Komunikace Veřejná správa, Regionální rozvoj Litoměřice Jan Jůna 2012 1.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Písemnosti při organizaci a řízení firmy
Advertisements

Komunikační strategie M. Hádková. Komunikační strategie základní prvky  obsah zprávy;  kanál zprávy;  okolí (prostředí), ve kterém se komunikace děje;
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Studentská inovace praxí Jana Mina ř íková, 5. NŠ-NJ.
NAŠE DOSAVADNÍ ZKUŠENOSTI S PŘEDMĚTEM NOVÉ METODY VZDĚLÁVÁNÍ.
Předtím než vám ukážu svou prezentaci o životu ve Vesmíru si uvědomte si, že nejsou vědecky potvrzené žádné informace ! ! ! ! !
Strategické plánování rozvoje obcí Dubovice 2010 " Projekt je financován z prostředků EAFRD v rámci Programu rozvoje venkova ČR pro období "
Proces řízení projektu
Pravidelné zálohování dat
Seminář pracovní parta Komunikace. To podstatné Jak jste hodnoceni pro následující výběr pracovníků – docházka (dochvilnost), plnění úkolů, aktivity,
Multikulturní prostředí globálních organizací: výzvy i hrozby Ing. Monika Pavlíčková.
Společně Měníme a Rozvíjíme Venkov – SMARV PRV ČR III /005/3310a/672/
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o. Ekonomika a marketing I. ročník Vyučující PhDr. Jan Sinkule Základní kategorie ekonomie  Vztah ekonomie.
Pořadové číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:VY_32_INOVACE_DUM51_06 Sada:VY_32_INOVACE_DUM51 Autor: Mgr. Jaroslav HASIL Ročník/předmět:6. – 9.ročník,
Integrace na druhou PPP FM - Terapeutické techniky – školní rok 2010/2011 Od začátku září 2010 probíhalo ve Frýdku-Místku vzdělávání a odborná metodická.
Komunikace.
KOMUNIKACE MEZI OBCÍ A OBČANY Panelová diskuse Ing. Jan Havlík, MPA – tajemník MěÚ.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Webová aplikace: Publikační systém. Členové týmu Jan Suchan Štěpán Hašek Jakub Hušek Petr Horský Bc. Petr Salač (SI2)
Komunikace – internet ( ) Bohumil Bareš. Komunikace Dorozumívání – nejčastějším způsobem takové komunikace bývá lidská řeč a písmo. Podle prostředku.
KOMUNIKACE A JEJÍ VYUŽITÍ V ŘÍZENÍ
Možnosti modelování požadavků na informační systém
 1. Autor zprávy : Původcem zprávy a tím, kdo ji předává druhým, jste vy sami. Způsob, jakým ji předáváte dál, může být ovlivněn například :  Postoj.
Makroekonomie Základní východiska zkoumání. O co se snaží makroekonomická teorie? Cílem makroekonomické teorie je v podstatě –Popsat a teoreticky vysvětlit.
Jak psát výstupní hodnocení E-learningový kurz, 5 lekcí Co má výstupní hodnocení obsahovat podle zákona, pravidla hodnocení, čeho se vyvarovat, posouzení.
Církevní dějiny starověku a středověku
Co je komunikace? Proč je komunikace(nejen) pro policejní službu tak zásadní? Jaké nároky jsou s komunikací spojeny? Mohou občané kontrolovat veřejný výkon.
FÁZE NÁCVIKU SLOHOVÉHO PROJEVU
Program zahájení - Petr Pavlinec, KÚ role systémového integrátora - Martin Vimr, PH organizace projektu - Vladimír Kvarda, PH obsazení projektového týmu.
MODERAČNÍ TECHNIKY brainstorming brainwriting free-wheeling
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_245 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Volba povolání.
Kalkulační systém a jeho využití v řízení
Projekt na 3MA382 Karel Koliš & Jan Vyhlídka.  Prostředí: ◦ IT firma tvořící webové stránky ◦ 1. rozsáhlý projekt  Komplexní webové řešení ◦ Zahrnuje.
KIV/PRJ Speciální předmět pro zvídavé a hravé.
Sdílení dat ve veřejné správě Hradec Současný stav  V právním řádu neexistuje předpis, kterým by byla upravena jednotná pravidla pro sdílení.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: listopad.
Projektový cyklus, analýza SWOT
Tvorba posterů *1* - Co je to poster? *2* - Jak vypadá?
INTERNET INFORMATIKA 5. TŘÍDA. Internet si volně můžeme vyložit jako sít, která vzájemně propojuje počítače po celém světě. Někdy se také internet označuje.
Jazykový projev Profil a plán předmětu. Cíl předmětu Naučit se využívat mluveného a psaného jazykového projevu  k odpovídající prezentaci sebe sama 
14. Informace vládnou sv ě tu Úloha ICT p ř i ř ízení podniku rb.
MAnagement.
Celorepubliková soutěž cesta do Lucemburku a Belgie Proč téma Rusko vs Evropa? aktuální, zajímavé a týká se nás (EU, slovanský národ.....)
BudíkBudík Budík je volně šiřitelný osobní organizér. Slouží pro osobní organizaci času, úkolů, kontaktů, poznámek a obecně údajů uživatele, které uchovává.
VY_32_INOVACE_04_Povolání. Jméno: Vendula Báčová Ročník: 3. Období vytvoření: září 2011 Téma: Povolání Anotace: Učivo je podáno formou prezentace doplňující.
Elektronická pošta, zkráceně (zkráceně také mail) je způsob odesílání, doručování a přijímání zpráv přes elektronické komunikační systémy.
„MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů“ CZ.1.04/4.1.00/B
II. kolo kulatých stolů – SMS ČR MAS Hustopečsko – MěÚ Hustopeče 26. srpna 2015.
Název SŠ: SOU Uherský Brod Autor:Mgr. Dana Zajíčková Název prezentace (DUMu)Stylistika: Slohotvorní činitelé Tematická oblast:Česky jazyk a literatura.
WEBOVÁ APLIKACE MS2014+ Ing. Josef Šetek Seminář pro SC 3.2 ZVYŠOVÁNÍ EFEKTIVITY A TRANSPARENTNOSTI VEŘEJNÉ SPRÁVY PROSTŘEDNICTVÍM ROZVOJE VYUŽITÍ A KVALITY.
E-government - moderní podoba veřejné správy v České republice.
NOVÁ KOMUNIKAČNÍ PLATFORMA JIHOMORAVSKÝCH PAMĚŤOVÝCH INSTITUCÍ Brněnská pobočka České archivní společnosti Jiří Dufka.
Zima 2014/2015 Viditelnost chodců a rizika zimního období Ing. Martin Farář, vedoucí samostatného oddělení BESIP Ministerstva dopravy
Co dělat když ztratíte práci… ?. Ztráta zaměstnání….  Pro mnoho lidí je to nepříjemnou záležitostí.  Dokáže pořádně zacloumat životem a odráží se i.
Co je to projekt? Veřejná správa, Regionální rozvoj Litoměřice Jan Jůna 2012.
Jak funguje a jak jej používat?. Co to je? O je elektronická pošta, tj. způsob odesílání a přijímání zpráv pomocí počítače a sítě (místní.
Kdo je to stakeholder? Veřejná správa, Regionální rozvoj Litoměřice Jan Jůna
STRATEGIE ČIŽP Rob Bakx
Týmová spolupráce při vedení zájmových činností
Definiční obor a obor hodnot
KOMUNIKACE Zápis do sešitu
Obsah strategie Dílna D
2. Jak si snadno vytvořit nový vzor pomocí bloků.
Průřez domácí péčí Pracoviště ošetřovatelské péče Hana Pekárková
DRUHY VĚT PODLE POSTOJE MLUVČÍHO
VY_32_INOVACE_03_Věcné učení_03_8. ročník_Adresa školy
Jak na články? Regionální konference 2009 Jan Šperl
Setkání se starosty obcí Karlovarského kraje Téma: Novela stavebního zákona v oblasti územního plánování s účinností od VÝBĚR.
Aktivity města a městských společností v oblasti ochrany ovzduší
Transkript prezentace:

