Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Projekty a prezentační aktivity na podporu cestovního ruchu na Vysočině Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Chotěboř, 28. 5. 2012 24.11.2014 1 Vysočina Tourism,

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Projekty a prezentační aktivity na podporu cestovního ruchu na Vysočině Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Chotěboř, 28. 5. 2012 24.11.2014 1 Vysočina Tourism,"— Transkript prezentace:

1 Projekty a prezentační aktivity na podporu cestovního ruchu na Vysočině Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Chotěboř, Vysočina Tourism, příspěvková organizace

2 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Představení organizace  příspěvková organizace Kraje Vysočina  od (dříve KrÚ kraje Vysočina – ORR, odd. cestovního ruchu)  personální obsazení:  5 stálých zaměstnanců  1 DPČ (účetní)  + další externisté (právník, spolupracovníci na DPP)  rozpočet:  pro r. 2012: 4,4 mil. Kč (provozní dotace: 4, 190 mil. Kč)

3 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Hlavní činnosti  koordinace spolupráce subjektů cestovního ruchu z veřejného i soukromého sektoru (do budoucna by měla tato role ještě posílit)  příprava turistických produktů, prezentace nabídek + koordinace činností  koordinace činnosti TIC  správa webového turistického portálu  poradenství pro subjekty v CR  spolupráce s CzechTourism, s podnikateli, profesními a dalšími organizacemi v CR, se zřizovatelem  vyhodnocování statistických dat, aktualizace databází CR  řízení vlastních projektů

4 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Projekty organizace  Marketing turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013  Prezentace turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013  Vysočina fandí kultuře – propagace Partnerství v projektech  Vzdělávací programy pro udržitelný rozvoj malých a středních firem v oblasti služeb cestovního ruchu  Významné turistické akce a cíle východní části České republiky

5 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Marketing turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013  ROP JV – 2.2  celk. náklady projektu: 7,525 mil. Kč  čas. harmonogram: 2011 – 2013  Plánované, resp. realizované hlavní výstupy:  propagační materiály (Sety – průvodce s mapou: pěší, cyklo, běžky; DVD – nové + staré materiály; Unesco; infomapa – Cesty piva, Adrenalinová Vysočina; Zimní a letní turistické noviny; pexesa; pohlednice; Katalog turistických produktů  zatraktivnění webu, redesign – grafika, úprava dat, nové moduly, …  semináře, diskusní fóra (produkty CR, setkání s TIC)  kostýmové prohlídky (zámky, hrady), internetová mediální kampaň

6 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Kostýmované prohlídky na hradech Vysočiny  Lipnice (11. – )  Roštejn (18. – )  Polná (25. – )

7 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Prezentace turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013  ROP JV – 2.2  celk. náklady projektu: 5,205 mil. Kč  čas. harmonogram: 2011 – 2013  Plánované, resp. realizované hlavní výstupy:  veletrhy cestovního ruchu (12 ročně)  regionální prezentace  pořízení malého prezentačního stánku

8 Vysočina Tourism, příspěvková organizace ÚČAST NA VELETRZÍCH 2012 Místo konáníDatum VAKANTIE Utrecht FERIENMESSE Vídeň REGIONTOUR Brno ITF SLOVAKIATOUR Bratislava REISEMARKT Drážďany HOLIDAY WORLD Praha DOVOLENÁ/REGION Ostrava2. – EUROREGION TOUR Jablonec nad Nisou22. – FOR BIKES Praha – MOBIL SALON České Budějovice *13. – REGIÓNY SLOVENSKA (AGROKOMPLEX) Nitra *23. – ITEP Plzeň20. – JIHOČESKÝ KOMPASříjen TS Poznaň24. – MIMOVELETRŽNÍ AKCE: Jizerská padesátka ( ) Jihlavská 24 mtb ( ) Arts&Film ( ) prezentace při kostýmovaných prohlídkách akce v rámci projektu Vysočina fandí kultuře

9 Vysočina Tourism, příspěvková organizace

10 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Vysočina fandí kultuře - propagace  Fond malých projektů v rámci OP AT-CZ  celk. náklady projektu: Kč ( EUR)  čas. harmonogram: –

11 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Vysočina fandí kultuře - propagace

12 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Partnerství v projektech  Vzdělávací programy pro udržitelný rozvoj malých a středních firem v oblasti služeb cestovního ruchu  předkladatel projektu: Institut pro trénink pohostinnosti  OPVK, globální grant 3.2  celk. náklady: 2,98 mil. Kč  čas. harmonogram:

13 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Partnerství v projektech  Významné turistické akce a cíle východní části České republiky  předkladatel projektu: Centrála cestovního ruchu Východní Moravy  IOP  celk. náklady: 10 mil. Kč  čas. harmonogram: 2011 – 2012  incoming (DE,AT,PL,SLK,IT)  nadregionální produkty cestovního ruchu

14 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Turistické produkty (pobyty) na Vysočině  od r (motivační semináře, osvěta, koordinace, sběr podkladů, vydání publikací a jejich distribuce, prezentace na turistickém portále, spolupráce s CK)

15 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Další aktivity  kontinuální spolupráce s agenturou CzechTourism  fam/press tripy  Křížem krážem Vysočinou na kole  inzerce  členství v AOCR  zasílání novinek na

16 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Děkuji za pozornost! Tomáš Čihák Vysočina Tourism, příspěvková organizace Věžní 26, Jihlava tel.:


Stáhnout ppt "Projekty a prezentační aktivity na podporu cestovního ruchu na Vysočině Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Chotěboř, 28. 5. 2012 24.11.2014 1 Vysočina Tourism,"

Podobné prezentace


Reklamy Google