SEMINÁŘ PRO PŘÍJEMCE – DOTAČNÍ PROGRAM „PODPORA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V RÁMCI INDIVIDUÁLNÍHO PROJEKTU PODPORA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V PLZEŇSKÉM KRAJI 2016 - 2019“

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nejčastější chyby při kontrole žádosti o dotaci 9. výzva IOP - Komunikační infrastruktura veřejné správy Ing. Jana Břicháčková.
Advertisements

Uznatelné výdaje v projektech podpořených ze strukturálních fondů EU v administraci NROS Vyúčtování globálních grantů.
Pravidla publicity projektu
Základní informace o projektu Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Plzeňském kraji“
Žádost o grant Co je v žádosti napsáno, musíte se dodržet Žádost se porovnává s údaji v monitorovací zprávě Ze žádosti vychází kontrolní orgány Příručka.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
SEMINÁŘ PRO POSKYTOVATELE SOCIÁLNÍCH SLUŽEB
Monitorovací zpráva a finanční prostředky Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Plzeňském kraji“ Projekt je spolufinancován z prostředků z.
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“ Aktuální stav realizace projektu Ing. Jana Moravcová
CRR ČR pobočka Olomouc 1 pobočka CRR ČR pro NUTS II Střední Morava se sídlem v Olomouci Centrum pro regionální.
Závěrečná monitorovací zpráva a její zpracování v Benefitu.
Hradec Králové. -Vyplňuje se prostřednictvím aplikace Benefit7 ( zadost.cz) – elektronická MZ. zadost.cz -Přílohy k MZ se přikládají.
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“ Realizace dodávek, vykazování činnosti, financování Ing. Jana Moravcová
IPRM Náchoda – problémová zóna u nemocnice Seminář k 1. výzvě Města Náchoda pro podporovanou aktivitu 5.2b Regenerace bytových domů
Seminář pro žadatele o finanční podporu – OP VVV CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4.patro Ing. Tomáš Jeřábek.
Jana Böhmová Monitorovací zpráva v aplikaci Benefit7 ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
Cestovní náhrady kapitola rozpočtu 2 Jiří Haken 1.
Individuální projekt Jihomoravského kraje OP LZZ Zajištění vybraných sociálních služeb na území Jihomoravského kraje pracovní seminář 3. března 2010 Tento.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ERDF pro vysoké školy Mgr. Stanislava Podolková Praha, duben 2016.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ESF výzva pro vysoké školy Mgr. Helena Hořáková Praha, duben 2016.
Aktivním přístupem ke změně v SVL města Litvínova CZ /0.0/0.0/15_042/
Pravidla pro zadávání veřejných zakázek pro přímo řízené organizace na MZ ČR Ing. Mgr. Zdeňka Zatloukalová.
Výzva č. 126 investiční priority 1.2 OPZ.  Pilotní ověření péče o nejmenší děti v mikrojeslích v ČR (mimo hl. m. Prahu)  Číslo výzvy: 03_16_126  Investiční.
Publicita v projektech. Povinná součást všech projektů spolufinancovaných z fondů EU –je předmětem kontrol Nařízení Komise č. 1828/2006 –kdo dává peníze.
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb Mgr. Ivana Stráská.
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Kroměříž
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Přerov
Základní registr územní identifikace a nemovitostí Zbyněk Havelda Úřad pro veřejné informační systémy Seminář sdružení Nemoforum.
Lenka Kšanová (Praha, duben 2016) Výzva dodatkových aktivit- finanční část.
Publicita v projektech spolufinancovaných z ESF/OP LZZ.
Seminář pro příjemce podpory z OP VK Smlouvy + náležitosti.
 Schválení šablon – začátek dubna 2016 (vyjednávání s EK)  Avízo výzvy – duben 2016  První výzva (vlna) – květen 2016  Právní akt o poskytnutí podpory.
Výzvy v rámci IROP Centrum pro regionální rozvoj České republiky Ing. Markéta Kupcová,
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ zvláštní část Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek (Příloha.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
Síť sociálních služeb Ústeckého kraje Setkání s poskytovateli sociálních služeb v Ústeckém kraji.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A 17. března 2010 INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA.
Publicita v projektech spolufinancovaných z ESF/OP LZZ.
Seminář pro žadatele k 5. výzvě IROP „ VYSOCE SPECIALIZOVANÁ PÉČE V OBLASTECH ONKOGYNEKOLOGIE A PERINATOLOGIE " Ing. Oldřich Hnátek Zadávání a kontrola.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – OP VVV CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4. patro 22. července 2015 Mgr. Zuzana Slimáková.
Projekt Sociální služby v Ústeckém kraji
PODPORA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V ÚSTECKÉM KRAJI 2 - POSOSUK 2
„Služby sociální prevence v Olomouckém kraji“ Projekt registrační číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ je hrazen v rámci Operačního programu Zaměstnanost.
Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb
Vyúčtování projektů nestátních neziskových organizací za rok 2016
PODPORA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V ÚSTECKÉM KRAJI 2 - POSOSUK 2
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“
Animace škol (šablony)
Odbor sociálních věcí, oddělení správní a realizace projektů
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Mezinárodní mobilita výzkumných pracovníků Praha, 20. července 2017.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Mezinárodní mobilita výzkumných pracovníků – MSCA -IF Praha, 25. července 2017.
MONITOROVACÍ INDIKÁTORY
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
16., 21. a , 9:00 Krajský úřad Ústeckého kraje
Projekt „CzechELib" – informace od realizátora IPs
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část řízení projektu (seminář pro příjemce – 1. a 2. výzva)
Výzvy k předkládání žádostí o podporu MAS Podhorácko - IROP
Publicita v projektech
Operační program Zaměstnanost
Nejčastější chyby při kontrole žádosti o dotaci 9
Seminář pro žadatele SOCIÁLNÍ BYDLENÍ
Úvodní konference k projektu „Vybrané služby sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference je financována z Evropského.
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Výzva dodatkových aktivit- finanční část
Seminář pro příjemce Typ I – Příprava a podpis právního aktu, pravidla a podmínky realizace Oddělení dubna 2019, Praha.
Transkript prezentace:

SEMINÁŘ PRO PŘÍJEMCE – DOTAČNÍ PROGRAM „PODPORA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V RÁMCI INDIVIDUÁLNÍHO PROJEKTU PODPORA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V PLZEŇSKÉM KRAJI “ Odbor sociálních věcí, oddělení správní a realizace projektů , Plzeň

PROGRAM 1/ PŘEDSTAVENÍ IP / POVINNOSTI PŘÍJEMCŮ DOTACE indikátory ZPRÁVY O REALIZACI PROJEKTU IS ESF ochrana osobních údajů, prohlášení o mlčenlivosti PUBLICITA VEŘEJNÉ ZAKÁZKY 3/ UZNATELNÉ A NEUZNATELNÉ VÝDAJE 4/ FINANCOVÁNÍ PROJEKTŮ – ZÁLOHOVÉ PLATBY 5/ VYÚČTOVÁNÍ DOTACE A VYROVNÁVACÍ PLATBY

PŘEDSTAVENÍ IP CELKOVÝ ROZPOČET: ,64 Z TOHO NA SLUŽBY: Kč POČET POSKYTOVATELŮ: 23 POČET SLUŽEB: 53 OBDOBÍ REALIZACE: – , do konce dubna 2019 závěrečná zpráva o realizaci projektu DOBA PODPORY SLUŽEB: – KLÍČOVÉ AKTIVITY: KA 1: Podpora vybraných druhů sociálních služeb KA 2: Roční a průběžná kontrola podmínek služeb obecného hospodářského zájmu KA 3: Průběžná a závěrečná evaluace projektu

