Média
Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D
Média tištěná K prostudování Ke shlédnutí
K odnesení Leták Prospekt Brožura Katalog Reklamní kniha Reklamní noviny Inzerát Advertorials Advertisement Editorial
Ke shlédnutí Plakátky Plakáty Billboardy Trvalá reklama (zdi) Světelná reklama Výlohy Vitríny 3D
Audiovizuální Rozhlas Televize Komerční filmy Slides Infomercials Information Commercials
Rozhlas Background Audio Zaujmout Jedno sdělení Jasně identifikovatelná Jazykem cílového trhu Hudba Profesionál vs. představitel firmy
Rozhlas + / - Masové použití Geografická selektivita Demografická selektivita Aktuálnost, měnící se sdělení Nenáročná na tvorbu Rychlá Nízké náklady Pouze zvuk Nízká, přelétavá pozornost Nestandardizované vyhodnocování poslechovosti
Televize Vizuální myšlenka Demonstrace výhod Identifikovat značku Představení produktu Jedno sdělení
Televize + / - Kombinace obraz, zvuk, pohyb, atmosféra Působí na více smyslů Pozornost při sledování TV Dosah Měření Cena na 1 zákazníka Cena, celkové náklady Malá selektivita Pozornost
Další reklamní nosiče Reklamní dopisy Reklamní dárky Reklamní dary
3D nosiče Užitečné Viditelné Poutající pozornost
Elektronické JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing. Computer Press, a.s., ISBN Webové stránky AdWords Sociální sítě Guerilla marketing, virální marketing Advergaming
Speciální Komerční výstavy Veletrhy Sponzoring
Děkuji Vám za pozornost Celý text najdete na Nebo odkaz www zaměstnanců © Radka Johnová, 2011