PORTÁL MS2014+ URL Aplikace MS2014+ - https://mseu.mssf.cz https://mseu.mssf.cz - Nastavení informačního systému MS2014+ - Získání přístupových kódů -

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ANIMACE škol Šumperk, Slovníček pojmů „bruselština“ MAS – „místní akční skupina“ IROP – „integrovaný regionální operační program“ OP VVV –
Advertisements

Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I.
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy. Princip financování Jednotkové náklady - náklady na realizaci nebo pořízení jednotky definované obvykle.
SEMINÁŘ PRO ŽADATELE VÝZEV č. 02_16_023 a 02_16_023 Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I.
Projekt: Místní akční plán rozvoje vzdělávání na území ORP Bystřice pod Hostýnem Informace o projektu.. Projekt „Místní akční plán rozvoje vzdělávání na.
Animace škol (šablony). Termíny Schválení šablon – začátek dubna 2016 (vyjednávání s EK) Avízo výzvy – duben 2016 První výzva (vlna) – květen 2016 Právní.
Spolupráce OSPOD se školami a školskými zařízeními TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU PROSTŘEDNICTVÍM OPERAČNÍHO PROGRAMU LIDSKÉ.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Budování expertních kapacit – transfer technologií Ing. Irena Havlová Praha, 15. února 2016.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Porada ředitelů krajských škol a školských zařízení Kořenov, 26. září 2013.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Inkluzivní vzdělávání pro KPSVL Jakub Krátký Praha, 5. května 2016.
1 Seminář pro žadatele Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 2. výzva – oblasti podpory 1.1 a 1.2 a a 8. dubna 2009KrÚ JMK.
Projekt Spolupráce Zlínska a Stredného Ponitria Přeshraniční spolupráce Otrokovice
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Jakub Krátký Praha, 5. května 2016.
Proč je dobré požádat o prostředky ze šablon. Je to jednoduché Není to souboj o peníze – vyjdou na každou školu Žádost o podporu i zprávy o realizaci.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
Vyplnění a finalizace žádosti zjednodušeného projektu v IS KP14+ (Informační systém konečného příjemce) Výzva OPVVV 02_16_ , Kralice na Hané.
 OP VVV, MŠMT ČR  Průběžná výzva – 3 vlny (r. 2016, 2018, 2020)  Úroveň reflektující potřeby území = Prolnutí s výstupy z MAP (2. vlna)  Alokace –
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ.
ORGANIZACE PŘIJÍMACÍHO ŘÍZENÍ 2016/2017 část I. - Přihláška na SŠ
Šablony pro MŠ a ZŠ Výzva č. 02_16_022
Problematika šablon pro MŠ.
AKTUÁLNÍ VÝZVY OPERAČNÍHO PROGRAMU ZAMĚSTNANOST
Šablony pro SŠ a VOŠ I Výzva č. 02_16_035 a 02_16_042.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Rozvoj kapacit pro výzkum a vývoj Praha, 23. listopadu 2016.
Seminář pro žadatele IROP výzev Prostějov venkov o.p.s.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Seminář pro žadatele k Výzvě IROP (2017) – Podpora školství v regionu MAS Moravská cesta 21. Března 2017, Příkazy.
SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ V KONTEXTU OP VVV
Šablony pro SŠ a VOŠ 21. září 2017 Doksy Mgr. Lucie Ptáková
Seminář pro příjemce OPVK
Webová aplikace MS OLOMOUC.
Aplikace Monitorovací systém
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Brno, Ing. Petr Šústal, MPA
Webová aplikace MS2014+ Ing. Josef Šetek
Průběh čerpání - Šablony pro SŠ/VOŠ I..
INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ
Aplikace Monitorovací systém
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
NEJČASTĚJŠÍ NEDOSTATKY V ŽÁDOSTECH O GP
Jak na strategické plánování v MŠ a ZŠ Přehled o dotací
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
Spolupráce ASZ a města Břeclav Mgr. Břetislav Fiala
© 2012 STÁTNÍ ÚSTAV PRO KONTROLU LÉČIV
ŠABLONY II. Výzva č. 02_18_06 OP VVV.
Vzdělávání Lokální partnerství Liberec Magistrát města Liberec, 1. březen 2017 Prezentace / akce se koná v rámci projektu "Inkluzivní a kvalitní vzdělávání.
Animace škol (šablony)
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
Projekt Komplexní program podpory ke zvýšení zaměstnanosti žen na trhu práce v Ústeckém kraji PRÁCE PRO KAŽDOU Registrační číslo projektu.
v Základní škole Holčovice
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice
Realizace projektu na 7. základní škole a mateřské škole Plzeň
Strategické řízení a plánování
Kontrola a hodnocení předložených žádostí o NFP
Ochrana spotřebitele v počátečním vzdělávání Praha
Šablony I a jejich realizace
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Informační systém základních registrů
ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace
Transkript prezentace:

PORTÁL MS2014+ URL Aplikace MS Nastavení informačního systému MS Získání přístupových kódů - Vyplnění vlastní žádosti