Komunikace Veřejná správa, Regionální rozvoj Litoměřice Jan Jůna

Komunikace Jako nejdůležitější prvek projektového řízení Základní otázky Co komunikovat, jakou informaci? Komu je informace určena? Jak často komunikovat, denně? Jak komunikovat, pomocí u? Nástěnky? 2

Co komunikovat, jakou informaci, záležitost Komu komunikovat, které audienci, komu je informace určena V tomto bodě je dobré si udělat komunikační plán a komunikace řídit, můžeme vézt rozsáhlý projekt a všem například nebude určena informace o dokončení úkolu 1 před úkolem 5, takovýchto informací může být denně několik a lidé, pro které informace není určena to mohou považovat za spam nebo obtěžování. Plán komunikace by měl schválit Stakeholder, aby on rozhodl o tom, komu a jaká informace má přijít. Určitě je dobré tuto souvislost zanést do RACI tabulky k „I“ - informative. 3

Jak často komunikovat, jestli na denní bázi nebo na čtrnáctidenní Jak komunikovat, formou u, nástěnky, rozhlasu Do komunikačního plánu bychom měli zavézt intervaly komunikací, není dobré, když komunikace probíhá denně s tím, že neobsahuje žádné novinky a je například prázdná, snižuje to její důležitost. Jak komunikovat je jednou z důležitých otázek, někdo preferuje webový portál, někdo zase a někdo se rád chodí dívat na nástěnku. Je dobré mít například 2 místa, kde je informace obsažena, čím více míst, tím větší šance, že bude informace zastaralá a nebude odpovídat skutečnosti 4

Komunikace – faktory úspěchu Více komunikace je lepší než 90% komunikace Preferujte mluvení před psaním (lepší zavolat nebo se potkat než psát y) Buďte objektivní Ušijte komunikaci pro specifickou audienci Řiďte diskuzi, nenechte ostatní, aby sklouzli do úplně jiných témat, která nejsou předmětem Mějte zápis z pravidelných setkání (meeting minutes) 5 Zdroj: