 Mobilní telefony umožňují spojení s pevnou telefonní sítí přímo volbou telefonního čísla na vestavěné klávesnici. Nejnovější mobily používají kombinaci.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MOBILNÍ TELEFONY.
Advertisements

Záznamová média Paměti VnitřníVnější. Vnější záznamová média Jedná se o přenosná záznamová média Často je nazýváme přenosné paměti. Z hlediska udržení.
S MARTPHONE Mgr. Rostislav Harenčák 2014 OKO – občanské kompetence občanům registrační číslo: CZ.1.07/3.1.00/
Android SPŠ a VOŠ Jana Palacha Kladno Miroslav Hladík EP
Důvody vzniku projektu…. Méně jak 50% obyvatel využívá internet! Méně jak 50% obyvatel využívá internet! Jen málo z těch, co ho využívají, ho využívají.
DUM - Digitální Učební Materiál TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Elektronické učební materiály - II. stupeň Digitální technologie 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Movie Maker uložení a sdílení filmů Co se všechno naučíme???
H ODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ Martin Malčík Pedagogická fakulta Ostravské univerzity.
Personal Area Network - PAN Osobní počítačové sítě © Mgr. Petr Loskot.
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Mgr. Jiří Benda Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_12_INOVACE_II.ICT4 Vytvořeno:2.
MATURITNÍ OTÁZKA Č.6 ORIENTACE V PRINCIPECH, MOŽNOSTECH A PRAKTICKÉM VYUŽITÍ POČÍTAČOVÝCH SÍTÍ.
VY_52_INOVACE_05_12_LEZB Zbyněk Lecián Výukový materiál Škola: Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno Autor: Zbyněk.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Notebook, tablet Číslo DUM: III/2/VT/2/1/20 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zvuková karta Číslo DUM: III/2/VT/2/1/10 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Hardware.
Název školyZákladní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm Číslo projektuCZ / / Číslo materiáluVY_32_INOVACE_225 AutorMgr. Romana Rybiařová.
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Číslo projektuCZ.1.07/ / Název školySOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast Vzdělávání v informačních a komunikačních technologiích.
WiFi a zdraví © Mgr. Petr Loskot. Škodí Wi-Fi zdraví?  Prostředí zamořené elektromagnetickým vlněním, takzvaným elektronickým smogem podle vědců ještě.
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr. Petra Šandová Název: VY_32_INOVACE_5B_INF3_16_ Téma: pro 4.,5.ročník ZŠ, vytvořeno:
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_07_16_nejpoužívanější programy.
Název:VY_32_INOVACE_ICT_6A_8B Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Milena Vacková Ročník:6. Tematický okruh,
96.1 Sms,
Tvorba WWW stránek. Obsah Princip fungování WWW Současné trendy Zásady tvorby WWW stránek Netiketa.
Název školy Střední škola hotelová a služeb Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Ing. Zdenek Laski Název šablonyVY_32_INOVACE INF Název.
Interaktivní tabule, USB disky, paměťové karty, záložní zdroj
Počítač zepředu a zezadu
Software =je v informatice sada všech počítačových programů používaných v počítači, které provádějí nějakou činnost. - Software je protiklad k hardwaru,
Způsoby připojení k internetu
Rozhraní a porty Jsou to prvky, které vytvářejí rozhraní mezi počítačem a periférním zařízením.
Elektronické bankovnictví
Pasivní bankovní operace -přímé bankovnictví
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Rozložení náboje na vodiči
Možnosti připojení k internetu
BRZDY Mgr. Martin Tichý. BRZDY Mgr. Martin Tichý.
„Řemesla s techniky začneme od píky“
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
EU_62_A_sada 2_02_M_Finanční produkty_Pol
Internet.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zvuková karta
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Matouš Bořkovec, ZŠ Suchdol
Software počítače – opakování
Inf Počítač a lidé s handicapem
9. Přenos programu z PC do stroje
zpracovaný v rámci projektu
ORGANIZACE DAT V POČÍTAČI
Obrázky Ram Rom Nástupci ROM Počítačová pamět Obrázky Paměti Ram rom
Monitory Monitor je základní výstupní elektronické zařízení sloužící k zobrazování textových a grafických informací.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Optická mechanika
Software počítače 1 - opakování
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Rastrová grafika Základní termíny - rozlišení. Rastrová grafika Základní termíny - rozlišení.
BIBS Informatika pro ekonomy přednáška 2
Přídavná zařízení.
Blanka Valdecká, TOO ČMKOS, Seminář pro SIBP
GPRS, EDGE, CDMA, WiFi, vytáčené připojení, linka euro ISDN, ADSL
Text zápatí (edituje se v menu Vložení / Záhlaví a zápatí)
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
M-Commerce Šárka Přibíková 3MA
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
Software Mgr. Václav Chvál.
Informační a komunikační technologie Informatika
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