Zřízení elektronického podpisu v aplikaci MS Kvalifikovaný certifikát ( elektronický podpis ) - Všechny dokumenty v aplikaci MS2014+ musí být opatřeny elektronickým podpisem ( žádost o podporu, žádost o přezkum hodnocení, žádost o platbu …) Vlastnosti certifikátu - Kvalifikovaný certifikát - Certifikát musí být určen k elektronickém podepisování listin - Certifikát obsahuje privátní klíč - Aktuální platnost

Plné moci - Elektronické či listinné ( v systému označené jako papírové ) - Listinná ( papírová ) plná moc – úředně ověřená, vkládá zmocněnec a potvrzuje svým el. podpisem - Elektronická plná moc – zmocnitel i zmocněnec musí být registrováni v aplikaci MS2014+ a musí mít el. podpis PORTÁL MS2014+ Komunikace žadatele/příjemce s ŘO - veškerá komunikace probíhá přes aplikaci - Depeše – komunikace v rámci týmu, komunikace s poskytovatelem podpory, technickou podporou - Upozornění – informace pro všechny uživatele – změny, odstávky.. - Notifikace – zasílání upozornění na em

PŘEDSTAVENÍ VÝZVY - ŠABLONY PRO MŠ A ZŠ

ŠABLONY PRO MŠ A ZŠ ZÁKLADNÍ INFORMACE - Číslo výzvy: 02_16_022 - Druh výzvy: průběžná - Alokace: ,- Kč - Fond: ESF ČASOVÉ NASTAVENÍ - Zveřejnění avíza výzvy: duben 2016 (aktualizace ) - Zveřejnění výzvy : květen – červen Ukončení příjmu žádostí o podporu: nejpozději polovina roku Nejzazší datum pro ukončení fyzické realizace projektu: nejpozději polovina roku Délka trvání projektu: 24 měsíců - Udržitelnost: nerelevantní

Výše podpory na jeden projekt Maximální výše ,-Kč + (počet dětí/žáků školy x 2200,-Kč) Minimální výše ,-Kč

Příklad MŠ+ZŠ (jedno RED IZO) ,- za MŠ ,- za ZŠ = ,-Kč + ( počet dětí/žáků x 2200,-Kč )

Oprávnění žadatelé: Mateřské školy Základní školy Mateřské a základní školy 1 subjekt ( IČ ) = 1 žádost -Zapsané v rejstříku škol a školských zařízení -Ve školním roce, v němž žádost podávají, musejí mít minimálně jednoho žáka/dítě -Partnerství není povoleno

Cílové skupiny: Děti v MŠ Žáci ZŠ Pedagogičtí pracovníci v MŠ a ZŠ vč. vedoucích pracovníků Rodiče dětí a žáků

Cíl výzvy a podporované aktivity - Podpora MŠ a ZŠ formou podpory zjednodušeného vykazování - Personální podpora - Usnadňování přechodu dětí z MŠ do ZŠ - Osobnostně profesní rozvoj pedagogů - Čtenářské a matematické kluby - Setkávání s rodiči - Doučování žáků

Aktivity pro MŠ  Personální podpora  Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů v MŠ  Usnadňování přechodu dětí z MŠ do ZŠ Aktivity pro ZŠ  Personální podpora  Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů v ZŠ  Extrakurikulární rozvojové aktivity ZŠ  Spolupráce s rodiči žáků ZŠ Tematické zaměření šablon

Aktivity MŠ 1. Personální podpora 1. Školní asistent – personální podpora MŠ 2. Školní speciální pedagog – personální podpora MŠ 3. Školní psycholog – personální podpora MŠ 4. Sociální pedagog – personální podpora MŠ 5. Chůva – personální podpora MŠ

2. Osobnostně sociální rozvoj předškolních pedagogů MŠ 1. Osobnostně sociální rozvoj předškolních pedagogů MŠ v rozsahu 40 hodin 2. Osobnostně sociální rozvoj předškolních pedagogů MŠ v rozsahu 16 hodin 3. Vzdělávání pedagogických pracovníků MŠ – DVPP v rozsahu 16 hodin (téma: Čtenářská pregramotnost, Matematická pregramotnost, Inkluze) 4. Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi v MŠ 5. Profesní rozvoj předškolních pedagogů prostřednictvím supervize 6. Sdílení zkušeností pedagogů z různých škol prostřednictvím vzájemných návštěv (pro MŠ)

Aktivity MŠ 3. Usnadňování přechodu dětí z MŠ do ZŠ: 1.Prevence logopedických vad a problémů komunikačních schopností u dětí v MŠ 2. Individualizace vzdělávání v MŠ 3. Odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči dětí v MŠ

Aktivity ZŠ 1. Personální podpora 1. Školní asistent – personální podpora ZŠ 2. Školní speciální pedagog – personální podpora ZŠ 3. Školní psycholog – personální podpora ZŠ 4. Sociální pedagog – personální podpora ZŠ

