Informovanost o fondech EU Únor 2016. Background a cíle projektu MMR spustilo novou kampaň na čerpání prostředků z fondů EU v období 2014-2020. Hlavním.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aktuální stav čerpání evropských fondů Příprava na další programovací období z pohledu regionů Mgr. Radko Martínek hejtman Pardubického kraje.
Advertisements

TVORBA VLASTNÍHO HODNOCENÍ ŠKOLY za školní rok 2005/2006 a 2006/2007
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU E-INKLUZE 50+. OBSAH Základní informace Komu je projekt určen Cíle Aktivity Harmonogram.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Komunikace o evropských fondech Názory široké veřejnosti Tisková konference Ministerstva pro místní rozvoj
Moderní způsob zjišťování postojů veřejnosti k veřejné hromadné dopravě osob Ing. Zdeněk Strádal.
Aktivity v rámci projektu „Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadu Plzeňského kraje” Zvýšení kvality řízení - Workshop A2, A4, A5 6. –
Standardy kvality SIMAR – sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění Po vzoru ESOMAR –European Society for Opinion and Marketing Research (založen.
Role stavebního spoření na trhu financování bydlení v ČR
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
RVŠ Výsledky připomínkového řízení - zákon č. 130/2002 Sb. Zpracovala : B. Tremlová.
Michaela Strnadová, PaedDr
Obchodní činnosti - Kapitola 8 1 VÝZKUM TRHU KAPITOLA 8 Pavlíčková.
Památky 11/ Obsah Obsahstrana 2 Metodologiestrana 3 Cíle projektustrana 5 Památky – vyhodnocení 11/2011strana 7.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
JOB ASISTENT s.r.o.. Hlavní aktivity společnosti: Zpracování a řízení projektů – EU Zpracování a řízení projektů – EU Poradenství Poradenství Outplacement.
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
0350 – Podpora nových vzdělávacích metod v systému vzdělávání ČMKOS Žadatel: ČMKOS Partner: AIVD Mgr. Dušan Martinek
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Marketingový výzkum – zjišťování informací Vypracoval : Ing. Adéla Hrabcová Projekt Anglicky v odborných.
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
Účel a cíle zřízení TPS z pohledu MZe Praha Ing. Pavel Sekáč, Ministerstvo zemědělství Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje.
Téma : Veřejná podpora Úvodní prezentace Ing. Ondřej Miffek Ostrava,
Střednědobé hodnocení Operačního programu Rybářství Ing. Kateřina Krylová.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Znalost pojištění ve veřejném mínění Bc. Petr Horák Brno, červen 2012 Vedoucí: Ing. Zuzana Hrdličková, Ph.D. Obhajoba bakalářské práce Oponent: Ing. Ondřej.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Kampaň pro rovnost šancí CZ / /0216 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.. realizátor:
Veřejné zdravotnictví 2. ročník
Průzkum trhu.
Téma : Veřejné zakázky Úvodní prezentace Ing. Ondřej Miffek Zlín,
Případová studie Seminář 2014.
Základní informace o programu PS ESPON Území programu a rozpočet Programové území - 28 států EU + 4 partnerské státy - Švýcarsko, Norsko, Lichtenštejnsko.
Program EU pro zaměstnanost a sociální inovace (EaSI)
Struktura bakalářské práce
České vysoké učení technické v Praze Fakulta stavební Katedra mapování a kartografie Návrh koncepce prostorového informačního systému památkového objektu.
Marketing sportu obecná část
ZAJIŠTĚNÍ KOMUNIKAČNÍCH AKTIVIT OP LZZ A ESF. OBSAH MPSV a OP LZZ/ESF –kdo jsme –o co usilujeme –co děláme –naše výsledky –povinná publicita VEŘEJNÁ ZAKÁZKA.
Výzkumné komunity / Privátní panely / Výzkum trhu Firemní dárcovství Radek Jiřičný Research Director
Lektor: Ing. Ludmila Brestičová Vítejte na dnešní přednášce.
Lenka Kšanová (Praha, duben 2016) Výzva dodatkových aktivit- finanční část.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Mladí lidé a dobrovolnictví v oblasti péče o přírodu a kulturní dědictví České republiky prezentace výsledků výzkumu Tomáš Blaha Marek Zemský.
Regionální interveční rámec pozice AK ČR pro programové období 2014+
Praha Praha VÝROČNÍ KONFERENCE K PODPOŘE SNIŽOVÁNÍ ENERGETICKÉ NÁROČNOSTI BYTOVÝCH DOMŮ V ČR PLÁNOVANÉ POUŽITÍ FINANČNÍHO NÁSTROJE.
Analýza parkujících vozidel v lokalitě „Ládví“
Průzkum spotřebitelských návyků ve spotřebě vody – Praha - říjen 2016
Informovaný souhlas Pracovní setkání pracovníků školních poradenských pracovišť a Zpracovala: PhDr. Hana Plucarová.
Závěrečná evaluace vzdělávání cílové skupiny, shrnutí projektu
BIO – výzkumná zpráva listopad 2008.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Aktualizace Regionálního akčního plánu Zlínského kraje Ing
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Závěrečná zpráva projektu Karmelka
Dotazník. Dotazník Může být v písemné nebo elektronické podobě Může být předán osobně Může být součástí balení výrobku, v obchodě, příloha novin, časopisů.
Výzkum veřejného mínění
Výjezdní zasedání pracovní skupiny pro evaluaci a HP
Firemní dárcovství Radek Jiřičný Research Director
Katedra sociální práce
průběžná zpráva z 2. etapy sběru dat
Děti a rádio Michal Kormaňák Account Director Ipsos Public Affairs
Úvodní konference k projektu „Vybrané služby sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference je financována z Evropského.
Možnosti spolufinancování vědecké a výzkumné činnosti ČHMÚ
Výzva dodatkových aktivit- finanční část
leden 2010 ZNAČKY Z PORTFOLIA VINAŘSKÉHO FONDU POHLEDEM OBYVATEL ČR
Student: xxx Vedoucí práce: xxxx Obhajoba: xxx
Transkript prezentace:

