Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Projekty a prezentační aktivity na podporu cestovního ruchu na Vysočině Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Chotěboř, 28. 5. 2012 24.11.2014 1 Vysočina Tourism,

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Projekty a prezentační aktivity na podporu cestovního ruchu na Vysočině Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Chotěboř, 28. 5. 2012 24.11.2014 1 Vysočina Tourism,"— Transkript prezentace:

1 Projekty a prezentační aktivity na podporu cestovního ruchu na Vysočině Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Chotěboř, 28. 5. 2012 24.11.2014 1 Vysočina Tourism, příspěvková organizace

2 24.11.2014 2 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Představení organizace  příspěvková organizace Kraje Vysočina  od 1. 1. 2008 (dříve KrÚ kraje Vysočina – ORR, odd. cestovního ruchu)  personální obsazení:  5 stálých zaměstnanců  1 DPČ (účetní)  + další externisté (právník, spolupracovníci na DPP)  rozpočet:  pro r. 2012: 4,4 mil. Kč (provozní dotace: 4, 190 mil. Kč)

3 24.11.2014 3 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Hlavní činnosti  koordinace spolupráce subjektů cestovního ruchu z veřejného i soukromého sektoru (do budoucna by měla tato role ještě posílit)  příprava turistických produktů, prezentace nabídek + koordinace činností  koordinace činnosti TIC  správa webového turistického portálu  poradenství pro subjekty v CR  spolupráce s CzechTourism, s podnikateli, profesními a dalšími organizacemi v CR, se zřizovatelem  vyhodnocování statistických dat, aktualizace databází CR  řízení vlastních projektů

4 24.11.2014 4 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Projekty organizace  Marketing turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013  Prezentace turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013  Vysočina fandí kultuře – propagace Partnerství v projektech  Vzdělávací programy pro udržitelný rozvoj malých a středních firem v oblasti služeb cestovního ruchu  Významné turistické akce a cíle východní části České republiky

5 24.11.2014 5 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Marketing turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013  ROP JV – 2.2  celk. náklady projektu: 7,525 mil. Kč  čas. harmonogram: 2011 – 2013  Plánované, resp. realizované hlavní výstupy:  propagační materiály (Sety – průvodce s mapou: pěší, cyklo, běžky; DVD – nové + staré materiály; Unesco; infomapa – Cesty piva, Adrenalinová Vysočina; Zimní a letní turistické noviny; pexesa; pohlednice; Katalog turistických produktů  zatraktivnění webu, redesign – grafika, úprava dat, nové moduly, …  semináře, diskusní fóra (produkty CR, setkání s TIC)  kostýmové prohlídky (zámky, hrady), internetová mediální kampaň

6 24.11.2014 6 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Kostýmované prohlídky na hradech Vysočiny  Lipnice (11. – 12. 8. 2012)  Roštejn (18. – 19. 8. 2012)  Polná (25. – 26. 8. 2012)

7 24.11.2014 7 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Prezentace turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013  ROP JV – 2.2  celk. náklady projektu: 5,205 mil. Kč  čas. harmonogram: 2011 – 2013  Plánované, resp. realizované hlavní výstupy:  veletrhy cestovního ruchu (12 ročně)  regionální prezentace  pořízení malého prezentačního stánku

8 24.11.2014 8 Vysočina Tourism, příspěvková organizace ÚČAST NA VELETRZÍCH 2012 Místo konáníDatum VAKANTIE Utrecht10. - 15. 1. 2012 FERIENMESSE Vídeň12. - 15. 1. 2012 REGIONTOUR Brno12. - 15. 1. 2012 ITF SLOVAKIATOUR Bratislava19. - 22. 1. 2012 REISEMARKT Drážďany27. - 29. 1. 2012 HOLIDAY WORLD Praha9. - 12. 2. 2012 DOVOLENÁ/REGION Ostrava2. – 4. 3. 2012 EUROREGION TOUR Jablonec nad Nisou22. – 24. 3. 2012 FOR BIKES Praha30. 3. – 1. 4. 2012 MOBIL SALON České Budějovice *13. – 15. 4. 2012 REGIÓNY SLOVENSKA (AGROKOMPLEX) Nitra *23. – 26. 8. 2012 ITEP Plzeň20. – 22. 9. 2012 JIHOČESKÝ KOMPASříjen TS Poznaň24. – 27. 10. 2012 MIMOVELETRŽNÍ AKCE: Jizerská padesátka (7. - 8. 1. 2012) Jihlavská 24 mtb (19. - 20. 5. 2012) Arts&Film (16. 6. 2012) prezentace při kostýmovaných prohlídkách akce v rámci projektu Vysočina fandí kultuře

9 24.11.2014 9 Vysočina Tourism, příspěvková organizace

10 24.11.2014 10 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Vysočina fandí kultuře - propagace  Fond malých projektů v rámci OP AT-CZ  celk. náklady projektu: 602 330 Kč (23 347 EUR)  čas. harmonogram: 1. 2. 2012 – 30. 11. 2012

11 24.11.2014 11 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Vysočina fandí kultuře - propagace

12 24.11.2014 12 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Partnerství v projektech  Vzdělávací programy pro udržitelný rozvoj malých a středních firem v oblasti služeb cestovního ruchu  předkladatel projektu: Institut pro trénink pohostinnosti  OPVK, globální grant 3.2  celk. náklady: 2,98 mil. Kč  čas. harmonogram: 2011 - 2012

13 24.11.2014 13 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Partnerství v projektech  Významné turistické akce a cíle východní části České republiky  předkladatel projektu: Centrála cestovního ruchu Východní Moravy  IOP  celk. náklady: 10 mil. Kč  čas. harmonogram: 2011 – 2012  incoming (DE,AT,PL,SLK,IT)  nadregionální produkty cestovního ruchu

14 24.11.2014 14 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Turistické produkty (pobyty) na Vysočině  od r. 2010 (motivační semináře, osvěta, koordinace, sběr podkladů, vydání publikací a jejich distribuce, prezentace na turistickém portále, spolupráce s CK) 2011 2012

15 24.11.2014 15 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Další aktivity  kontinuální spolupráce s agenturou CzechTourism  fam/press tripy  Křížem krážem Vysočinou na kole  inzerce  členství v AOCR  zasílání novinek na info@vysocinatourism.cz

16 24.11.2014 16 Vysočina Tourism, příspěvková organizace Děkuji za pozornost! Tomáš Čihák Vysočina Tourism, příspěvková organizace Věžní 26, 586 01 Jihlava tel.: 732 650 158 e-mail: tomas.cihak@vysocinatourism.cz www.vysocinatourism.cz www.region-vysocina.cz


Stáhnout ppt "Projekty a prezentační aktivity na podporu cestovního ruchu na Vysočině Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Chotěboř, 28. 5. 2012 24.11.2014 1 Vysočina Tourism,"

Podobné prezentace


Reklamy Google