Zpráva o činnosti komunikační komise ČSPS Pavel Barvík předseda komunikační komise ČSPS Jednání předsednictva ČSPS, 21.11.201 1.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Komunikační plán Českého svazu pivovarů a sladoven na rok 2012 Připraveno pro jednání předsednictva ČSPS 31. října 2011, Velké Popovice Ing. Josef Vacl,
Advertisements

Analýza fungování institutu dohod o výkonu pěstounské péče v ČR SocioFactor s.r.o.
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Média a jejich role I. OB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U
Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I Školení pro uživatele portálu.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
Projekt “Zajištění místní a typové dostupnosti sociálních služeb”. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Spolupráce podniků s vysokými školami. Kolaboratorní výzkum Účinná spolupráce Smlouva o využití podpory Smluvní výzkum Úvod ČVUT – odbor rozvoje2.
1.VYHLÁŠENÍ RESORTNÍCH BEZPEČNOSTNÍCH CÍLŮ MZ na období červen 2011– duben PODEPSÁNÍ PROHLÁŠENÍ WHO „Čistá péče je bezpečnější“
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
Virtuální kolega Attavena, o.p.s. Prezentace projektu a návrh implementace jeho nabídky: do systému vzdělávání.
Projekty Institucionálního plánu MENDELU v roce 2016 seminář pro řešitele projektů IP Brno,
Aktivity a projekty Lísky na podporu spolupráce v regionu Pomáháme lidem porozumět přírodě a být dobrými hospodáři přírodního i kulturního dědictví.
Seminář na MZ Bezpečnost zdravotních služeb - současná priorita MZ MUDr. Markéta Hellerová Ministerstvo zdravotnictví.
Mgr. Bedřich Myšička vrchní ředitel sekce ekonomické Sekce ekonomická 10. dubna 2014.
Pracovní skupina Portál elektronického zdravotnictví NSeZ – neveřejná prezentace Emauzy, MUDr. Pavel VEPŘEK předseda pracovní skupiny.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Jsou venkovské školy horší než městské?
HEIS VÚV Zajištění publicity a publikování výstupů a výsledků projektů řešených VÚV TGM,v.v.i. Petr Vyskoč, Jiří Picek, Jiří Dlabal Seminář
Mgr. Jiří Starý Odbor strategického rozvoje
Ing. Kateřina Lichtenberková
Aktivity projektu OKO Novatech „ceskavedadosveta.cz“
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Komunikační strategie ČIŽP
Úřad práce České republiky
Procesní management v oddělení logistiky
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr.Radka Škulaviková
Bezpečnost pacientů v EU a ČR
Opatření k jednodušší a rychlejší administraci projektů
Plánování ve školní tělesné výchově
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Evaluace předmětů studenty (Anketky)
Pracovní porada Pracovní list.
Společenská odpovědnost ve školství
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Pracovní porada Pracovní list.
Dobrá praxe Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Veřejná správa, Regionální rozvoj Litoměřice Jan Jůna 2012
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
Marketingový informační systém
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Tisková konference ČMKOS
Aktuálně o stavu příprav na účinnost GDPR
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Oficiální internetový portál českého předsednictví EU EU.2009.CZ
Prodeji produktu nebo služby
Praktické aspekty příprav českého předsednictví 2009
kam vlastně směřujeme ??? 
PROCES STANDARDIZACE SOCIÁLNÍ PRÁCE V LOVOSICÍCH
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
KNIHOVNA UNIVERZITY PALACKÉHO V OLOMOUCI
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
8. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Nýřany
Kapitola 3 Hospodaření organizací
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
Klíčové aktivity projektu
Život bez střeva , Praha.
Martin VLASTNÍK, vedoucí oddělení politiky nerostných surovin
Zprávy z ČOV Porada sekretářů ČUS Strahov,
Transkript prezentace:

Zpráva o činnosti komunikační komise ČSPS Pavel Barvík předseda komunikační komise ČSPS Jednání předsednictva ČSPS,

1.Činnost komise v roce Příprava komunikačního plánu Projekty a) mediální analýza b) nový web a fotobanka Obsah

