Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

CZ.04.3.07/4.1.02.3/0395 EuroChamber Praha Žadatel:Hospodářská komora hlavního města Prahy Partner: ČBL Komora Kontaktní osoba: Jan Hauser, tel:224 818.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "CZ.04.3.07/4.1.02.3/0395 EuroChamber Praha Žadatel:Hospodářská komora hlavního města Prahy Partner: ČBL Komora Kontaktní osoba: Jan Hauser, tel:224 818."— Transkript prezentace:

1 CZ / /0395 EuroChamber Praha Žadatel:Hospodářská komora hlavního města Prahy Partner: ČBL Komora Kontaktní osoba: Jan Hauser, tel: , mail: ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1 Konkurenceschopnost

2 2 1 Zaměření projektu Krátký popis záměru projektu Individuální poradenství: vyhledání zahraničních partnerů, právní a obchodní otázky související s exportem a importem Informační portál o vyjíždějících a přijíždějících obchodních misích Networking, navázání a prohloubení spolupráce se zahraničními komorami Hrubý odhad investic do lidí: Kč, do vybavení, místností, přístrojů : Kč Zdůvodnění potřeby veřejných prostředků –Rozvoj služeb v oblasti zahraničního obchodu pro pražské podnikatele směrem ke standardu běžnému v zemích Západní Evropy

3 3 2 Cílové skupiny Cílové skupiny: zaměstnavatelé, OSVČ přínosy pro cílové skupiny: –Informace –Osobní kontakty Zapojení (motivace) cílových skupin: –Motivace je mimořádná, projekt je velmi úspěšný –Marketingová strategie

4 4 3 Typy činností Typy činností realizované projektem Rozvoj poradenských a informačních služeb pro podnikatele, zejména MSP –Poradenství –Informace

5 5 4 Vnitřní postupy řízení, rizika a problémy Vnitřní postupy řízení činností, řízení rizik a sebehodnocení Složení realizačního týmu – příjemce: Hospodářská komora hlavního města Prahy, partner: ČBL Komora Zkušenosti s řízením a realizací: –schůzky vedení projektu –neustálé proškolování pracovníků –práce s klienty Popis hlavních rizik: vysoký zájem pražských podnikatelů o nabízené služby v rámci projektu – nedostatečná personální kapacita

6 6 5 Zajištění publicity Příklady zajištění publicity projektu webové stránky HKP vlastní stránky projektu Zpravodaj HKP přímé informace členské základně webové stránky iDNES.cz a další tištěná a elektronická média propagace prostřednictvím partnera projektu

7 7 6 Výstupy a Výsledky Výchozí hodnota Plánovaná hodnota Současný stav PODPOŘENÉ OSOBY ORGANIZACE10040 PRODUKTY12

8 8 7 Další výstupy/výsledky Horizontální témata, Partnerství Horizontální témata Projekt respektuje princip rovného přístupu a uplatňuje hledisko rovných příležitostí ve všech oblastech Partnerství Bylo uzavřeno partnerství mezi Hospodářskou komorou hlavního města Prahy a ČBL Komorou. Postupně navazujeme neformální partnerství se zahraničními komorami (např. Rakousko, Německo, Slovensko, Francie, Dánsko, Turecko, Itálie, Belgie, Lucembursko a další)

9 9 8 Doporučení pro další programovací období Věcně, krátce! Prodloužení monitorovacích období alespoň na 6 měsíců Neměnit pravidla uprostřed hry Snížení počtu papírů a tabulek Každou informaci vykazovat jen jednou Elektronická administrace bez fyzického předávání podkladů ? Nemožnost vykázat klienty pod 45 minut

10 10 Děkuji za pozornost Kontakty: Hospodářská komora hl. m. Prahy Náměstí Franze Kafky 7, Praha 1 Tel.:


Stáhnout ppt "CZ.04.3.07/4.1.02.3/0395 EuroChamber Praha Žadatel:Hospodářská komora hlavního města Prahy Partner: ČBL Komora Kontaktní osoba: Jan Hauser, tel:224 818."

Podobné prezentace


Reklamy Google