 Mobilní telefony umožňují spojení s pevnou telefonní sítí přímo volbou telefonního čísla na vestavěné klávesnici. Nejnovější mobily používají kombinaci přenosu radiových vln a konvenčního telefonního přepojování okruhů, i když přepojování paketů je už používáno v některých částech mobilní sítě, zvláště pro služby jako internetový přístup a WAP.

Mobile_phone_subscribers_per_100_inhabitants_ _ITU.png

 Mobily jsou navrženy fungovat v celulárních sítích a obsahují standardní sadu služeb GSM, která umožňuje telefonům různých typů a v různých zemích vzájemně komunikovat. Mobilní telefony lze dnes díky možnosti přehrávání hudby ve formátech MP3 a WMA, výstupu na sluchátka, kvalitním integrovaným reproduktorům, barevnému displeji, možnosti přehrávat video a podpoře paměťových karet použít jako MP3 nebo MP4 přehrávač.

ges?q=tbn:ANd9GcTcu IUEAmjBTnrr84MlArS3 ne6Dv_EBiiIcw5dz1Ke 96GFc6gzXUw DjSznALRyFfFwKnlKYrTo2qAdCrYCcI9Tb4homjD- 9GcSPOjCpIWapRxgr5VlyWNFpppkKY iTdolupMB0ge1czn96vuAIU&t=1

 Jako s mnoha novými technologiemi, i tady vznikly otázky o účincích používání mobilů na zdraví. Existuje malá vědecká evidence o zvýšení případů určitých typů nádorů při dlouhodobém pravidelném používání mobilů.  Novější panevropská studie poskytla důležité důkazy o poškození DNA za určitých podmínek. Ale expertní skupina, kterou pověřila Světová zdravotnická organizace, nemá definitivní závěr o platnosti těchto tvrzení.

 Běžné funkce :  telefonování  posílání textových zpráv (SMS) ‏  barevný displej  vibrační zvonění  hodiny, budík, kalendář  posílání multimediálních zpráv (MMS) ‏  připojení k internetu technologií GPRS a EDGE  integrovaná funkce handsfree  podpora JAVA her a JAVA aplikací  slot na paměťové karty  hudební přehrávač, přehrávání hudebních souborů  přehrávač videa  bluetooth  integrovaný digitální fotoaparát (rozlišení až 12 megapixel, digitální zoom, zrcátko pro autoportrét, přisvětlovač dioda nebo xenonový blesk, pořizování a přehrávání videa) ‏  integrovaný GPS přijímač  FM rádio  otevřený operační systém  podpora sítě 3.generace (3G) ‏  videohovory  mini USB konektor -_nokia_6300_big.jpg

 Průměrná měsíční platba za mobil činí do 800 korun  Na 100 lidí připadá 130 mobilních čísel  Nejčastěji si Češi mění přístroj jednou za dva roky - kupují nejvíce přístroj nižší střední třídy s fotoaparátem.  Mobilní telefon vlastní každý druhý senior a téměř každý student