Informovanost o fondech EU Únor 2016

Background a cíle projektu MMR spustilo novou kampaň na čerpání prostředků z fondů EU v období Hlavním cílem průzkumu bylo zjistit povědomí široké veřejnosti o problematice fondů EU v návaznosti na probíhající kampaň k fondům EU. 2

Metodologie MMR pro testování dodalo vizuál a spot reklamní kampaně Výstupy: závěrečná zpráva ppt, tabulky v Excelu CELKEM 800 respondentů (reprezentativní vzorek ČR, 18+, dle územních jednotek NUTS II) Sběr dat CAWI /online panel/ délka dotazníku cca 10 min. 3

Summary 4 9 z 10 respondentů má povědomí o fondech EU. 75 % považuje možnost čerpat finance z fondů EU jako přínosné, pouze třetina pak považuje jejich čerpání za transparentní. EU fondy mají větší přínos pro život obyvatel ČR obecně než pro jednotlivce. Informace o EU fondech jsou nejčastěji čerpány z televize, na druhém místě je pak internet. Tato média jsou také považována za nejsrozumitelnější.

Povědomí o EU fondech je vysoké, znalost nějakého projektu financovaného z EU má více než polovina respondentů. 88% má povědomí o evropských fondech 60% zná nějaký projekt financovaný z evropských fondů 5 Hlavní zdroje informací: Televize 29 %7 % 49 % InternetPřednášky a školení

Povědomí o reklamních kampaních o problematice evropských fondů je nízké, známější jsou kampaně na podporu projektů z EU dotací. 37% zaznamenalo reklamu na podporu projektů z dotací EU, které se týkaly zaměstnanosti, vybavení škol, nemocnic, infrastruktury 25% zaznamenalo reklamu věnovanou problematice EU fondů 6 Nejčastěji zaznamenáno prostřednictvím: Televize 37 % 23 %69 % InternetNoviny Kotlíkové dotace, využití evropských fondů obecně, investice do dopravní infrastruktury

Respondentům byla představena kampaň (reklamní spot a vizuál). 7 58% zaznamenalo tuto konkrétní reklamu/kampaň

Atraktivnost i srozumitelnost reklamy jsou nad úrovní benchmarku. 67% atraktivní 87% srozumitelná 8 Reklama je pro Vás:Hodnota benchmarku 60% 81%

Motivace ke zjištění více informací o dotačních projektech výrazně převyšuje benchmark trhu. 63% informace jsou důvěryhodné 84% motivuje ke zjištění dalších informací 9 *hodnota benchmarku - 44% 29% zjistili novou informaci na co se podpora používá,, fondy se používají také pro nemocnice/školy, rozsah a šíře dotací,…

10 Informace o evropských fondech jsou podle respondentů pro zájemce především dobře dostupné.

1/ Všechny projekty IBRS jsou prováděny v souladu s mezinárodním kodexem ICC ESOMAR. 2/ IBRS se zavazuje veškeré informace a podklady získané v souvislosti s jednotlivými projekty, zejména pak ty, které mají charakter obchodního tajemství, nebo důvěrných informací /označeno klientem/, nezneužívat ve prospěch svůj ani třetí osoby a neposkytovat je třetím osobám bez výslovného písemného souhlasu klienta. 3/ Stejně se zavazuje klient, že nebude zneužívat ve prospěch svůj ani třetí osoby a neposkytovat třetím osobám bez výslovného písemného souhlasu IBRS důvěrné informace týkající se IBRS. Za důvěrné informace se považují především informace o produktech a výzkumných technikách IBRS, jakož i klientech a organizační struktuře, dále informace týkající se metodiky zpracování výzkumů a to včetně dotazníků, algoritmů apod. Za důvěrné informace se považují též ty, u kterých to logicky vyplývá z jejich povahy. 4/ Veškeré výsledky získané prostřednictvím projektů jsou výhradním vlastnictvím klienta. Všechny výzkumné materiály jsou v IBRS archivovány po dobu šesti měsíců po skončení projektu. 5/ Pokud v průběhu projektu nastanou skutečnosti, které nebylo možné předem předpokládat a tyto skutečnosti mají dopad na cenu, bude o nich klient neprodleně informován a cena bude na základě vzájemné dohody upravena. Jiří Pytelka GSM … děkujeme… Tomáš Horejsek GSM