Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

SOCIÁLNÍ MARKETING Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44 - 209

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "SOCIÁLNÍ MARKETING Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44 - 209"— Transkript prezentace:

1 SOCIÁLNÍ MARKETING Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U

2 Podmínka k zápočtu Prezentace na semináři - analýza sociálních marketingových kampaní ve zvoleném oboru Něco ke čtení: Bačuvčík, R. Marketing neziskových organizací Harantová, L. Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty Kotler, P., Roberto, N., Lee, N. Social Marketing Weinreich, N-K. Hands-on Social Marketing

3 Témata seminárních prací 1.Kampaně proti kouření 2.Kampaně komunikující problematiku drogové závislosti (mimo kouření) 3.Kampaně komunikující problematiku alkoholismu 4.Kampaně prosazující prevenci AIDS 5.Kampaně prosazující zdravotní prevenci (očkování, preventivní vyšetření... mimo AIDS) 6.Kampaně prosazující dárcovství krve, kostní dřeně 7.Kampaně komunikující problematiku ohrožení dětí (dětská práce, dětská prostituce, šikana, týrání dětí) 8.Kampaně proti domácímu násilí na ženách 9.Kampaně vztahující se k problematice gender 10.Kampaně komunikující problematiku lidských práv v globálním měřítku (mučení vězňů, trest smrti, obchod s lidmi, práva žen v muslimských zemích, chudoba a hladomor, svoboda slova atd. - jedna nebo více oblastí) 11.Kampaně proti ohrožování životního prostředí, znečištění přírody 12.Kampaně týkající se udržování čistoty životního prostředí (odhazování odpadků, úklid po psech apod.) 13.Kampaně prosazující třídění odpadu 14.Kampaně na ochranu zvířat 15.Kampaně prosazující myšlenky vegetariánství, veganství

4 Témata seminárních prací 16.Kampaně prosazující zdravý životní styl, konzumaci ekologických potravin apod. 17.Kampaně prosazující sportovní aktivity dětí a mládeže 18.Kampaně vztahující se ke sportovním aktivitám zdravotně postižených (paralympiáda...) 19.Kampaně prosazující určitý náboženský směr (případně obecně víru) 20.Kampaně prosazující určitou politickou myšlenku, vizi, ideologii, světonázor 21.Protiválečné kampaně (příp. proti jaderným zbraním apod.) 22.Kampaně proti komunismu 23.Kampaně proti globalizaci, kapitalismu 24.Antikomerční aktivismus 25.Kampaně proti xenofobnímu myšlení (rasismus, neofašismus...) 26.Kampaně prosazující toleranci k sociálně znevýhodněným (mentálně postiženým, starým lidem apod.) 27.Kampaně prosazující zájmy zaměstnanců (zvýšení platů, sociální podmínky atd.) 28.Kampaně měst, krajů a státu prosazující určité (nepopulární) politické rozhodnutí 29.Hnutí veřejnosti proti (nepopulárním) politickým rozhodnutím 30.Role celebrit v sociálním marketingu 31.Tabu v sociálním marketingu 32.Interkulturní rozdíly v sociální reklamě 33.Jiné téma.....

5 1. Shromážděte příklady alespoň 2 tuzemských a 2 zahraničních kampaní z dané oblasti (včetně konkrétních ukázek). 2. Očekává se analýza, nikoliv pouze popis - jaké byly cíle jednotlivých kampaní, cílové skupiny, byly vzhledem k tomu komunikační prostředky použity adekvátně? 3. Pokuste se získat také informace o „ceně“ kampaně - kdo ji financoval, jaké přínosy měla pro cílovou skupinu, jak se podařilo naplnit cíle kampaně (včetně evaluačních průzkumů), jaký byl ohlas (včetně případných ocenění). 4. Cílem je kampaně porovnat a definovat, v čem spočívají specifika sociální marketingové komunikace ve vybrané oblasti. Osnova seminární práce

6 Další podmínky: - prezentaci je potřeba odprezentovat na některé z hodin a poslat mailem na - prezentace na cca 20 minut, moderovaná diskuze - kdo nestihne prezentovat, odevzdá seminární práci na stejné téma v rozsahu cca 7 – 10 stran


Stáhnout ppt "SOCIÁLNÍ MARKETING Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44 - 209"

Podobné prezentace


Reklamy Google