Regulace parkování a parkovací stimuly jako úspěšné a osvědčené strategie pro energeticky efektivní městskou dopravu Koordinace FGM-AMOR Pressl, Robert.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Institut pro integraci České republiky do Evropské unie Jak na projekt spolufinancovaný ze SF EU Mgr. Marek Havrda, MA.
Advertisements

Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.
METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ Základní přehled. METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ Základní přehled ÚVOD DO UDRŽITELNÉ SPOTŘEBY A VÝROBY METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ.
11 Procesy a procesní řízení 22 Další charakteristiky procesu má svého vlastníka (osoba odpovídající za zlepšování procesu) má svého zákazníka (interního.
Odborný seminář „APLIKACE STRATEGICKÉHO HODNOTÍCÍHO RÁMCE PRO STRATEGIE MÍSTNÍHO ROZVOJE V ČR“ Odborný seminář Praha 20. září 2010.
METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ Základní přehled. METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ Základní přehled Souhrn metodiky vstupního hodnocení udržitelné spotřeby a.
30. červen, 2006 Role Agentury pro regionální rozvoj v marketingu Moravskoslezského kraje Marek Prorok, PR a marketing, ARR.
FÁZE A CYKLUS SUMP: Od myšlenky k praktickým řešením Petr Kurfürst, Centrum dopravního výzkumu, v.v.i. Praha, Kongresové centrum
Ing. Šárka Horáková, statutární město Karviná
Teplárenství a liberalizovaný trh s energiemi. České teplárenství Vývoj, současnost, perspektiva.
Evropská strategie zaměstnanosti a víceúrovňové vládnutí – sen nebo skutečnost? Milena Jabůrková, Ondřej Mátl a Gabriela Nováková Zpráva zpracována pro.
© GI, konzultační a vzdělávací skupina OLOMOUC Vyhodnocení a zefektivnění procesů plánování sociálních.
Title Sub-title European Commission Enterprise and Industry Lukáš Procházka TC AV ČR Rámcový program pro konkurenceschopnost a inovace – účast českých.
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
PPP projekty v ČR Šance nebo riziko? Ing. Jan Pavel, Ph.D. katedra veřejných financí Vysoká škola ekonomická v Praze Transparency International – Česká.
Společenská odpovědnost organizací
Šíření povědomí o Evropské strategii zaměstnanosti Národní vzdělávací fond PhDr. Miroslava Kopicová.
Společná budoucnost Evropy a jejich měst Městská dimenze jako jedna z priorit kohezní politiky Oldřich Vlasák Poslanec Evropského parlamentu Předseda Svazu.
Brno 3. června 2010 Technologická platforma „Vozidla pro udržitelnou mobilitu“ Co je Technologická platforma (TP)? V evropském hospodářském prostoru vznikají.
Místní Agenda 21 Hodnocení místní udržitelnosti v ČR Ing. arch. Marie Petrová Hradec Králové, 18. února 2014.
ČESKO-POLSKÝ INOVAČNÍ PORTÁL CZESKO-POLSKI PORTAL INNOWACYJNY Operační program přeshraniční spolupráce Česká republika - Polská republika 2007 – 2013 –Prioritní.
Záměr založení 16. odborné sekce Rady kvality ČR „KVALITA V ENERGETICE“ Daniel Jarchovský, ČEZ, a. s. Praha,
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Czech bcsd Představení pracovní skupiny pro udržitelnou spotřebu a výrobu (USV) Workshop vedoucích PS CBCSD PwC, City Green Court, Bohumil Černík.
Mgr. Martin Turnovský, MBA Sekce rozvoje podnikatelského prostředí a konkurenceschopnosti © Ministerstvo průmyslu a obchodu Strategické záměry a.
Vzor titulní strany: Sociální služby 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Každý nový snímek musí mít logo a název projektu včetně čísla!!! Rozložení.
