasti Most, oblasti Litvínov a oblasti Jih okresu

Poskytování komplexních služeb v projektu PODPORA Hodnotící kritéria při výběru nabídek: 1. Výše nabídkové ceny bez DPH (bez přímé podpory-aktivita 7) % 2. Způsob zajištění plnění veřejné zakázky ………………………………… % Subkritéria: 2.1 Popis poradenských a motivačních opatření v rámci aktivit 3 a 4 … % 2.2 Nabídka rekvalifikačních kurzů pro aktivitu 5 ……..….…………………. 30 % 2.3 Popis spolupráce se zaměstnavateli v rámci aktivity % Pro hodnocení využije hodnotící komise podkladů předložených uchazeči dle Přílohy č. 5 zadávací dokumentace.

Veřejná zakázka: „Poskytování komplexních služeb v projektu KREDIT – Sociální ekonomika na Mostecku“

Poskytování komplexních služeb v projektu KREDIT Cílové skupiny: Uchazeči a zájemci o zaměstnání evidovaní úřadem práce v Mostě, kteří spadají do některé z těchto kategorií, popř. do obou: osoby zdravotně postižené ve smyslu § 67 zákona o zaměstnanosti osoby sociálně znevýhodněné ve smyslu § 33 zákona o zaměstnanosti Cíle projektu: poskytnout cílovým skupinám příležitost k poznání svých možností na trhu práce s využitím ergodiagnostiky, pracovní a bilanční diagnostiky zajistit pracovní uplatnění zdravotně a sociálně znevýhodněných osob na dobu 12 – 24 měsíců s využitím principů sociálního podnikání (participace klientů na řízení podniku, seberealizace a pocit užitečnosti vůči místní komunitě apod.) zvyšovat povědomí o sociální ekonomice, iniciovat sociálně odpovědné chování firem a propojování ziskového a neziskového sektoru při integraci znevýhodněných osob na volný trh práce

Poskytování komplexních služeb v projektu KREDIT Předmět plnění (aktivity dodavatele): 1.Řízení a realizace veřejné zakázky 2.Výběr a vstup účastníků do projektu 3.Diagnostika a motivace 4.Rekvalifikace a pracovní rehabilitace 5.Zprostředkování zaměstnání 6.Pracovní asistence 7.Přímá podpora

Poskytování komplexních služeb v projektu KREDIT Doba plnění: – cykly po 14 měsících – viz Harmonogram v Příloze č. 10 zadávací dokumentace Místo plnění: Místo plnění je určeno územní působností Úřadu práce v Mostě (okres Most). Zadavatel požaduje, aby přímé služby pro účastníky (aktivity 2 – 7) probíhaly ve městě Most i v Litvínově, a to v poměru odpovídajícím rozložení počtu uchazečů a zájemců o zaměstnání evidovaných mosteckým úřadem práce (3 : 2).

Poskytování komplexních služeb v projektu KREDIT Závazné indikátory dosahování cílů: Počet osob, které obdrží podporu v rámci projektu - 60 Počet účastníků kurzů z toho účastníků motivačních kurzů z toho účastníků rekvalifikací - 50 Počet úspěšných absolventů kurzů z toho úspěšných absolventů motivačních kurzů z toho úspěšných absolventů rekvalifikací - 40 Počet úspěšně podpořených klientů služeb (zaměstnaných osob) z toho účastníků pracovní rehabilitace - 5 Počet nově vytvořených pracovních míst z toho pracovních míst pro ženy - 8

Poskytování komplexních služeb v projektu KREDIT Předpokládaná cena: AktivitaCena bez DPH (Kč)Cena s DPH (Kč) 1. Řízení a realizace veřejné zakázky , ,00 2. Výběr a vstup účastníků do projektu73 612, ,00 3. Diagnostika a motivace , ,00 4. Rekvalifikace a pracovní rehabilitace , ,00 5. Zprostředkování zaměstnání79 328, ,00 6. Pracovní asistence , ,00 Celková cena bez přímé podpory , ,00 7. Přímá podpora ,00 Celková cena včetně přímé podpory , ,00

Poskytování komplexních služeb v projektu KREDIT Kvalifikace uchazečů o zakázku: Základní kvalifikační předpoklady Výpis z rejstříku trestů Potvrzení FÚ a OSSZ Čestné prohlášení (Příloha č. 2 zadávací dokumentace) Profesní kvalifikační předpoklady Výpis z obchodního rejstříku (ne starší 90 dnů) Doklad o oprávnění k podnikání Povolení ke zprostředkování zaměstnání Ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady Pojistná smlouva (odpovědnost za škodu vůči třetím osobám do výše 2 mil. Kč) Údaj o obchodním obratu za 3 poslední účetní období (jedno období min. 2 mil. Kč) Technické kvalifikační předpoklady Seznam 3 významných služeb za poslední 3 roky (jedna služba za min. 2 mil. Kč) + osvědčení Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci (projektový a finanční manažer VŠ + 5 let praxe v projektech) Přehled o provozním zařízení a technickém vybavení v Mostě a v Litvínově

Poskytování komplexních služeb v projektu KREDIT Hodnotící kritéria při výběru nabídek: 1. Výše nabídkové ceny bez DPH (bez přímé podpory-aktivita 7) % 2. Způsob zajištění plnění veřejné zakázky ………………………………… % Subkritéria: 2.1 Popis diagnostických metod a výstupů v rámci aktivity 3 ………..… % 2.2 Nabídka rekvalifikačních kurzů pro aktivitu 4 ……..….…………………… % 2.3 Organizace zapojení zaměstnavatelů a pracovní asistence v akt. 5 a 6 … 50 % Pro hodnocení využije hodnotící komise podkladů předložených uchazeči dle Přílohy č. 5 zadávací dokumentace.

Kontakt na zadavatele: Úřad práce v Mostě Mgr. Alena Zieglerová Odbor projektů RLZ Tř. Budovatelů 1989, Most Máte dotazy?