Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

CZ.04.3.07/4.2.01.1/0022 – Lidské zdroje a inovativní postupy pro dentální implantologickou praxi LASAK, spol. s r.o., 1.LF UK, VŠCHT Kontakt: Jan Riedl,

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "CZ.04.3.07/4.2.01.1/0022 – Lidské zdroje a inovativní postupy pro dentální implantologickou praxi LASAK, spol. s r.o., 1.LF UK, VŠCHT Kontakt: Jan Riedl,"— Transkript prezentace:

1 CZ / /0022 – Lidské zdroje a inovativní postupy pro dentální implantologickou praxi LASAK, spol. s r.o., 1.LF UK, VŠCHT Kontakt: Jan Riedl, tel: , ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.2 Spolupráce výzkumných a vývojových pracovišť s podnikatelskou sférou, podpora inovací

2 2 Zdůvodnění projektu Stav oboru –Dentální implantologie –moderní způsob ošetření aplikující nové technologie do klinické praxe. –Omezená informovanost odborné i laické veřejnosti o možnostech DI, zaostávání,nižší kvalita lék. péče.

3 3 Cíle projektu –Vzdělávací systém v DI pro lékaře i laiky. –DI – interdisciplinární obor – podpora komunikace výzkumných (VŠCHT) vzdělávacích (1.LFUK) a podnikatelských (LASAK) Zdůvodnění projektu

4 4 Výukové kurzy a stáže DI (1. LF ÚK) –Cíl skupiny: studenti, doktorandi (budoucí soukromé praxe) – silná motivace, nový obor, minimum info z výuky prakt. stomatologové – silná motivace zájem (zavedení DI do jejich praxe –prestiž, klientela (zahraniční) zaměstanci žadatele – jiný pohled na obor – přímý kontakt s uživateli technologie) Aktivity projektu a cílové skupiny

5 5 Seminář – materiálové inovace a nové léčebné postupy – přednášková a diskusní akce cca 150 účastníků: prakt. stomatologové – zájem o prezentace ze zahraničí (Prof. z NYU) a prezentace zkušenějších implantologů z ČR. Studenti, doktorandi – zájem o zkušenosti starších impl. (zanedbatelná cena akce)

6 6 Aktivity projektu a cílové skupiny Semináře –nové technologie DI –diskuse zaměstnanců partnera a žadatele (technologa, výzkumníka a klinického pracovníka) komunikace technologa a klinika motivace klin. pracovníků pochopit novou technologii pro zavedení do praxe, využití ve výuce motivace zaměstnanců podniku – přímá zkušenost z kliniky - optimalizace výzkumu a vývoje.

7 7 Seminář – legislativní a ekonomické informace zájemcům o založení nové praxe. –klinická a legislativní část –cílové skupiny: studenti, doktorandi, praktikující stomatologové –velký ohlas na legislativní část – rizika, benefity zavedení DI do praxe. Aktivity projektu a cílové skupiny

8 8 implantaty.com –informace o nových technologiích a klinických postupech DI pro odbornou veřejnost –informace o možnostech a omezeních DI pro laickou veřejnost –zatím pasivní prezentace – zpoždění realizace

9 9 Aktivity projektu a cílové skupiny zatím nerealizované –zahraniční stáže klinických pracovníků –seminář o DI pro seniory – obč. sdruž. život 90 – zájem, ale špatné načasování –seminář nové biomateriály a biotechnologie (VŠCHT) –stáže zaměstnanců žadatele

10 10 letáky internet postery tašky Publicita projektu

11 11 Organizační zkušenosti, náměty na zlepšení –Pozitiva: Dobrý odhad atraktivity aktivit – zájem ze strany cílových skupin Dobrá informovanost prostřednictvím profesních medií (časopisů). Dobrá funkce anket – vypracovávají účastníci akcí – hodnocení kvality aktivity Zvyšování prestiže stom. praxí – zahraniční pacienti (doporučení německých pojišťoven (v ČR 80%) – multiplikační efekt

12 12 –Negativa: podceněná organizační náročnost aktivit – skluz oproti harmonogramu komunikace s partnery (klinika – nedostupnost – časová zaneprázdněnost) neřešitelné požadavky na monitoring ze strany fondu – (př.výkaz mezd) - komplikace, zdržení Organizační zkušenosti, náměty na zlepšení

13 13 Děkuji za pozornost

14 14 Výstupy (podpořené osoby / organizace) Výsledky (inovované produkty) *údaje za první pololetí 2006 Výchozí hodnota Plánovaná hodnota Současný stav* PODPOŘENÉ OSOBY ORGANIZACE0481 PRODUKTY04227 Organizační zkušenosti, náměty na zlepšení


Stáhnout ppt "CZ.04.3.07/4.2.01.1/0022 – Lidské zdroje a inovativní postupy pro dentální implantologickou praxi LASAK, spol. s r.o., 1.LF UK, VŠCHT Kontakt: Jan Riedl,"

Podobné prezentace


Reklamy Google