Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov 27. 10. 2010.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov 27. 10. 2010."— Transkript prezentace:

1 Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov 27. 10. 2010

2 Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Rozvoj e-learningu v oblasti vzdělávání pedagogů v Moravskoslezském kraji CZ.1.07/1.3.05/11.0008 Představení partnera Organizace: Základní škola Krnov,Dvořákův okruh 2, okres Bruntál příspěvková organizace Delegovaný zástupce v projektu: Mgr.Ivana Procházková Funkce: Zástupkyně ředitele Aprobace: učitelka, speciální pedagog Praxe: 26 let

3 Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Rozvoj e-learningu v oblasti vzdělávání pedagogů v Moravskoslezském kraji CZ.1.07/1.3.05/11.0008 Základní škola Krnov, Dvořákův okruh 2,okres Bruntál, příspěvková organizace.

4 Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Rozvoj e-learningu v oblasti vzdělávání pedagogů v Moravskoslezském kraji CZ.1.07/1.3.05/11.0008

5 Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Rozvoj e-learningu v oblasti vzdělávání pedagogů v Moravskoslezském kraji CZ.1.07/1.3.05/11.0008 Úkoly partnerů při realizaci projektu 1.Škola se zapojila do analýzy vzdělávacích potřeb pedagogů. 2.Podíleli jsme se na vyhodnocení provedené analýzy. 3.Spolupracovali jsme na konečném výběru oblastí, v rámci kterých byly vytvořeny nové kurzy. 4.Navrhovali jsme a zajišťovali vhodné a kvalifikované lektory, pedagogy pro pilotní ověřování kurzů. 5.Po celou dobu jsme zajišťovali publicitu projektu na našich webových stránkách. 6.Podíleli jsme se na připomínkování a hodnocení úspěšnosti celého projektu.

6 Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Rozvoj e-learningu v oblasti vzdělávání pedagogů v Moravskoslezském kraji CZ.1.07/1.3.05/11.0008 Zapojení pedagogů naší školy do pilotního ověřování kurzů V rámci projektu bylo nakonec nabídnuto 22 kurzů, do kterých se zapojilo 18 z 20ti vyučujících naší školy, což je 90%. Celkem se zapojili 69krát. Největší zájem byl o tyto kurzy: 1.Využití programu Microsoft Office PowerPoint pro podporu výuky – počet účastníků 9. 2.Novinky, které přinesl Microsoft Office 2007 – 3 účastníci. 3.Metodika tvorby zkušebních testů a propojení s IT technologiemi – 4 účastníci. 4.Burza nápadů – 9 účastníků. 5.Pedagogická intervence u dětí s poruchami chování – 5 účastníků.

7 Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Rozvoj e-learningu v oblasti vzdělávání pedagogů v Moravskoslezském kraji CZ.1.07/1.3.05/11.0008 6.Integrace žáků z odlišného sociálně kulturního prostředí do základních škol – 5 účastníků. 7.Použití asertivity v komunikaci s problémovými žáky – 5 účastníků. 8.Environmentální výchova – 4 účastníci. 9.Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky – 5 účastníků. 10.Základní aspekty práce s hyperkinetickým dítětem – 2 účastníci. 11.Projevy agresivního chování dítěte v pedagogické praxi – 2 účastníci. 12.Řešení šikany u dětí a studentů – 2 účastníci. 13.Podpora týmové práce a motivace žáků a studentů – 2 účastníci. 14.Na školní vzdělávací program selským rozumem – 3 účastníci.

8 Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Rozvoj e-learningu v oblasti vzdělávání pedagogů v Moravskoslezském kraji CZ.1.07/1.3.05/11.0008 Přínos e–learningových kurzů 1.Svobodná volba kdy a kde se budu vzdělávat. 2.Odpadá nutnost osobní účasti v místě konání kurzu a cestování. 3.Možnost přerušit práci a zase se k ní vrátit, pracovat svým tempem. 4.Zdokonalení práce s počítačem, vyhledávání informací na internetu. 5.Aktivní přístup ke vzdělávání. 6.Široká nabídka oblastí a oborů vzdělávání.

9 Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Rozvoj e-learningu v oblasti vzdělávání pedagogů v Moravskoslezském kraji CZ.1.07/1.3.05/11.0008 Nevýhody, problémy e–learningových kurzů 1.Problémem bylo vybavit pedagogy notebooky pro snadný přístup k e-learningu. Finančně velmi náročné. Ne každý má doma připojení k internetu.Museli využívat pracoviště. 2.Nedostatečné znalosti pedagogů v práci s počítačem. 3.Někteří učitelé preferují osobní přístup a potřebují okamžitou zpětnou vazbu. 4.Nevhodný výběr termínů některých kurzů. Například před Vánocemi nebo přes prázdniny, v době dovolených. 5.Někdy nevyhovovaly termíny a délka tutoriálů.

10 Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Rozvoj e-learningu v oblasti vzdělávání pedagogů v Moravskoslezském kraji CZ.1.07/1.3.05/11.0008 Hodnocení projektu Účast naší školy jako partnerů v projektu e – learningového vzdělávání splnila naše očekávání. Většina z nás si vyzkoušela nové možnosti v moderních metodách vzdělávání prostřednictvím internetu. Byla to pro nás všechny velmi cenná zkušenost, kterou v budoucnu určitě využijeme.

11 Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Rozvoj e-learningu v oblasti vzdělávání pedagogů v Moravskoslezském kraji CZ.1.07/1.3.05/11.0008 Prostor pro diskuzi Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov 27. 10. 2010."

Podobné prezentace


Reklamy Google