Aktivity ZŠ 2. Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů ZŠ 1.Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ – DVPP v rozsahu 16 hodin (téma: Čtenářská gramotnost, Matematická gramotnost, Cizí jazyky, Inkluze) 2. Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ – DVPP v rozsahu 32 hodin (téma: ČG, MG, CJ, M) 3. Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ zaměřené na inkluzi – DVPP v rozsahu 32 hodin 4. Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ – DVPP v rozsahu 56 hodin (téma: téma: ČG, MG, CJ, M) 5. Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ zaměřené na inkluzi – DVPP v rozsahu 56 hodin 6. Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ – DVPP v rozsahu 80 hodin (téma: : ČG, MG, CJ, M) 7. Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ zaměřené na inkluzi – DVPP v rozsahu 80 hodin 8. Vzdělávání pedagogického sboru ZŠ zaměřené na inkluzi – vzdělávací akce v rozsahu 8 hodin 9. Vzájemná spolupráce pedagogů ZŠ 10.Sdílení zkušeností pedagogů z různých škol prostřednictvím vzájemných návštěv (pro ZŠ) 11.Tandemová výuka na ZŠ 12.CLIL ve výuce na ZŠ 13.Nové metody ve výuce na ZŠ (téma:ČG, MG, I)

Aktivity pro ZŠ 3. Extrakurikulární rozvojové aktivity ZŠ 1. Čtenářský klub pro žáky ZŠ 2. Klub zábavné logiky a deskových her pro žáky ZŠ 3. Doučování žáků ZŠ ohrožených školním neúspěchem 4. Příprava na vyučování žáků ZŠ ohrožených školním neúspěchem 4. Spolupráce s rodiči žáků ZŠ 1. Odborně zaměřená tematická setkání a spolupráce s rodiči žáků ZŠ

Sestavení projektu Jak identifikovat oblasti pro rozvoj školy? 1. Dotazník výstupy 1. hlavní, 2. vedlejší 2. Identifikace potřeb školy - Vyhodnocení - Doporučení, které šablony volit 3. Na závěr projektu evaluace dotazníku – k jakým změnám došlo Žadatel aktivity nevytváří, žadatel aktivity volí - Aktivita = šablona - Žadatel nevytváří položky rozpočtu - Žadatel sestavuje rozpočet podle šablon - Rozpočet = součet částek zvolených šablon do maximální výše dané výpočtem

ŠABLONY MŠ A ZŠ Indikátory 2 indikátory: indikátory na projektu, indikátory na šabloně Příklad DVPP: - Indikátory na šabloně: počet podpořených osob – pracovníci ve vzdělávání ( ) - Indikátory na projektu: počet pracovníků ve vzdělávání, kteří v praxi uplatňují nově získané poznatky ( ) - Samostatná příloha – seznam indikátorů + kalkulačka pro nastavení indikátorů: bude zveřejněno u výzvy

ŠABLONY MŠ A ZŠ Příklady dokládání výstupů projektu 1. Pro administrativní kontrolu - Čestné prohlášení ( vždy součástí zprávy o realizaci, nejedná se o samostatný dokument ) - Skeny dokumentů ( osvědčení, prezenční listiny – vzory, záznamy setkání – vzory, smlouvy 2. Pro kontrolu na místě - Originály dokumentů - Výkazy práce - Třídní knihy

ŠABLONY MŠ A ZŠ Způsobilost výdajů u šablon - Částky jednotlivých šablon jsou stanoveny na základě výzkumu trhu a komunikace s EK - Výdaj je způsobilý, je-li doložen a schválen výstup - Rozložení dotace na jednotlivé druhy výdajů a jejich výše je v kompetenci ředitele školy - Podpora bude poskytnuta formou neinvestiční dotace - Výdaje se pro účely MŠMT nevykazují

Podání žádosti o podporu - Probíhá v MS zkušení verze mseu-sandbox.mssf.cz/ - Pouze elektronicky ( nutný elektronický podpis ) - Přílohy žádosti o podporu – čestné prohlášení: oprávněnost žadatele, likvidace, exekuce a insolvenční řízení, bezúhonnost, bezdlužnost – součást MS2014+ ( nejedná se o samostatný dokument ) - Čestné prohlášení – škole je/není zřízena pro děti/žáky se SVP ( není součástí MS vzor ) Hodnocení a schválení projektu - Proces schvalování: od podání žádosti v MS2014+ do vydání právního aktu - Nejdéle 5 měsíců Kontrola přijatelnosti a formálních náležitostí – 30 PD Právní akt o poskytnutí/převodu podpory – 40 PD

OPS pro Český ráj Předměstská 286 tel www. craj-ops.cz MAS Achát z.s. Jenišovice 67 tel Obce : Turnov, Všeň, Hrubá Skála, Karlovice Obce : Malá Skála, Kobyly, Paceřice, Pěnčín, Příšovice, Svijanský Újezd, Sychrov, Jenišovice, Mírová pod Kozákovem, Ohrazenice, Přepeře Děkuji za pozornost Lenka Kvintusová MAS Brána do Českého ráje Libuň Libuň Obce : Rovensko pod Troskami, Tabobity