Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

I banku můžete mít rádi Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi Jak to děláme v Air Bank Lenka Palasová/ Praha/ 25. 09. 2013/ Konference.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "I banku můžete mít rádi Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi Jak to děláme v Air Bank Lenka Palasová/ Praha/ 25. 09. 2013/ Konference."— Transkript prezentace:

1 I banku můžete mít rádi Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi Jak to děláme v Air Bank Lenka Palasová/ Praha/ 25. 09. 2013/ Konference IIR

2 2 Jak vhodně zařadit online prodeje do mulitkanálového přístupu Zvolte vhodný mix s ohledem na preference a segmentaci klientů Jak nastavit finanční produkty pro prodej v multikanálovém prostředí Sladění multikanálového prostředí, aby podtrhovalo možnost online prodeje, coby jeho součásti Nastavení procesů aby vše fungovalo – jak na to? Lenka Palasová / Air Bank / 25. 9. 2013

3 3...ční banky Desítky produktů Tisíce poboček, velká callcentra Prodejní partneři Internet jako informační zdroj Internet pro nejběžnější servisní činnosti Internet jako „slibný“ prodejní kanál První mobilní aplikace Lenka Palasová / Air Bank / 25. 9. 2013

4 Otevřeli jsme 22. 11. 2011 Lenka Palasová / Air Bank / 25. 9. 20134

5 5 12 poboček, 7 měst

6 Otevřeli jsme 22. 11. 2011 Lenka Palasová / Air Bank / 25. 9. 20136 2 produkty Internetové bankovnictví Otevření účtu online

7 7 Ustí nad Labem 7 3 2 Karlovy Vary 2 Hradec Králové Olomouc Dnes 21 poboček, 12 měst Pardubice

8 8Lenka Palasová / Air Bank / 25. 9. 2013 Dnes 3 produkty Internetové bankovnictví Založení účtu online Mobilní aplikace

9 Jméno Příjmení / Místo / 00. 00. 0000 / Typ prezentace9

10 10Jméno Příjmení / Místo / 00. 00. 0000 / Typ prezentace

11 11

12 12Lenka Palasová / Air Bank / 25. 9. 2013 Srovnání počtu slov ceníků pro fyzické osoby

13 13Jméno Příjmení / Místo / 00. 00. 0000 / Typ prezentace

14 14

15 15Lenka Palasová / Air Bank / 25. 9. 2013 Nic nezamlčujeme

16 16Lenka Palasová / Air Bank / 25. 9. 2013 I špatné zprávy říkáme rovnou

17 17Jméno Příjmení / Místo / 00. 00. 0000 / Typ prezentace

18 Rovnost kanálů

19 19Lenka Palasová / Air Bank / 25. 9. 2013 Jedna nabídka Naše služby stojí všude stejně Vše je dostupné na všech kanálech

20 20Lenka Palasová / Air Bank / 25. 9. 2013 Jedna nabídka Online podpis smlouvy Podpis smlouvy přes SMS, elektronická dokumentace S čím už jsme si poradili S čím ještě ne Zatím neumíme vyřešit Požadavek ČBA na papírovou podobu formuláře mobility Komunikace s jinými bankami (například převod půjček) IT rizika, fraud, zejména limity autentizace Vklad hotovosti Osobní kontakt

21 21Lenka Palasová / Air Bank / 25. 9. 2013 Na pobočce se používá totéž internetové bankovnictví, které má každý doma Web je prodejní nástroj i na pobočkách Jeden systém

22 22Lenka Palasová / Air Bank / 25. 9. 2013 Přirozená edukace Úspory Volný přechod mezi kanály Prioritou je vždy zákazník, který je sám doma Jeden systém

23 23Lenka Palasová / Air Bank / 25. 9. 2013 Jedny cíle Nedáváme si cíle pro jednotlivé kanály odděleně

24 24Lenka Palasová / Air Bank / 25. 9. 2013 Výsledky Přes 150 000 zákazníků 99% transakcí online 50% prodejů je zahájeno na internetu Internet je dominantní kanál prodeje stávajícím zákazníkům pro všechny produkty

25 25 Online i offline Lenka Palasová / Air Bank / 25. 9. 2013

26 26 Mnoho kanálů Lenka Palasová / Air Bank / 25. 9. 2013

27 27 Jedna zákaznická zkušenost Lenka Palasová / Air Bank / 25. 9. 2013

28 28Lenka Palasová / Air Bank / 25. 9. 2013 Co ještě zkoušíme Voláme zákazníkům, kteří nedokončili objednávku přes internet Voláme zákazníkům poboček přímo z poboček Kolegové z poboček a call centra se podílejí na správě sociálních sítí

29 I banku můžete mít rádi Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "I banku můžete mít rádi Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi Jak to děláme v Air Bank Lenka Palasová/ Praha/ 25. 09. 2013/ Konference."

Podobné prezentace


Reklamy Google