Činnost komise v roce 2011

Komunikační plán −Příprava plánu 2011 −Kontrola plnění −Update dle reality −Vyhodnocení −Příprava plánu na rok 2012 Spotřební daň −Příprava strategie komunikace −Dodržování komunikace pivovarů Kauzy −Samoregulace −Arbitr dávající podnět předsednictvu −Obranná role Projekty −Řešení webových stránek −Fotobanka −Mediální analýzy Pilíře činnosti Komunikační komise Činnost komise v roce 2011

-příprava a realizace plánu -komunikace v rámci SD -nenapadání se -nově projekty -aktivní přístup členů -zapojení minipivovarů (?) -docházka členů -změny v komunikaci se dějí, nicméně pomalu -rozdílné vnímání rolí komisí, agenturou a výkonným ředitelem Pozitiva:Negativa: Činnost komise v roce 2011

Dotaz členů komise na předsednictvo: 1.Jaká jsou očekávání předsednictva od činnosti komise? 2.Jaká je její role a jaké jsou její kompetence? Činnost komise v roce 2011

Příprava komunikačního plánu na rok 2012

Úkoly pro jednotlivé členy komise 1.definice priorit svazu na rok 2012:J.Veselý 2.analýzy vybraných oblastí a formulace doporučení: a) cíle, cílové skupiny, témata komunikace, načasování, KPI: J.Vacl, všichni b) měření, analýzy, reporty: JM, PS c) web, interní komunikace, fotobanka: ZM, KB d) rozpočet: ACH, PB Příprava komunikačního plánu na rok 2012

Komunikace svazu v roce 2012 bude: 1. ctít čtyři definované priority svazu 2. spotřebitelsky atraktivnější 3. zdůrazňovat pivo jako důležitý produkt pro stát Příprava komunikačního plánu na rok 2012

Příprava na základě definovaných priorit svazu: 1. Zabránit zvyšování sazeb spotřební daně na pivo. 2. Pokračovat ve snaze zvyšovat dobrou pověst a popularitu českého a zejména Českého piva. 3. Přijímat a rozvíjet společenskou zodpovědnost pivovarníků jako výrobců alkoholického nápoje. 4. Podporovat konzumaci nealkoholického piva jako plnohodnotné náhrady piva. Příprava komunikačního plánu na rok 2012

Témata, která chceme médiím a tedy veřejnosti nabídnout 1 Komunikační plán ČSPS na rok východiska, návrh - PORT spol. s r.o. 11 Priorita svazu č.1: Zabránit zvyšování sazeb spotřební daně na pivo Témata: Komunikace výsledků pivovarství a sladařství a především přínos pivovarského sektoru ekonomice a společnosti Průběžná komunikace aktuálních trendů v pivovarství podle situace Vývoj názorů české veřejnosti na pivo a pivovarství - aktuální výsledky sociologického projektu CVVM SoÚ AV Pivo a společnost České pivo a pivovarsko-sladařské historické milníky Bezpečnost piva jako potraviny

Témata, která chceme médiím a tedy veřejnosti nabídnout 2 Komunikační plán ČSPS na rok východiska, návrh - PORT spol. s r.o. 12 Priorita svazu č.2: Pokračovat ve snaze zvyšovat dobrou pověst a popularitu českého a zejména Českého piva. Témata - část 1: Komunikace výsledků pivovarství a sladařství a především přínos pivovarského sektoru ekonomice a společnosti Průběžná komunikace aktuálních trendů v pivovarství podle situace České pivo a pivovarsko-sladařské historické milníky Výroční cena F. O. Poupěte Pivovarství a vědecký výzkum – nejnovější poznatky

Témata, která chceme médiím a tedy veřejnosti nabídnout 2 Komunikační plán ČSPS na rok východiska, návrh - PORT spol. s r.o. 13 Pivní a pivovarské události a slavnosti u nás – zdroj a příležitost lidové zábavy v tradičním slova smyslu Svatováclavská slavnost českého piva 2012 – komunikace −o osobnostech, které přispěly k rozvoji oborů a ovlivnily pivovarství a sladařství u nás, −výsledků soutěže odbornosti – i při zahájení akce, −ankety popularity a piv – i při vyhlášení anket Pivní speciál jako zajímavé zpestření spotřebitelského trhu Předvánoční nabídka piv Priorita svazu č.2: Pokračovat ve snaze zvyšovat dobrou pověst a popularitu českého a zejména Českého piva. Témata - část 2:

