Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/34.0048 Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI VY_32_INOVACE_16_1_5 NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/
Advertisements

Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
VÝPOČET ČISTÉ MZDY VY_32_INOVACE_12_1_5 VÝPOČET ČISTÉ MZDY Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
F YZIKÁLNÍ VELIČINA - HUSTOTA Ing. Jan Havel. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Materiál je určen pro bezplatné používání.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
VY_32_INOVACE_17_1_7 Ing. Jan Voříšek  Jaký je systematický název těchto alkanů?  Postupujte podle 4 základních pravidel, uvedených v předchozí látce.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD VY_32_INOVACE_15_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Zdeňka Kobrová Název: VY_32_Inovace_2A_01_Geometrické tvary.
Odraz světla na rovinném zrcadle
Vlastnosti stavebních materiálů
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
DUM:VY_32_INOVACE_IX_1_17 Výkon Šablona číslo: IX Sada číslo: I
Pracovní list k procvičení znalostí o jednoduchých strojích Autor
Sada 2 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Pracovní list k procvičení základních poznatků na téma klid a pohyb
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Střední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektu
Volně žijící zvířata – rybník, potok
PŘÍRODOVĚDA 5. ročník Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiřina Jeršovová.
WORD Číslování stránek
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_44_F6
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Matematika Komolý rotační kužel
Úvod do fyziky opakování
„EU peníze středním školám“
Květiny VY_52_INOVACE_08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
VY_32_INOVACE_ZE7-10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Směrování černobílých obrázků VY_32_INOVACE_4C_08
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
VY_32_INOVACE_
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Opakování 3 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
WORD Vkládání obrázků a klipartů
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
WORD Tabulky - ohraničení
Pythagorova věta – příklady
DUM:VY_32_INOVACE_IX_1_19 Páka
ZÁKLADY TECHNICKÉ DOKUMENTACE II.
Základní druhy zeleniny VY_52_INOVACE_34
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_19 Fyzika,
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Název školy: Gymnázium, Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Zdravá svačina VY_52_INOVACE_27
Mgr. Veronika Vaňousová
Transkript prezentace:

Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková organizace Moment síly - příklady Autor: VY_32_INOVACE_14_1_8 Mgr. Jan Zach

Newton ů v gravita č ní zákon p ř íklady k procvi č ení VY_32_INOVACE_14_1_8Autor: Mgr. Jan Zach Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Zach.

Jakou práci musíme vykonat k překlopení hliníkové krychle (  =2900 kg.m -3 ) o hmotnosti 87 kg? g=9,81 m.s -2

 =2900 kg.m -3 m=87 kg

Na jednom nákladním autě je naložen písek, na druhém seno o stejné hmotnosti. Které auto má větší stabilitu? Odpověď zdůvodněte.

Větší stabilitu bude mít tedy auto s pískem. Písek má větší hustotu než seno a jeho objem bude vzhledem ke stejné hmotnosti nákladu menší než objem sena. To znamená, že těžiště automobilu s pískem bude níže něž těžiště automobilu se senem. Nižší těžiště = větší stabilita.

Žebřík o hmotnosti 10 kg a délkou 3 m je opřen horním koncem o svislou stěnu, se kterou svírá úhel  =20°. Jakou silou tlačí horní konec žebříku na svislou stěnu?

m= 10 kg l= 3 m  = 20°

Na nakloněnou rovinu svírající s vodorovnou podložkou úhel 20° chceme postavit stejnorodý válec o poloměru podstavy 0,12 m. Jakou max. výšku může válec mít, aby se nepřeklopil. Tření je dostatečně veliké.

Téma sady: Mechanika I. Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Vzdělávací obor:Fyzika Tematický okruh:Moment síly Anotace: V pracovním listu žáci řeší úkoly týkající se momentu síly. Příklady jsou voleny tak, aby posílily znalosti dané problematiky a přinesly zkušenost do běžného života o rovnováze a stabilitě těles. Autor:Mgr. Jan Zach Rok vytvoření materiálu: 2012 Název materiálu: Moment síly - příklady Jazyk:čeština Očekávaný výstup: Žák dokáže vypočítat zadané příklady a chápe význam rovnováhy a stability tělesa. Speciální vzděl. potřeby: žádné Klíčová slova: moment síly, stabilita, rovnovážná poloha, rovnováha Druh učebního materiálu:prezentace s aktivizací žáka Cílová skupina:žák Stupeň a typ vzdělávání:gymnaziální vzdělávání Typická věková skupina: let Pokyny pro práci s materiálem: Prezentaci je možné využít k procvičení typových příkladů z tématu moment síly a rovnovážná poloha tělesa. Na listu „řešení“ je možné používat kliknutí nebo rolování pro zobrazení dalšího kroku řešení. List s nabídkou příkladů je záměrně vložen vícekrát kvůli častému nechtěnému přeskoku na další příklad v pořadí. V prezentaci jsou použity ilustrační obrázky z galerie MS Office.