Závěrečná konference k projektu
OEF/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor evropských fondů.
Základní struktura projektu Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Název projektu: Kvalitní vzdělání je efektivní investice.
VIII. Jarní konference energetických manažerů Poděbrady, 10. Března 2004 Trendy v energetickém managementu v ČR a EU Ing. Vladimír Dobeš, M.Sc. ředitel.
Příprava dlouhodobého koncepčního rozvoje příměstského území
Základní informace o programu PS ESPON Území programu a rozpočet Programové území - 28 států EU + 4 partnerské státy - Švýcarsko, Norsko, Lichtenštejnsko.
1. Zkvalitnění služeb státních organizací pomocí strukturálních fondů příklad Technologické agentury ČR Marie Stehlíková vedoucí Projektové kanceláře.
Integrovaná rozvojová strategie cestovního ruchu Rožnovska JVM-RPIC, spol. s r.o. Ing. Jiří Kučera, Ing. Jakub Křižka
Topic Organizace Místo Datum Moderní opatření zaměřená na podporu využívání veřejné dopravy zaměstnanci velkých podniků KORDIS JMK Brno, Podpořeno.
Program ESPON 2013 Témata aktuální výzvy Národní informační den Ministerstvo pro místní rozvoj ČR 21. února 2011.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Efektivní řízení lidských zdrojů a zavádění moderních metod řízení na Městském úřadu Bruntál CZ.1.04/4.1.01/
SUMP - Plány udržitelné městské mobility Ministerstvo dopravy , Žďár nad Sázavou.
ADAPT2DC - Nová inovativní řešení pro správu a management veřejné infrastruktury s ohledem na demografické změny.. Prezentaci zpracovali: Kornelia Ehrlich.
„Programová podpora vstupního hodnocení udržitelné spotřeby a výroby v ČR“ Zkušenosti z programu Ing. Josef Pikálek ENVIROS, s.r.o. Na Rovnosti
Regionální politika: aktéři, cíle, nástroje, strategie.
Zájmové sdružení právnických osob OK4Inovace Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
© NSZM ČR Národní síť Zdravých měst ČR Setkání Zdravých měst a realizátorů MA21 v Kraji Vysočina Jihlava, 12. ledna 2015.
Sekce fondů Evropské unie (Sekce 8) Hlavní náplň Zajištění činností Řídicího orgánu operačních programů spolufinancovaných z ESF (OP LZZ a OPZ), Zprostředkujících.
Projekt: „Aktualizace Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na území ORP Veselí nad Moravou “ Bc. Gabriela Fellingerová 1. Veřejné setkání 1. října.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
Operační program URBACT III.  (Operační) program Evropské územní spolupráce kofinancovaný z Evropského fondu pro regionální rozvoj  Navazuje na program.
Firemní plány udržitelné mobility
Program ESPON 2013 Témata aktuální výzvy
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
ESPON Priorita 4 – projekt ESPONTrain
IMKA Cílem projektu IMKA Je komplexně připravit, ověřit a implementovat metody, opatření a nástroje, které zajistí úspěšné zavedení a přijetí kariérního.
Charakteristika a nástroje
INOVACE ŠVP ZAČLENĚNÍM PŘEDMĚTU FINANČNÍ HOSPODAŘENÍ
The Ministry for Regional Development of the Czech Republic (MRD)
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Komunitní plánování sociálních služeb Děčín
Presentation Title 1st September 2002
Role SVAZU při podpoře městské mobility
Ing. Luděk Sosna, Ph.D. Odbor Strategie Ministerstvo dopravy
Datum konání: 5. února 2018 Místo konání: Velké Meziříčí, JUPITER club
Strategie rozvoje obce - tvorba koncepčního dokumentu Shrnutí
Intenzivní podpora škol
Základní údaje Samostatná městská část od roku 1994 Rozloha 1 353,1 ha
„Koncept“ – Koncepce dalšího vzdělávání
Transkript prezentace:

Regulace parkování a parkovací stimuly jako úspěšné a osvědčené strategie pro energeticky efektivní městskou dopravu Koordinace FGM-AMOR Pressl, Robert

push-pull-parking.eu 2 Fakta & čísla Push&Pull v jedné větě Regulace parkování a parkovací stimuly jako úspěšné a osvědčené strategie pro energeticky efektivní městskou dopravu Hlavní čísla 36 měsíců trvání (březen 2014 – únor 2017) 15 evropských partnerů (AT, ES, SE, UK, BE, PL, RO, NL,SI, DE) 8 měst/ institucí partnerů, kteří realizují opatření Rozpočet: € % kofinancování z programu IEE (€ )

push-pull-parking.eu 3 Celková idea projektu PUSH&PULL Velké problémy v městské dopravě jsou 1. Stále rostoucí používání aut ve městech se souvisejícími negativními dopady 2. Nedostatek (finančních) zdrojů k podpoře udržitelných forem dopravy

push-pull-parking.eu 4 Celková idea projektu PUSH&PULL Finanční mechanismy z příjmů regulovaného parkování (restrikce) použité k podpoře využívání energeticky efektivních způsobů dopravy (nabídka)

push-pull-parking.eu 5 Konsorcium projektu Austrian Mobility Research FGM-AMOR AT Municipality of Krakow UMK PL Erasmus University Rotterdam RHV BV NL Lund University ULUND SE Municipal Tarragona Parking AMT ES City of Gent GENT BE Urban Planning Institute of the Republic of Slovenia UIRS SI The Association for Urban Transition ATU RO Nottingham City Council NCC UK German Institute of Urban Affairs DIFU DE European Platform on Mobility Management EPOMM INT City of Örebro ORE SE Iasi Metropolitan Area Association AZMI RO Municipality of Bacau BACAU RO European Parking Association EPA INT

push-pull-parking.eu 6 Konsorcium Partneři 15 spolupracujících partnerů v jednom konsorciu Poradní výbor: 4 experti na mobilitu - Marcin Wolek - Gerhard Ablasser - Novica Micevic - Steve Ison

push-pull-parking.eu 7 Konsorcium – partneři, kteří realizují opatření Krakow (PL) Iasi (RO) Uni Ljubljana (SL) Bacau (RO) Gent (BE) Tarragona (ES) Nottingham (UK) Örebro (SE)

push-pull-parking.eu 8 Cílové skupiny 1. Město/zaměstnanci městského úřadu Přínos pro města: Větší podpora veřejnosti pro regulaci parkování Více nástrojů a znalostí k regulaci parkování Více argumentů pro regulaci parkování Na míru šité informace o nákladech a přínosech regulace parkování Více financí využitelných pro řízení poptávky po dopravě Větší šance dosažení cílů SUMPu

push-pull-parking.eu 9 Cílové skupiny 2. Politici a další dotčené subjekty Přínosy: Spolehlivější přísun peněz pro aktivity zaměřené na mobilitu Méně politických polemik nad aktivitami regulace parkování Větší šance dosažení cílů SUMPu

push-pull-parking.eu 10 Cílové skupiny 3. Cestující a uživatelé dopravy Přínosy pro ně Efektivnější, plynulejší a méně znečišťující dopravní systém Úspory v dopravních nákladech Úspory ve spotřebě pohonných hmot Lepší dostupnost Vyšší kvalita života

push-pull-parking.eu 11 Cíle pracovního programu Koncept & analýza Účinné plánování implementační fáze k zajištění realizovatelných aktivit. Ty jsou založeny na praktických poznatcích a na tom, že partneři mají schopnosti je realizovat. Realizace Realizace klíčových finančních mechanismů mezi regulací parkovacích ploch a opatřeních pro udržitelnou dopravu; koncept zavedení samovolně udržoveného procesu Realizace regulace parkovacích ploch a opatření managementu mobility (řízení poptávky po dopravě) v 8 evropských městech

push-pull-parking.eu 12 Cíle pracovního programu Trénink a zvyšování informovanosti Trénink zainteresovaných měst v 16 zemích Řízení kvality a evaluace (vyhodnocování) Zavést monitorovací a vyhodnocovací metody pro PUSH a PULL aktivity Monitorovat implementaci opatření a jejich efektů v konkrétních a strategických dopadech Popsat a vyhodnotit proces realizace aktivit Komunikace a šíření know-how Šířit znalosti zájemcům, sítím a organizacím Usnadnit cestu zájmovým subjektům, kteří chtějí zavést regulované parkování v kombinaci s podporou a pobídkami směrem k udržitelné dopravě

push-pull-parking.eu 13 Očekávané hlavní výstupy a produkty Katalog osvědčených opatření parkování a mobility Popis nejlepších realizací regulace parkování Koncept pro klíčové finanční mechanismy a procesy Přehled aktivit všech 8 měst/ institucí, které realizovaly opatření Tréninkové materiály a kurzy na regulaci parkování a aktivity managementu mobility Brožura a videoklip s dobrými důvody pro regulaci parkování Závěrečná publikovaná zpráva aktivit