Marketing pro NNO aneb jak se nenechat semlít Postřehy z letošního ročníku soutěže Být vidět Tomáš Jindříšek & Matěj Novák 12.10. 2011.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Advertisements

pro společnost Chodura
Jak na to, aniž bychom se zničili
Propagace a reklama na facebooku
„Dobrý tým dělají detaily“ domy – byty – pozemky – domy – byty – pozemky – domy – byty – pozemky – domy.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
PR neziskové organizace Česká abilympijská asociace, o.s. Filip Novotný – PR manažer Seminář Zavádění evropských trendů v oblasti zaměstnávání znevýhodněných.
Ahojky, lidi ! Doufám, že se máte skvěle. Tak tu máme zase krutou zimu, ach jo !? Každý z nás ví, kdo z toho má největší radost. Že ? Mirku, už tě vidím.
V Bibli je napsán příběh, kdy Ježíš šel na horu se svými učedníky, aby jim vysvětlil některé velmi důležité věci. Toto je velmi volná parafráze toho,
Význam informací v podnikání
Představení projektu Darujsprávně.cz Pavlína Kalousová, Tomáš Jindříšek.
Komunikace a marketing NNO pořadatelé sponzoři. Program 9,30 – 9,45 zahájení Dopolední blok 9,45 – 11,00 –Tomáš Jindříšek – OgilvyInteractive –Tomáš Mrkvička.
Prezentace a komunikace projektů Donátor a neziskovka  Smluvní vztah = oboustranné partnerství  Donátor Vám peníze nedává, ale investuje.
Nedostatek času pro nás už neexistuje. Každý člověk má jenom tolik minut, hodin a dní kolik jich využije.
Umění prezentace.
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT36.10 Téma: PowerPoint Číslo.
Anotace: Tvoříme pozvánky Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup: žák píše správně.
Horní menu OK, jen místo MODERÁTOŘI dát DISKUSE? Moc hezké, z čeho se to bude brát? za letopočet ještě název dne, pak čas Jazyky jsou okrajová věc, OK.
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink Cíl: V době vymezené na seminář zopakovat a prohloubit znalosti a dovednosti účastníků v oblasti.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT36.01 Téma: PowerPoint Číslo.
Žádost o grant Metoda fundraisingu. 1. Průvodní dopis Identifikuje vaši organizaci (případně i vaši partnerskou organizaci, se kterou žádáte o grant.
Jak vyjednávat o smlouvě a honoráři I. pro společnost JTP Roman Čiviš, A TREND.
Co manažeři očekávají od vzdělávání HR ŽIVĚ 14. prosince 2005 Tomáš Valenta Generali pojišťovna a.s.
„Podpořeno grantem z Islandu, Lichtenštejnska a Norska v rámci Finančního mechanismu EHP a Norského finančního mechanismu prostřednictvím Nadace rozvoje.
Jak vzniká zpráva Podpora využití ICT ve výuce průřezových témat na základních školách (CZ.1.07/1.1.00/ )
Elevator pitch/speach
Jak psát texty ke kombinované formě studia Projekt Rozvoj e-learningu v oblasti vzdělávání pedagogů v Moravskoslezském kraji.
Prezentační dovednosti
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Counseling = Právní poradenství Lucia Madleňáková.
Event management Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Interviewing = Pohovor s klientem NKPD Lucia Madleňáková.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Prezentace oddělení FMCG říjen 2006
Counseling = Právní poradenství Lucia Madleňáková.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
První zaměstnání Petr Machala.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Prezentační dovednosti Michal Kindl. CÍL ŠKOLENÍ/PREZENTACE Seznámit se základními prezentačními dovednostmi, technikami a postupy používanými při tvorbě.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Úkol na příští seminář: Pro vybranou NNO: Vybrat nejvhodnější fundraisingové metody Sestavit seznam vhodných zdrojů Specifikovat okruh dárců Zpracovat.
Citáty z knihy Malý princ
Nigel Warburton The Basics of Essay Writings. O co jde? ● číst o tom, jak psát, nestačí ● psaní esejů je základem studia ● psaní je způsobem myšlení ●
SOCIÁLNÍ KOMUNIKACE KAPITOLA 10. Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Od bestselleru k výzkumu
Vědecká komunikace - PSY475 ( ) Mgr. Michaela Širůčková
SVOBODA je vaše životní právo ( Z knihy: Sanaya Roman ŽÍT S RADOSTÍ )
Prezentace a komunikace projektů Donátor a neziskovka  Smluvní vztah = oboustranné partnerství  Donátor Vám peníze nedává, ale investuje.
Možnosti a překážky digitálního fundraisingu Pavla Gomba, UNICEF ČR.
Prezentace a komunikace projektů Donátor a neziskovka  Smluvní vztah = oboustranné partnerství  Donátor Vám peníze nedává, ale investuje.
Tomáš Seidl 1 c. Prezentace Podání většího množství informací v krátkém čase. Co je k dobré prezentaci třeba? Kvalitní vystupování Dokonalá prezentace.
Dobrý den, děti, jsem skřítek Lesánek. Zde bydlím. Starám se o lesní zvířata a mám velkou radost, když se jim dobře daří. Ale často jsem smutný. To když.
Zpráva o stavu českého sponzoringu Konference Sponzoring, Praha Ing. Ondřej Obluk MBA.
© ABB Group November 15, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Steinerová, ABB s.r.o., Workshop,
SEM VLOŽTE RAZÍTKO. Poznámka: Tato brožura je určená k tisku. Pokud chcete mít jistotu, že je umístění pro tisk správně nastavené, zkuste si ji nejdřív.
Název společnosti Produkty a služby
Jak na PR (absolutní základ)
Média - jak s nimi a jak na ně?
Prezentační dovednosti Pavla Kotyzová
VÝTAH Mgr. Michal Oblouk.
Etiketa - Představování
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Myšlenka dne.
SIPVZ – úvodní modul P ICT a změny ve výuce (2 h) metodické poznámky.
Procvičování matematických řádu Více informací na webu: emagister.proweb.cz
Transkript prezentace:

Marketing pro NNO aneb jak se nenechat semlít Postřehy z letošního ročníku soutěže Být vidět Tomáš Jindříšek & Matěj Novák

Konkurence je velká, odlište se …

Pár poznámek z letošní ročníku Být vidět „Nápadité, velké vizuály Hezká fotka, další obsah už ne tak pěkný Přehlednost i pro neznalce! Vytáhnou to podstatné, obětovat i velké věci Pozor na neprofesionalitu (Word) Pěkná, ale depresivní Méně textů, více nadšení! Umělecké dílo nemusí být studené Černobílé - jen odůvodněně Grafy – vizualizace pěkná, ale pak všude!“ Ne každého vaše téma zajímá – vytáhněte to podstatné Nejhorší pocity - Pasivita, unylost, nezájem, bezmocnost Správně - Aktivita, radost, pomoc, alarmující, prozření

Komunikace je dlouhodobá Uvažujte dlouhodobě Co je integrovaná kampaň Jedna vlaštovka jaro nedělá Méně je více

Může vedle velkých uspět malý? Klíčové otázky Je možné vedle zvětšující se konkurence uspět? Jak zaujmout, když jiní jsou větší a mají více prostředků? Kde na to mám vzít čas?

Zjednodušte komunikaci… Méně je více Na druhé straně „sedí“ normální člověk ne grantový úředník… Používejte srozumitelný jazyk Vytvořte pozitivní diskriminaci vybraných informací… (nedávejte všechno všem…) Buďte struční

Máte správnou cílovou skupinu? Řada neziskových organizací cílí komunikaci příliš pocitově… Některé nekomunikují vůbec, protože „to nepotřebují“… Jiné nedokážou svou myšlenku „prodat“

… je třeba vylézt z ulit

Buďte tam, kde jsou lidé…

Klíčová je vyváženost emocí a logiky

Nestačí mít přehledné informace, ale i emoce…

Nemluvte o sobě, ale o svých klientech

Sami poznáte kvalitu…

Navoďte atmosféru…

Shrnutí: 4 klíčové aspekty komunikace Srozumitelnost Umožňuje se zapojit osloveným OdlišnostPřesvědčivost

Otevřete-li se více lidem, lidé se více otevřou vám… Moderní neziskovka v moderní době Být aktivní Zapojte vaše dárce i klienty Získávat prostředky a jen dělat svou užitečnou práci přestává stačit… Musíte objasňovat své poslání, svou činnost…

Fundraising: Buďte konkrétní…

Zamyšlení - Kolik to bude stát a kdo to bude dělat? Jednoduché řešení - v řádů tisíců nebo desetitisíců Složitější řešení - desítky tisíc až statisíce Další náklady – webhosting, reklama, tisk, optimalizace…. však víte Zvažujte Můžete platit, nebo využít granty…. „Ale… nemůže to někdo udělat jako sponzorský dar?“ „Nemůžu si to udělat sám?“ „A když to někdo udělá zdarma, bude se o to starat?“ Doporučení Kombinujte, nechte si možnost aktualizace Využívejte nástroje zdarma Buďte nicméně vždy profesionální a nešetřete na nesprávném místě

Nemusíte dělat vše, důležité je začít… Napište si dnes alespoň tři jednoduché myšlenky, které uděláte hned zítra…

Kontakt Tomáš Jindříšek