Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Destinační management TO Jeseníky-východ Ostrava, konference 8. března 2013 1.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Destinační management TO Jeseníky-východ Ostrava, konference 8. března 2013 1."— Transkript prezentace:

1 Destinační management TO Jeseníky-východ Ostrava, konference 8. března 2013 1

2 2 Pro jaké území pracujeme ? Turistická oblast Jeseníky - východ

3 3 Jaké jsou cíle marketingové strategie ? Zajistit dlouhodobě udržitelný rozvoj cestovního ruchu, zaměřeného na venkov, jeho poznávání a aktivní dovolenou. Zajistit celkový růst počtu turistů do roku 2015 o 10% ve srovnání s rokem 2010, tj. cca 40000 turistů navíc.

4 4 Co pro splnění cílů děláme ? Zpracování a aktualizace marketingové strategie (Enterprise plc s.r.o.) Institucionální zajištění destinačního managementu  Regionální fórum CR  Rada pro cestovní ruch  Projektový tým  Inovativní marketingová pracovní skupina  Pracovní skupiny pro produkty a produktové řady

5 5 Co pro splnění cílů děláme ? Finanční zajištění realizace aktivit akčních plánů:  Příspěvky a půjčky partnerských měst Bruntál, Krnov, Rýmařov a Vrbno pod Pradědem  Dotace ROP MSK

6 6 Co pro splnění cílů děláme ? Vlastní realizace aktivit akčních plánů v souladu s marketingovou strategií, např.:  Vzdělávací akce (kvalita, kompetence v CR)  Tištění průvodci s Violou (Zima, Léto, Jaro a podzim)  Mapy (Zima, Jaro – léto – podzim)  Obrazová publikace  Publikace – Incentiva a bussiness  Portál „Rodinné Jeseníky“ www.jeseniky-rodina.czwww.jeseniky-rodina.cz  Propagace TO na veletrzích CR  Propagace TO na prezentačních akcích  Fam/press tripy  Soutěžní ankety s partnery (Veolia Transport Morava, Jeseníky Info www.jeseniky.net, pivovar Holba) www.jeseniky.net  Pobytové balíčky s partnerskými CK (DCK Rekrea Ostrava, CK ATIS)

7 7 Jak zajišťujeme kvalitu a komplexnost produktů CR ? Kvalita produktů je zajištěna prostřednictvím směrnice č. 3/2012 Euroregionu Praděd:  Plnění povinných kritérií u ubytovatelů (povinná certifikace ubytovacích zařízení, propagace značky „Jeseníky“)  Plnění nepovinných kritérií (služby pro rodiny s dětmi, seniory a školní zájezdy – animační programy, dětské koutky apod.) Komplexnost produktů je zajištěna prostřednictvím:  Regionálních turistických produktů (dle témat – průvodci, www.jeseniky-rodina.cz) www.jeseniky-rodina.cz  Produktový řad - tipů na výlety  Pobytových balíčků (ubytování, stravování, doplňkový program a služby – prodej přes trh cestovních kanceláří)  Voucher systému Jeseníky – slevový program podporující propagaci a nabídku místních poskytovatelů služeb a výrobců

8 8 Jaké máme dílčí výsledky ? V roce 2011 zastavení poklesu návštěvnosti v TO Jeseníky-východ V roce 2012 meziroční nárůst návštěvnosti:  nárůst počtu příjezdů hostů za 1.-3. čtvrtletí o 7,7% (o 5556 hostů více než v roce 2011)  nárůst počtu přenocování hostů za 1.-3. čtvrtletí o 3,6% (o 9029 přenocování více než v roce 2011)  nárůst příjmů z ubytovaných hostů za 1.-3. čtvrtletí o cca 7,5 mil. Kč Nárůst počtu pasažérů cyklobusů a turistbusů o cca 60% Nárůst návštěvnosti hradů a zámků (Sovinec, zámek Bruntál) až o 50%

9 9 DĚKUJI VÁM ZA POZORNOST Euroregion Praděd Nové doby 111 793 26 Vrbno pod Pradědem Kontakty: Ing. Zdeněk Jarmar, zdenek.jarmar@europraded.czzdenek.jarmar@europraded.cz Ing. Michal Blaško, michal.blasko@europraded.czmichal.blasko@europraded.cz


Stáhnout ppt "Destinační management TO Jeseníky-východ Ostrava, konference 8. března 2013 1."

Podobné prezentace


Reklamy Google