POVINNOSTI PŘÍJEMCŮ DOTACE - MONITOROVACÍ INDIKÁTORY CELKOVÝ POČET ÚČASTNÍKŮ ( ) jednoznačná identifikace (jméno, příjmení, datum narození, adresa trvalého pobytu podpora více než 40 hodin za trvání projektu (max. 20 hodin elektronické vzdělávání). unicita za celý projekt VE SMLOUVÁCH NAHLÁŠENÉ HODNOTY PONÍŽENY NA ½ Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kapitola 18.2

MONITOROVACÍ INDIKÁTORY 1.POVINNOST VYKAZOVAT CHARAKTERISTIKY ÚČASTNÍKŮ PROJEKTU PLATNÝCH K ZAHÁJENÍ ÚČASTI OSOBY V PROJEKTU (věk, postavení na trhu práce, nejvyšší dosažené vzdělání, typ znevýhodnění, přístup k bydlení, situace osob sdílejících stejnou domácnost, sektor ekonomiky, v němž je osoba aktivní, specifikace působení ve veřejném sektoru)

MONITOROVACÍ INDIKÁTORY 2.POVINNOST SLEDOVAT DALŠÍ INDIKÁTORY ÚČASTNÍKŮ (CHARAKTERISTIKY ÚČASTNÍKŮ PO UKONČENÍ ÚČASTI V RPOJEKTU):  po ukončení své účasti = do 4 týdnů od data ukončení účasti v projektu  sledují se jako charakteristiky účastníka po ukončení účasti v projektu v monitorovacím listě podpořené osoby Neaktivní účastníci, kteří znovu začali hledat zaměstnání po ukončení své účasti = nově zaregistrovaní na ÚP neaktivní = nezaměstnaní – nehledají zaměstnání (nejsou v evidenci ÚP) a nejsou ani v procesu vzdělávání nebo odborné přípravy

MONITOROVACÍ INDIKÁTORY Účastníci v procesu vzdělávání / odborné přípravy po ukončení své účasti = nově zapojení do vzdělávání Účastníci zaměstnaní po ukončení své účasti, včetně OSVČ = původně nezaměstnaní nebo neaktivní Bývalí účastníci projektů v oblasti sociálních služeb, u nichž služba naplnila svůj účel Účastníci, kteří získali kvalifikaci po ukončení své účasti = obdrželi certifikát (osvědčení) na základě přezkoušení podle předem stanovených standardů

MONITOROVACÍ INDIKÁTORY 3.POVINNOST VYKAZOVAT ROZSAH PODORY, KTEROU ÚČASTNÍCI PROJEKTU ZÍSKALY uvedeno dále v kapitolách o IS ESF 2014+

MONITOROVACÍ INDIKÁTORY KAPACITA PODPOŘENÝCH SLUŽEB ( ) maximální počet osob, které může podpořený služba v danou chvíli obsloužit, tj. okamžitá kapacita měrná jednotka = místa = lůžka nebo uživatelé (klienti) VYUŽÍVÁNÍ PODOŘENÝCH SLUŽEB ( ) anonymní uživatelé sociálních služeb

MONITOROVACÍ INDIKÁTORY Přílohy Zprávy o realizaci projektu: Příloha č. 1 - výkaz indikátorů – účastníci (včetně osob s bagatelní podporou) Příloha č. 2 - výkaz indikátorů - anonymní Příloha č. 3 - výkaz indikátorů – kapacita Monitorovací list podpořené osoby – zápis: charakteristik při vstupu do projektu (pohlaví, postavení na trhu práce, nejvyšší dosažené vzdělání, typ znevýhodnění, přístup k bydlení, osoby sdílející stejnou domácnost, sektor ekonomiky, v němž je osoba ekonomicky aktivní, specifikace působení ve veřejném sektoru, vazba na vymezené území) většinu těchto charakteristik bude uváděna v Šabloně pro import podpořených osob do IS ESF 2014+

