Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky."— Transkript prezentace:

1 Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

2 Destinační management Český Krumlov Ing. Eliška Koričarová

3 Úsek cestovního ruchu Úsek cestovního ruchu je zřízen a provozován Českokrumlovským rozvojovým fondem, spol. s r.o. (ČKRF) - 100% dceřiná společnost města Český Krumlov Úsek cestovního ruchu tvoří: Destinační management Český Krumlov, DM (2001) -koordinace, podpora a rozvoj destinace, marketingový servis pro partnery, spolupráce s podnikateli, státní sférou místní samosprávou a neziskovými organizacemi Infocentrum Český Krumlov, IC (1994) -oficiální turistické informační centrum města Oficiální informační systém regionu Český Krumlov, OIS (1997) - management a správa komplexního informačního systému (www.ckrumlov.cz)www.ckrumlov.cz Jednotlivá střediska jsou z hlediska činnosti provázaná, z hlediska financování jsou nezávislá.

4 Destinační management Činnost destinačního managementu je financována z rozpočtu města, z rozpočtu ČKRF, z grantových programů a finanční podpory partnerů Spoluvytváří a garantuje oficiální a komunikační strategii destinace Koordinátor vývoje cestovního ruchu Komunikuje se subjekty cestovního ruchu a kultury v místě a iniciuje tvorbu společných produktů Spolupráce se zahraničními partnery Zajišťuje krizový management cestovního ruchu Společně s IC a tiskovým mluvčím města vytváří vnější image Českého Krumlova

5 Cíle roku 2010 Upevnění povědomí o Českém Krumlově jako destinaci zážitků mnoha druhů, destinaci s bohatým programem pro vícedenní pobyt Důraz na individuálního návštěvníka Hlavní zdrojové trhy: Česká republika, Rakousko, Německo, Maďarsko Prioritní aktivity: e-marketing, pobytové balíčky Další aktivity: podpora segmentu Groups a MICE

6 Marketingové pilíře / témata Mezinárodní hudební festival – José Cura Výstava Příběh města Český Krumlov – navazuje na loňské oslavy 700 let města Hradní muzeum – celoroční provoz Statního hradu a zámku Český Krumlov

7 Podpora prodeje destinace E-marketing / webová prezentace Fotobanka, multimédia Pobytové balíčky Soutěže Veletrhy, workshopy, prezentace Edice Fam / Press tripy Nabídka destinace na MICE akce Městské akce

8 PR a komunikace inzertní kampaň v denním tisku, reklamní kampaň v pražském metru E-marketing Zapojení do sociálních sítí Spolupráce s CzechTourism – Spolupráce s JCCR – Tiskové zprávy, aktuality,...

9 Spolupráce s partnery Jour fix Komise cestovního ruchu Sdružení průvodců CzechTourism, Sdružení České dědictví UNESCO, JCCR apod.

10 Statistická šetření, marketingové výzkumy 2009 – marketingový výzkum – společnost STEM/MARK Každoroční statistické šetření – návštěvnost stálých expozic, kulturních akcí, vytíženost ubytovací kapacity apod.

11 Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky."

Podobné prezentace


Reklamy Google