Témata, která chceme médiím a tedy veřejnosti nabídnout 3 Komunikační plán ČSPS na rok východiska, návrh - PORT spol. s r.o. 14 Priorita svazu č.3 Přijímat a veřejně prohlašovat společenskou zodpovědnost pivovarníků jako výrobců alkoholického nápoje. Konkrétní projekt IZP v roce 2011 – zahájení, průběh a souhrn výsledků Průběžná komunikace aktuálních trendů v pivovarství podle situace Vývoj názorů české veřejnosti na pivo a pivovarství - aktuální výsledky sociologického projektu CVVM SoÚ AV Pivo a společnost Bezpečnost piva jako potraviny Pivní a pivovarské události a slavnosti u nás – zdroj a příležitost lidové zábavy v tradičním slova smyslu Témata:

Témata, která chceme médiím a tedy veřejnosti nabídnout 4 Komunikační plán ČSPS na rok východiska, návrh - PORT spol. s r.o. 15 Priorita svazu č.4 Podporovat konzumaci nealkoholického piva jako plnohodnotné náhrady piva. Komunikace výsledků pivovarství a sladařství a především přínos pivovarského sektoru ekonomice a společnosti Průběžná komunikace aktuálních trendů v pivovarství podle situace Vývoj názorů české veřejnosti na pivo a pivovarství - aktuální výsledky sociologického projektu CVVM SoÚ AV Pivo a společnost Témata:

Rozpočet Komunikační plán ČSPS na rok východiska, návrh - PORT spol. s r.o. 16 Rozpočet na rok 2012 – n á vrh agentury 1.N á klady na kon á n í 10 setk á n í…………. ………………………………… ………………………………...Kč ,00 2.N á klady na Svatov á clavskou slavnost česk é ho piva ………………………………………… Kč ,00 ( ,00) [1] [1] 3.Monitoring – n á kup dat ……………………………………………………………………………………... … Kč ,00 [2] [2] 4.Monitoring – technick é zpracov á n í………………………………………………………….. ………………… Kč ,00 5.Měs í čn í pau šá l (retainer) ………………………………………………………………………………….. ….Kč ,00 6.Technick é a organizačn í zabezpečen í ankety Na š e pivo ……………………………………………………… Kč ,00 7.Technick é a organizačn í zabezpečen í ankety D á msk á pivn í volba …………………………………………… Kč ,00 8.Př í prava a zpracov á n í podkladů pro valn é hromady…………………………………………………….. …… Kč ,00 9.Činnosti PREMIUM CLUBu …………………………………………………………………………………….. Kč ,00 10.Výročn í cena F. O. Poupěte... …………………………………………………………………………………… Kč ,00 11.Rezerva: ………………………………………………………………………………………………………… Kč ,00 Celkový rozpočet ………. ………………………………………………... ………………………………………….Kč ,00 [3] [3] [1] [1] Předpokl á d á me, že cenov á vstř í cnost hotelu Ambassador - Zlat á Husa bude i v roce 2012 na ú rovni roku leto š n í ho [2] [2] Oček á v á me, že Newton Media, který pravidelně a každoročně zvy š uje poplatky za datao inflaci tak od uděl á [3] [3] Uveden é ceny jsou bez DPH

Projekty (mediální analýza, nový web a fotobanka)

Návrh mediální analýzy pivního trhu Agentura Newton Media

Struktura analýzy Detailní rozbor medializace ČSPS –vývoj medializace –hodnotové vyznění příspěvků vůči ČSPS –kauzy v publicitě ČSPS –publicita představitelů (s rozlišením na přebírání vyjádření) –medializace ČSPS ve skupinách médií, média a autoři nejčastěji referující o ČSPS Mediální obraz tématu „Pivo v české společnosti“ –vývoj medializace –hodnotové vyznění příspěvků vůči pivu –tematická struktura medializace –medializace piva ve skupinách médií, média a autoři nejčastěji referující o ČSPS

Ukazatele Detailní rozbor mediální prezentace ČSPS –Hodnotové vyznění příspěvků vůči ČSPS –Kauzy –Představitelé/mluvčí –Zhodnocení komunikačních aktivit ČSPS. Výpočet mediálního dopadu GRP

Příklady grafů (slepá data)

Rozdělení medializace v jednotlivých médiích Celostátní, regionální, ostatní, TV, rozhlas, el. média…

Příklady grafů

Charakteristika analýzy Návrh ceny Sledované období MAT 12 měsíců Termín vyhotovení analýzy: (při objednání do ) Cena ,- bez DPH

Analýza: webové stránky Kateřina Beute, Zdeněk Mikulášek 27. října 2011

1.Zhodnocení stávající podoby webových stránek 2.Návrh na zlepšení 3.Možná struktura nového webu 4.Novinky – fotobanka a automaticky rozesílaný newsletter 5.Rozpočet 6.Ukázky webů pro inspiraci Obsah

Současný stav webových stránek: zastaralý design, špatné obsahové řazení, nepřehledná navigace, kumulace informací pro veřejnost a registrované členy, zastaralé informace Zhodnocení stávající podoby

Návrh na zlepšení CÍL = jednodu š e administrovaný „ živý “ a atraktivn í informačn í port ál jehož návštěvníci se na něj budou opakovaně vracet tzn.: Vytvořit podm í nky pro rychl é a přehledn é vyhled á v á n í a čerp á n í informac í, zpr á v, dat a fotografi í pro následující cílové skupiny: novin á ři, z á jemci o informace z řad veřejnosti, registrovan í členov é ČSPS. Jak toho dosáhnout? Připravit grafický a obsahový n á vrh, strukturu webu, administraci a monitoring webu, česk á a anglick á verze, sekce pro veřejnost, sekce pro registrovan é při splněn í n á sleduj í c í ch požadavků: Kvalitn í grafick é zpracov á n í a atraktivita pro n á v š těvn í ky str á nek Optimalizace pro vyhledávače Hodnotný a atraktivn í obsah Snadn á aktualizace prostřednictv í m vhodn é ho Content Management Syst é mu (CMS)

Možná struktura ČSPS Činnost a priority, Členové, Představitelé ČSPS, Zástupci ČSPS v Brewers of Europe, Stanovy, Komise ČSPS, Kodexy, Kontakt na sekretariát Pro médiaTiskové zprávy, fotobanka Sekce pro členy přístupná pod heslem Archív zápisů a newsletter o dění v ČSPS i sektoru atp. Pivo a vše o pivuLegislativa Informace, Zajímavosti Zdraví Aktuality (úvodní texty tiskových zpráv s možností otevřít celou zprávu, zajímavé články ze sekce zajímavosti nebo z denního tisku) Iniciativa zodpovědných pivovarů Kalendář akcí Mapa stránek Sekce domovské stránky další členění

Newsletter – v rámci interní komunikace by měl být v sekci pro členy přístupný v pdf formátu i pravidelný newsletter o aktuálním dění, zasedáních předsednictva, legislativních novinkách a zajímavostech. Tento newsletter by měl vycházet pravidelně (1x měsíčně) a po zveřejnění na webu by měl být automaticky rozeslán na všechny kontakty z databáze členů ČSPS. I jeho podoba by měla být graficky nápaditá a obsahově přínosná. Měl by se stát cenným zdrojem informací o aktuálním dění. Novinky: fotobanka a automaticky rozesílaný newsletter

Fotobanka – v sekci pro představitele médií by měla být přehledná fotobanka, která bude obsahovat následující skupiny obrázků vhodné pro doplnění vydávaných tiskových zpráv a to v náhledovém i tiskovém rozlišení: představitelé ČSPS, významné osoby českého pivovarnictví, pivovarské technologie, pivo, suroviny pro výrobu piva, fotodokumentace z akcí pořádaných ČSPS a různé Novinky: fotobanka a automaticky rozesílaný newsletter

I jiné svazy mají své weby

V případě informativních webových stránek bez flashových animací a při zřízení fotobanky by neměl přesáhnout ,- Kč. Předběžná kalkulace zpracování webových stránek návrh rozložení, analýza webu4 000 grafický návrh webu grafický návrh generovaného pdfnewsletteru3 000 programování vedení projektu plnění webu 400 Kč / h celkem bez plnění webu Modul FotoBanky – vytvoření obsahu / fotografické práce: Fotopráceatelierové/dle náročnosti motivů a produkce – /fotoden Fotopráce reportážní 1 500/hod. Běžné úpravy fotografií a běžné retuše380/hod. Další složité úpravy nebo komplikované fotomontáže500/hod. Produkční práce350/hod. Rozpočet

Děkuji za pozornost