Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rozvoj klíčových kompetencí v zájmovém a neformálním vzdělávání
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Geografie cestovního ruchu
Propagace ve firmách Zlínského kraje
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Obchodní akademie a Střední odborná škola,
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Výuková prezentace Předmět:
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Mediální komunikace ČD
Komunikace a stimulování prodeje
Propagace informačního systému pro mládež. Proč propagovat ISM? Mobilita studentů – cílová skupina Síť informačních center jako celek Jasný společný vizuální.
Komunikace.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Obchodní akademie Liberec Ekonomické lyceum Propagační písemnosti a jejich vliv na poptávku po zboží Praktická odborná část maturitní zkoušky z korespondence.
VÝZNAM A FORMY MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
Téma: Práce se zdroji Vypracoval: Mgr. Milan Pilař.
Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference.
9.Komunikace.
Propagace - Promotion -
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Téma: Využití Corelu v Marketingu Vypracoval/a: Ing. Jana Wasserbauerová.
Získáváme fotografie pro práci Odkud a jak…. Kde se používá počítačová grafika tiskoviny – časopisy, noviny, knihy, letáky reklama – billboardy, propagační.
Marketingová komunikace
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Mediální plán Lze ho definovat jako dokument určující, jaká média a kdy se nakoupí, za jakou cenu a jaké by měla přinést výsledky. Zahrnuje průběhové diagramy,
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost.
Tisk jako marketingový nástroj Mgr. Pavel Brabec prezident AČRA MK Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Print Forum ,
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Podpora prodeje Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
Reklamní služby Zuzana Brestičová Petr Marvan Jan Walik.
PROPAGACE EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI Mgr. Petra Bartáková.
Distribuce umění a kulturního dědictví. Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Možnosti reklamy a propagace Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Veletrhy a komerční výstavy. Komerční výstavy PR aktivity Dlouhodobé Krátkodobé Stálé expozice Dočasné výstavy K výročí firmy K prezentaci úspěchů K představení.
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
IMAGE - specifický obraz výrobku odráží očekávání veřejnosti POZOR! Aktuální percepce lidí bývají vždycky ovlivněny minulou zkušeností ! Podnik by měl.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
CENA …a umění. Cena umění a kulturního dědictví Vstupné  Vstup volný  Vstupné dobrovolné  Vstupné podle ceníku Členské a abonentní karty Speciální.
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
© ABB Group November 15, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Steinerová, ABB s.r.o., Workshop,
Marketingová komunikace. Účastníci Dodavatelé Odběratelé Veřejnost Zaměstnanci Státní a místní samospráva Umělci Znalci Kritici Žurnalisté Sponzoři.
Sponzoring. Tři pilíře Sponzor (firma, podnik) Sponzorovaní (neziskové organizace) Zprostředkovatelé spolupráce (média)
Média.
Vysoká škola technická a ekonomická
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Trhy kulturního dědictví a umění
Plánování Marketingový plán.
Atraktivní zaměstnavatel
Sponzoring.
Marketingová komunikace
Historie marketingu
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

Média

Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D

Média tištěná K prostudování Ke shlédnutí

K odnesení Leták Prospekt Brožura Katalog Reklamní kniha Reklamní noviny Inzerát Advertorials  Advertisement  Editorial

Ke shlédnutí Plakátky Plakáty Billboardy Trvalá reklama (zdi) Světelná reklama Výlohy Vitríny 3D

Audiovizuální Rozhlas Televize Komerční filmy Slides Infomercials  Information  Commercials

Rozhlas Background Audio Zaujmout Jedno sdělení Jasně identifikovatelná Jazykem cílového trhu Hudba Profesionál vs. představitel firmy

Rozhlas + / - Masové použití Geografická selektivita Demografická selektivita Aktuálnost, měnící se sdělení Nenáročná na tvorbu Rychlá Nízké náklady Pouze zvuk Nízká, přelétavá pozornost Nestandardizované vyhodnocování poslechovosti

Televize Vizuální myšlenka Demonstrace výhod Identifikovat značku Představení produktu Jedno sdělení

Televize + / - Kombinace obraz, zvuk, pohyb, atmosféra Působí na více smyslů Pozornost při sledování TV Dosah Měření Cena na 1 zákazníka Cena, celkové náklady Malá selektivita Pozornost

Další reklamní nosiče Reklamní dopisy Reklamní dárky Reklamní dary

3D nosiče Užitečné Viditelné Poutající pozornost

Elektronické JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing. Computer Press, a.s., ISBN Webové stránky AdWords Sociální sítě Guerilla marketing, virální marketing Advergaming

Speciální Komerční výstavy Veletrhy Sponzoring

Děkuji Vám za pozornost Celý text najdete na Nebo odkaz www zaměstnanců © Radka Johnová, 2011