Vítáme Vás ve světě obchodu výběr + hodnocení + školení.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora plánování rozvoje sociálních služeb formou založení odborných partnerství CZ.1.04/3.1.03/
Advertisements

Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Problematika distribučních modelů z pohledu pojišťoven Josef Lukášek.
Spolupráce personálního oddělení a psychologické laboratoře Jana Gutiérrez Chvalkovská, personální ředitel VÍTKOVICE Ostrava.
Období vzniku: duben _inovace_FG.9.48 Autor : Vladimír TesaříkČlověk a svět práce, finanční gramotnost, nové auto.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Chcete se něco dozvědět o naší škole? Potom …VstupteVstupte.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Příloha č. 1 – specifikace předmětu plnění Řízení lidských zdrojů Procesy a nástroje VZ 2015.
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ PRO NOVÝ ŠKOLNÍ ROK 2016 / 2017 přihlášky na střední školu podáváme do přihlášky na Sš s talentovou zkouškou podáváme do
PSYCHOLOGIE PRODEJE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Kumstát. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Systém správy dokumentace akreditované zkušební laboratoře Bc. Jan Randl, 4912.
Téma 1. Charakteristika finančního řízení 1. Cíle finančního řízení 2. Hlavní oblasti finančního managementu 3. Finanční rozhodování podniku 4. Finanční.
Vztahy a pravidla soužití - škola. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport,
Datové tržiště zaměřené na faktory ovlivňující vzdělávání dospělých a rozvoj lidských zdrojů s ohledem na trhu práce.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
1. WORKSHOP.
Jsou venkovské školy horší než městské?
2 Marketingové koncepce
Mgr. Milan Pechal, Ing. Zdeněk Hlavačka
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Zaměřeno na malé a střední podnikání aneb společenská odpovědnost firem v olomouckém kraji Martin Fink Brno,
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
NOVÉ TRENDY VPODOPŘE ZÁJMU O OBOR A NÁBOROVÉM PROCESU
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Podpora v nezaměstnanosti
Marketing 6 Nástroje propagace.
Jak ulehčit mladým rodičům – denní péče o děti z pohledu zaměstnavatelů a rodičovských iniciativ Rosa Hochschwarzer Zemské sdružení.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
MÁ SMYSL POŘÁDAT KONFERENCE?
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Název vzdělávacího materiálu
Vyučovací a výchovné činnosti učitele tělesné výchovy
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Marketingový výzkum. Marketingový výzkum Organizace marketingového výzkumu Cíl výzkumu Typ výzkumu Příprava výzkumného projektu Sběr dat Analýza výsledků.
standardní alternativní teorie firmy
Základní informace o poskytovateli
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Příspěvek na konferenci
Občanská výchova a svět práce - 9. ročník Milan Šimek
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Digitální učební materiál
Maturity 2017/2018 listopad 2017 L. Jíša.
Funkční styl administrativní
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
KVALITA ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB A KONCESIONÁŘSKÉ SÍTĚ
Digitální gramotnost Informatické myšlení
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Sebehodnocení školy z pohledu zřizovatele (obce)
KURÝR dlouhodobá brigáda
METODY PSYCHOLOGIE Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Prodeji produktu nebo služby
Výběrové kempy v Policii ČR
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
Metoda VTI Intenzivní forma pomoci v domácím prostředí rodiny, přímo tam, kde problém vzniká (80.léta 20. stol. v Holandsku) Rodiny, které mají obtíže.
Jak na články? Regionální konference 2009 Jan Šperl
Střední škola obchodně technická s. r. o.
SITUACE NA TRHU PRÁCE JIŘÍ KOLÁŘ,
Vztah k životnímu prostředí
ydewůd,ůwl registrační číslo projektu CZ /0.0/0.0/16_32/
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
Revize kurikulárních dokumentů pro všeobecné a
Slovní úlohy o společné práci − 3
Diagnostika dítěte předškolního věku
NABÍDKA ŠKOLENÍ CE 2017 / 18 Q2.
Transkript prezentace:

Vítáme Vás ve světě obchodu výběr + hodnocení + školení

Kdo jsme?: Kvalitní obchodník patří do skupiny NEUBERT marketing & Co., která je v ČR od roku Od počátku se věnuje strategickému řízení firem a pomoci s obchodem. Během 16 let vyvinula velmi účinný koncept výběru, hodnocení a testování personálu v obchodních, marketingových a manažerských pozicích.

