Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

CZECHQUINT - Systém kvality a inovací v cestovním ruchu v České republice Systém kvality a inovací v cestovním ruchu leden 2010.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "CZECHQUINT - Systém kvality a inovací v cestovním ruchu v České republice Systém kvality a inovací v cestovním ruchu leden 2010."— Transkript prezentace:

1 CZECHQUINT - Systém kvality a inovací v cestovním ruchu v České republice Systém kvality a inovací v cestovním ruchu leden 2010

2 CZECHQUINT - Systém kvality a inovací v cestovním ruchu v České republice CzechQuint – kvalita a inovace v cestovním ruchu Hlavní cíle:  zlepšování kvality a podpora rozvoje cestovního ruchu  zajištění rovných kritérií hodnocení kvality v cestovním ruchu  vytvoření rovných podmínek na trhu cestovního ruchu  zavedení důkladnější kontroly a důsledné vymáhání práva  posílení ochrany spotřebitele  zvýšení transparentnosti služeb a zlepšení orientace na trhu CR

3 CZECHQUINT - Systém kvality a inovací v cestovním ruchu v České republice Dotčené oblasti:  finance – informace pro spotřebitele o ekonomické situaci a finanční důvěryhodnosti firem  legislativa -zajištění dohledu a kontroly, vymahatelnost práva  certifikace - zlepšení orientace na trhu, transparentnost služeb  inovace - zvýšení kvality a vytváření podmínek pro rozvoj cestovního ruchu  vzdělávání - zvyšování vzdělanosti a kvalifikace CzechQuint – kvalita a inovace v cestovním ruchu

4 CZECHQUINT - Systém kvality a inovací v cestovním ruchu v České republice Vybrané aktivity v oblasti kvality a inovací:  realizace projektů OCR a CzechTourism v rámci IOP KVALITA: - budou nastaveny závazné standardy poskytovaných služeb ve vybraných sektorech cestovního ruchu (ubytovací a stravovací zařízení, CK a CA, průvodci, TIC, wellness zařízení, destinace, trasy pro pěší a hippoturistiku, kempy apod.) - bude probíhat certifikace dle nastavených standardů  INOVACE: - bude vytvořen celostátní informační a rezervační systém - bude systematicky obsahově zvyšována kvalita statistických dat CzechQuint – kvalita a inovace v cestovním ruchu

5 CZECHQUINT - Systém kvality a inovací v cestovním ruchu v České republice Důvody pro zavedení standardů kvality služeb  zvýšení konkurenceschopnosti a efektivní rozvoj cestovního ruchu  integrace do již existujících evropských systémů  systematické zvyšování kvality služeb  zajištění rovných kritérií hodnocení poskytovaných služeb  vytvoření rovných podmínek na trhu  vyšší důvěra zákazníků, vyvolání zájmu o kvalitní služby u koncových uživatelů  záruka kvality poskytovaných služeb  snazší orientace koncových uživatelů při výběru služeb CR  zvyšování motivace personálu ve službách CR  možnost získávání zpětné vazby, např. formou dotazníkových šetření  možnost zavedení důkladnější kontroly  efekty/benefity pro koncového uživatele služeb i pro poskytovatele certifikované služby CzechQuint – kvalita a inovace v cestovním ruchu

6 CZECHQUINT - Systém kvality a inovací v cestovním ruchu v České republice CzechQuint – kvalita a inovace v cestovním ruchu Znázornění provázanosti projektů

7 CZECHQUINT - Systém kvality a inovací v cestovním ruchu v České republice Propagace  propagace projektu vůči poskytovatelům služeb – kontinuálně zvyšovat zájem o certifikaci, stanovení benefitů pro certifikované služby (resp. pro jejich poskytovatele)  propagace certifikovaných služeb vůči koncovým uživatelům prostřednictvím elektronických i tištěných médií, brožur apod.  účast CzechTourism, profesních sdružení, asociací, autonomních organizací cestovního ruchu CzechQuint – kvalita a inovace v cestovním ruchu

8 CZECHQUINT - Systém kvality a inovací v cestovním ruchu v České republice LOGO CZECHQUINT = ZÁRUKA KVALITY CzechQuint – kvalita a inovace v cestovním ruchu

9 CZECHQUINT - Systém kvality a inovací v cestovním ruchu v České republice Ing. Rostislav Vondruška Ministr pro místní rozvoj ČR Staroměstské nám Praha 1


Stáhnout ppt "CZECHQUINT - Systém kvality a inovací v cestovním ruchu v České republice Systém kvality a inovací v cestovním ruchu leden 2010."

Podobné prezentace


Reklamy Google