MONITOROVACÍ INDIKÁTORY některé údaje ale v šabloně chybí, proto nutné vyplňovat i přílohy Zprávy o realizaci projektu Šablona pro import dat a příloha č. 1 Zprávy o realizaci projektu bude vyplňována i pro podpořené osoby s bagatelní podporou Různí příjemci jsou zavázáni k různým typům indikátorů (uvedeny ve Smlouvě), stanoveno na základě osobních jednání při přípravě projektu Všichni příjemci vykazují indikátor kapacity a k němu další, tj. účastníky a/nebo anonymní podpořené osoby a/nebo osoby s bagatelní podporou. Veškeré materiály k vykazování MI (monitorovací list podpořené osoby, přílohy zprávy o realizaci projektu), k přípravě zprávy o realizaci projektu a k vyúčtování dotace a vyrovnávací platby -

ZPRÁVY O REALIZACI PROJEKTU

IS ESF Informační systém ESF slouží zástupcům příjemců k evidenci podpořených osob a výpočtu indikátorů pro potřeby zpracování zpráv o realizaci projektu Pokyny pro evidenci podpory poskytnuté účastníkům projektů Při vykazování typu a rozsahu podpory se Příjemce řídí dokumentem „Systém záznamu rozsahu a typu podpory poskytnuté cílovým skupinám projektů“ (dále jen Systém záznamu) vydaný řídícím orgánem OPZ (MPSV), který je k dispozici na v sekci OPZ - dokumenty. Příjemce je povinen řídit se aktuálním zněním Systému záznamu publikovaným na ŘO „aktualizoval znění“, zapracoval Systém záznamu... do nového dokumentu:

IS ESF založení nové podpořené osoby zápis charakteristik platných k zahájení účasti v projektu (příjemce bude uvádět v šabloně pro import dat, zvýrazněné charakteristiky i u anonymních uživatelů v příloze č. 2 Zprávy o realizaci projektu): 1.Pohlaví 2.Postavení na trhu práce 3.Nejvyšší dosažené vzdělání 4.Typ znevýhodnění 5.Přístup k bydlení 6.Situace osob sdílejících stejnou domácnost 7.Sektor ekonomiky, v němž je osoba ekonomicky aktivní 8.Specifikace působení ve veřejném sektoru 9.Vazba na vymezené území v úvodu jméno, příjmení, adresa,....

IS ESF zápis charakteristik vyjadřujících stav po ukočení účasti osoby v projektu (příjemce bude uvádět v šabloně pro import dat u účastníků, u anonymních klientů v příloze č. 2 Zprávy o realizaci projektu): = indikátory , , , , zápis podpor, které účastníci získali neanonymní účastníci – zapisuje se do přílohy č. 1 Zprávy o realizaci projektu, PK posléze doplní do IS ESF anonymní uživatelé - zapisuje se do přílohy č. 2 Zprávy o realizaci projektu

IS ESF zápis podpor, které účastníci získali zápis ke každé osobě: a/ jakých podpor v rámci projektu využila kombinace 2 číselníků (1/ typ podpory, 2/ specifikace) b/ v jakém rozsahu  jednotka pro zadání rozsahu – obvykle hodina (60 minut), s výjimkou pobytových služeb: Převod podpory nevyjadřované v hodinách: 1 den (noc) = 1 hodina z dokumentů dokládajících aktivity projektu musí být doložitelné, že daná osoba získala podporu větší než bagatelní

IS ESF zápis podpor, které účastníci získali číselné údaje se zapisují s přesností na 1 desetinné místo, zaokrouhlování matematicky doporučení zapisovat poskytnutou podporu v okamžiku, kdy je považována za ukončenou, při průběžném záznamu se daný indikátor nebere v potaz