Reference Lease Plan SONY BRIT Care Čepro ŠKODA Auto SCANquilt Kofola Auto Průhonice STOCK Božkov Dorotheum Prego SCONTO

Cíle metodiky “Získat zkušenosti, pracovat na sobě lze, ale obchod je disciplína, kterou je třeba mít především v krvi. Jenže jak určit správnou skupinu této kvality? Běžný pohovor poodhalí jen část osobnosti uchazeče, většinou tu, kterou je vidět na první pohled – vystupování a rétoriku. Ale podle toho nelze talent bezpečně poznat! Naše metodika však pracuje s proměnnými, které uchazeč nevnímá – jednoduše řečeno : jde nám o způsob, jak k odpovědi došel, nikoliv zda vybral to nejlepší z nabízených možností. K tomu všemu si rozebereme profil osoby na základě písma, formy, struktury projevu.”

Testované proměnné dotaz ZDEZDE dotaz ZDEZDE Úsudek Cit pro obchod Argumentace Vyjadřovací schopnost TEST základní předpoklady

Iniciativa Vyrovnání se tlaku Vlastní organizace Vyjadřovací schopnost INTERVIEW Sebevědomí Kombinační schopnosti Přizpůsobivost se situaci Vystupování Takt, diplomacie Zpětná vazba Nalezení podstaty Postřeh, všímavost předpoklady pro nadstandard Testované proměnné dotaz ZDEZDE dotaz ZDEZDE

Způsob vyhledávání zákazníků Písemný kontakt Ukončování obchodu Hodnocení současných zákazníků Nabídka Prezentace Schůzka Telefonní kontakt EXPERIMENT Hodnocení potenciálu / zvlášť trh- region, zvlášť jednotlivý zákazník Péče, rozvoj systém a struktura jednání Testované proměnné dotaz ZDEZDE dotaz ZDEZDE

Jak to funguje?: 1.Schůzka – ujasnění si cíle pracovní pozice. 1.Test – osobností ( psychologie), odborná 1.Interview - pohovor s osobou. 1.( DOPLNĚK )Experiment : osoba je konfrontována zatěžkávací situací 1.Hodnotící zpráva 2.Doporučení, jak s osobou pracovat dotaz ZDEZDE dotaz ZDEZDE

Jaké jsou výsledky? Sledovaný faktor Stav Počet otestovaných lidí ( ) 5673 Průměrná délka v zaměstnání4 roky Obchodní úspěšnost+32% oproti předešlému stavu Délka záběhu4-6 měsíců Dlouhodobé srovnání úspěšnostiMezi první 3 TOP obchodníky ve firmě Provozní náklady- 11% Vysvětlivky : Průměrná délka v zaměstnání : jak dlouho je vybraný kandidát na pozici Obchodní úspěšnost : jaký je rozdíl výsledků mezi kandidátem vybraným běžnou interní formou a kandidátem vybraným pomocí metodiky NEUBERT marketing Délka záběhu : za jak dlouho přináší výsledky Dlouhodobé srovnání úspěšnosti: jakých výsledků dosahují vybraní kandidáti Provozní náklady : jaké je srovnání investic do kandidátů ( plat, školení, nároky, podpora manažera) dotaz ZDEZDE dotaz ZDEZDE

Model: NEUBERT marketing & Company TESTINTERVIEWDoporučení Psychologie, charakteristika osobnosti Cit pro obchod, Úsudek, Přesvědčivost Vyjadřování Cíle, Odbornost, Vyjednávání, Zpětná vazba ANO/NE Pokud ano, hodnota obchodníka a co je třeba rozvíjet Postup výběru nového obchodníka: dotaz ZDEZDE dotaz ZDEZDE

Model: NEUBERT marketing & Company TESTINTERVIEWPozorováníDoporučení Psychologie, charakteristika osobnosti Cit pro obchod, Úsudek, Přesvědčivost Vyjadřování Cíle, Odbornost, Vyjednávání, Zpětná vazba ANO/NE Pokud ano, hodnota obchodníka a co je třeba rozvíjet Mystery shopping+ pozorování přímo při práci, tj. i v terénu Postup hodnocení současného obchodníka: dotaz ZDEZDE dotaz ZDEZDE

Ukázky!:

dotaz ZDEZDE dotaz ZDEZDE

Chcete prodávat více? Pak potřebujete kvalitní obchodníky ouset-zdarma

Sjednejte si bezplatnou schůzku a využijte 1 TEST ZDARMA