Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

CZ.04.3.07/4.1.02.2 Podpora konkurenceschopnosti a adaptability MSP prostřednictvím systematického modulového vzdělávání a poradenství Středisko služeb.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "CZ.04.3.07/4.1.02.2 Podpora konkurenceschopnosti a adaptability MSP prostřednictvím systematického modulového vzdělávání a poradenství Středisko služeb."— Transkript prezentace:

1 CZ / Podpora konkurenceschopnosti a adaptability MSP prostřednictvím systematického modulového vzdělávání a poradenství Středisko služeb podnikatelům, s.r.o. BL, Klub VKW, HK ČR Mgr. Pavla Šimečková, mobil: , ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1 Konkurenceschopnost

2 2 1 Zaměření projektu Cíle projektu Vytvořit metodiku, učitelské poznámky a učební texty včetně návrhu evaluace jednotlivých modulů Realizovat modulový kurz Převést kurz do digitální podoby Akreditovat kurz jako rekvalifikační u MŠMT Prohloubit poradenskou kapacitu SSP prostřednictvím zlepšení konzultačních dovedností, stávajících zaměstnanců a spolupracovníků a přispět ke zlepšení informovanosti zaměstnavatelů MSP a to poskytováním informací v oblasti podnikání, EU, legislativy Celkové uznatelné náklady projektu Kč z toho osobní náklady činí přibližně Kč Cílem navrhovaného projektu je rozšiření a prohloubení nabídky SSP ve vztahu k nové legislativě přijímané v důsledku členství EU a poradenství.

3 3 2 Cílové skupiny Cílové skupiny (zaměstnavatelé MSP, OSVČ, začínající podnikatelé) Zapojení CL: prostřednictvím informačního systému SP, HK, přímé oslovení, www stránky) Podíl cílové skupiny z území (městských částí) JPD2? 52%

4 4 3 Typy činností Typy činností realizované projektem Tvorba učebních materiálů, vytvoření propagačních materiálů, modulové kurzy, akreditace vzdělávacích programů, elektronizace vzdělávacích materiálů, poradenství, monitoring projektu

5 5 4 Vnitřní postupy řízení, rizika a problémy Vnitřní postupy řízení činností, řízení rizik a sebehodnocení Složení realizačního týmu - příjemce, partneři, velikost týmu nakupované služby Dosavadní zkušenosti s řízením projektu (plánování, formy komunikace, schůzky řídící rady, způsoby hodnocení procesů, problémy Popis hlavních rizik, prevence, přijatá opatření a řešení problémů - úpravy harmonogramu, změny činností

6 6 5 Zajištění publicity Příklady zajištění publicity projektu články, letáky, www. stránky funkce webu (internet, elektronická příručka

7 7 8 Výstupy a Výsledky Výstupy (podpořené osoby / organizace) Výsledky (počet organizací, jejichž zaměstnanci byli vyškoleni, inovované produkty) Hlavní inovované produkty - dostupnost metodik i vlastních produktů (plná, částečná, podmínky)? Výchozí hodnota Plánovaná hodnota Současný stav PODPOŘENÉ OSOBY ORGANIZACE044 PRODUKTY074

8 8 9 Doporučení pro další programovací období Podávání monitorovacích zpráv


Stáhnout ppt "CZ.04.3.07/4.1.02.2 Podpora konkurenceschopnosti a adaptability MSP prostřednictvím systematického modulového vzdělávání a poradenství Středisko služeb."

Podobné prezentace


Reklamy Google