IS ESF Typy podpory rozlišované v IS ESF celkem 12 typů podpor pro IP relevantní 7 (7.1. a 7.4), 8 (8.1, 8.4, 8.6), 9 (9.1 až 9.4): 7.Krizové, azylové a přechodové ubytování 7.1 pobyt v azylovém domu, domu na půl cesty jednotka pro záznam podpory: délka ve dnech, resp. nocích, (1 den /resp. noc = 1 hodina); 7. 4 poskytování základních činností jednotka pro záznam podpory: délka v hodinách (60 minut)

IS ESF Ambulantní služby - jednotka pro záznam podpory: hodina(60 minut) 8.1 Využití sociální rehabilitace, sociálně terapeutické dílny 8.4 Využití nízkoprahového zařízení (tj. nízkoprahové denní centrum) 8.6 Jiné (ambulantní formy intervenčních center a sociálně aktivizačních služeb pro rodiny s dětmi) 9.Terénní programy - jednotka pro záznam podpory: hodina(60 minut) 9.1 Využití sociálně aktivizačních služeb pro rodiny (terénní forma sociálně aktivizačních služeb pro rodiny s dětmi) 9.2 Využití služeb osobního asistenta (osobní asistence) 9.3 Využití terénní práce (terénní programy) 9.4 Jiné (terénní formy intervenčních center a sociální rehabilitace, podpora samostatného bydlení)

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ Systém zpracování osobních údajů příjemcem – článek VIII. Smlouvy Zaměstnanci Příjemce, kterým bude umožněn přístup ke zpracovávaným osobním údajům, budou Příjemcem doložitelně poučeni o povinnosti zachovávat mlčenlivost – podpis Prohlášení o mlčenlivosti Příjemce vyplňuje s uživateli služeb Monitorovací listy podpořené osoby – podepisuje uživatel, příjemce uschová pro případ kontroly na místě osobní údaje ve fyzické podobě budou uchovávány v uzamykatelných schránkách, a to po celou dobu realizace Projektu osobní údaje v elektronické podobě budou zpracovávány v IS ESF (....v šabloně pro import dat a přílohách ZoR)

PUBLICITA obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kapitola 19 „Pravidla pro informování a komunikaci a vizuální identita OPZ“ Povinným nástrojem publicity zejména: informace uvedené na internetových stránkách příjemce povinný plakát – min. A3, k dispozici na v místě realizace projektu - snadno viditelné pro veřejnost (vstupní prostor budovy,...)

PUBLICITA Další povinné nástroje publicity: propagační předměty inzerce (internet, tisk) komunikační akce (semináře, workshopy, konference, tiskové konference, výstavy, veletrhy) PR výstupy (tiskové správy, informace pro média) dokumenty určené pro veřejnost či cílové skupiny (prezenční listiny, certifikáty, analýzy) výzva k podání nabídek / zadávací dokumentace zakázek se zapojením zdrojů OPZ

PUBLICITA Vizuální identitu OPZ není nutné používat například: interní dokumenty archivační šanony elektronická i listinná komunikace pracovní smlouvy veškeré smlouvy s dodavateli účetní doklady vybavení pořízené z prostředků projektu (s výjimkou propagačních předmětů) povinností publicity – Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kapitola 19.4., sankce při neplnění – ve Smlouvě (30 – 60 % Dotace)

VEŘEJNÉ ZAKÁZKY zákon 137 /2006 Sb., o veřejných zakázkách zákon 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, účinnost od ZADÁVÁNÍ ZAKÁZEK, NA KTERÉ SE NEVZTAHUJÍ POSTUPY PODLE ZÁKONA - předpokládaná hodnota: 1/ nižší než / Kč – nemusí provádět výběrové řízení (VŘ), není třeba písemná smlouva 2/ od / Kč nedosahující / Kč – zjednodušený postup podle kapitoly 20.5 Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce ZADÁVÁNÍ ZAKÁZEK, NA KTERÉ SE VZTAHUJÍ POSTUPY PODLE ZÁKONA - předpokládaná hodnota: nad / Kč

Děkuji za pozornost Markéta Stehlíková Oddělení správní a realizace projektů Odbor sociálních věcí tel.: