Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

PROJEKT: RIZIKA PŘESTUPU DĚTÍ MATEŘSKÝCH ŠKOL DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY A JEJICH ŘEŠENÍ ZAVÁDĚNÍM NOVÝCH VYUČOVACÍCH FOREM, METOD A POSTUPŮ, VČETNĚ VYUŽITÍ ICT.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "PROJEKT: RIZIKA PŘESTUPU DĚTÍ MATEŘSKÝCH ŠKOL DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY A JEJICH ŘEŠENÍ ZAVÁDĚNÍM NOVÝCH VYUČOVACÍCH FOREM, METOD A POSTUPŮ, VČETNĚ VYUŽITÍ ICT."— Transkript prezentace:

1 PROJEKT: RIZIKA PŘESTUPU DĚTÍ MATEŘSKÝCH ŠKOL DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY A JEJICH ŘEŠENÍ ZAVÁDĚNÍM NOVÝCH VYUČOVACÍCH FOREM, METOD A POSTUPŮ, VČETNĚ VYUŽITÍ ICT LISTOPAD 2008 – LISTOPAD 2010

2 KLÍČOVÁ AKTIVITA 01 Uplatňování a zlepšování organizačních forem, výuky a vyučovacích metod podporujících rovný přístup ke vzdělání, včetně tvorby individuálních vzdělávacích plánů, využití ICT a e-learningových aplikací – testování šestiletých dětí

3

4 Klíčová aktivita O2 Rozvoj poradenství, propracování a rozšíření nabídky asistenčních, speciálně pedagogických a psychologických služeb pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami vytvoření poradenského pracoviště

5 PORADENSKÉ PRACOVIŠTĚ STŘEDA 14,00 – 16,00 HOD SPECIÁLNÍ PEDAGOG - Mgr. Květuše Fulnečková LOGOPED - Mgr. Drahomíra Horváthová PSYCHOLOG - Mgr. Petra Nováková

6 Klíčová aktivita 03 Uplatňování a zlepšování organizačních forem, výuky a vyučovacích metod podporujících rovný přístup ke vzdělání, včetně tvorby individuálních vzdělávacích plánů, využití ICT a e-learningových aplikací rozvoj ICT dovedností v přípravném kurzu

7 Žáci 1. A třídy – někteří byli účastníky „Školáka 2009“

8 Klíčová aktivita 04 Uplatňování a zlepšování organizačních forem, výuky a vyučovacích metod podporujících rovný přístup ke vzdělání, včetně tvorby individuálních vzdělávacích plánů, využití ICT a e-learningových aplikací kurz pro rodiče a děti se spec.potřebami

9 BAHENEC – 22. 5. – 24. 5. 2009

10 Klíčová aktivita 05 Uplatňování a zlepšování organizačních forem, výuky a vyučovacích metod podporujících rovný přístup ke vzdělání, včetně tvorby individuálních vzdělávacích plánů, využití ICT a e-learningových aplikací tvorba individuálních vzdělávacích plánů

11 IVP Individuální vzdělávací program Jméno žáka : Třída : Školní rok : Hodnocení výsledků v Testu rizika poruch čtení a psaní pro rané školáky): Steny :hodnocení: Stručný popis dosažených výsledků : Sluchové vnímání : Zrakové vnímání : Artikulační obratnost, tvoření rýmů : Jemná motorika, lateralita : Schopnost učení : Celkové chování dítěte během testování : Cíl a zaměření IVP : Úprava a organizace výuky Forma zadávání úkolů Pedagogické postupy Způsob hodnocení a klasifikace Průběžné záznamy (zvládnuté x nezvládnuté učivo), hodnocení : čtvrtletí pololetí čtvrtletí závěrečné hodnocení Informace dalším učitelům: Třídní učitelka :

12 Klíčová aktivita 06 Uplatňování a zlepšování organizačních forem, výuky a vyučovacích metod podporujících rovný přístup ke vzdělání, včetně tvorby individuálních vzdělávacích plánů, využití ICT a e-learningových aplikací – podpora vzdělávání pedagogických pracovníků

13 VZDĚLÁVÁNÍ PEDAGOGŮ


Stáhnout ppt "PROJEKT: RIZIKA PŘESTUPU DĚTÍ MATEŘSKÝCH ŠKOL DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY A JEJICH ŘEŠENÍ ZAVÁDĚNÍM NOVÝCH VYUČOVACÍCH FOREM, METOD A POSTUPŮ, VČETNĚ VYUŽITÍ ICT."

Podobné prezentace


Reklamy Google