Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Martin Dolejš Senior Key Account Manager. Mobilní telefon jako součást celkového mediálního mixu.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Martin Dolejš Senior Key Account Manager. Mobilní telefon jako součást celkového mediálního mixu."— Transkript prezentace:

1 Martin Dolejš Senior Key Account Manager. Mobilní telefon jako součást celkového mediálního mixu

2 Klient: Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o. Report kampaně Samsung Červen 2013

3 Standard SMS/MMS s odkazem na mobilní stránku Location based SMS/MMS Mobilní banner m.O2.cz

4 Samsung GALAXY S4 Video MMS Počet SMS/MMS/impresí: SMS/MMS/video MMS LBS SMS/MMS banerových impresí Cílová skupina: uživatelé Smartphone s internetem v mobilu, vyšší spend; bez uživatelů iPhone 5 a Samsung S4 Termín kampaně : –

5 Samsung GALAXY S3 MMS Počet SMS/MMS/impresí : SMS/MMS LBS SMS/MMS banerových impresí Cílová skupina: uživatelé Smartphone s internetem v mobilu, vyšší spend; bez uživatelů iPhone 5 a Samsung S4 Termín kampaně: –

6 Podpora prodeje ve vybraných O2 prodejnách Lokality: 15 vybraných obchodů: - Prague 4, OC Chodov – Experience Centre - Brno, Vaňkovka – Experience Centre - Praha 3, OC Flora - Praha 4, Arkády Pankrác - Praha 5, OC Smíchov - Praha 5, Zličín - ES Samsung - Praha 9, Veselská, OC Letňany - ES Samsung - Hradec Králové, Futurum, Brněnská - Mladá Boleslav, Jičínská, Olympia - Brno, Olympia - Brno, OC Tesco, Královo pole - Plzeň, Solní - ES Samsung - České Budějovice, OC IGY - Ostrava, Avion - Olomouc, OC City Termín rozesílky v rámci otevírací doby od 9:00 – 20:00 h LBS SMS

7 Cílení podle aktuální polohy Cílová oblastInzerentKlienti O2 lze definovat parametr oblasti od 100m až do 5km, záleží na pokrytí dané lokality obvykle pobočka, místo konání eventu nebo promo akce, specifická čásrt města obdrží reklamní zprávu pokud se nachází v cílové oblasti a spadjí do dané cílové skupiny Cílová oblast Inzerent Klienti O2

8 Samsung GALAXY S4 Počet impresí: Počet kliků: CTR: 0,96 % Termín: –

9 Samsung GALAXY S3 Počet impresí : Počet kliků : CTR: 1,02 % Termín: –

10 Report prodeje HW

11 Výsledky prodeje HW O2 Media kampaň % z celkového predeje HW

12 Prodeje HW v období O2 Media kampaně → 31% zákazníků, kteří byli osloveni kampaní O2 Media si zakoupilo HW Samsung → 10% zákazníků, kteří si zakoupili Samsung SIII bylo osloveno kampaní O2 Media → 14% zákazníků, kteří si zakoupili Samsung S4 bylo osloveno kampaní O2 Media → 7% zákazníků, kteří byli osloveni kampaní O2 Media si zakoupilo jiný typ HW Samsung

13 Klient: Unilever Report kampaně AXE Apollo

14 Video MMS s odkazem na mobilní stránku

15 Zadání kampaně Název kampaně: AXE Apollo Počet MMS: Termín rozesílky: Cílová skupina: muži ve věku 18 až 40 let Text MMS: Axe Fireman OS: Nakoukni vesmíru pod sukni! AXE VYSÍLÁ BORCE DO VESMÍRU a jedním z nich můžeš být ty. Až se vrátíš, ženský budou šílet. Na kosmonauta prostě nemá nikdo, ani hasič B-) Sleduj ať ti neunikne žádná soutěž. P.S. Vyzkoušej nový Axe Apollo, voní VESMÍRNĚ dobře.

16 Mobilní webová stránka

17


Stáhnout ppt "Martin Dolejš Senior Key Account Manager. Mobilní telefon jako součást celkového mediálního mixu."

Podobné prezentace


Reklamy Google