Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

“HANDS ON THE BREASTS” Event RoadShow / Breast Cancer Awarenes Campaign.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "“HANDS ON THE BREASTS” Event RoadShow / Breast Cancer Awarenes Campaign."— Transkript prezentace:

1 “HANDS ON THE BREASTS” Event RoadShow / Breast Cancer Awarenes Campaign

2 PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU “RUCE NA PRSA”

3 “RUCE NA PRSA“ 04 Hrozba jménem „rakovina prsu“ Rakovina prsu je nejčastější forma rakoviny u žen v České republice V současné době má rakovinu prsu 72 000 žen v České republice Každým rokem přibývá 7 000 nově diagnostikovaných případů V ČR je 4,5 mil. žen, které bychom chtěli naučit pravidelnému samovyšetření prsu ve věkové skupině 20 až 45 let jsou 2 miliony žen v ČR, které ještě nespadají do pravidelného mammografického screeningu ve věkové skupině od 45 let doplnit pravidelné vyšetření mammografem, který je dnes v intervalu 2 let Pravidelné samovyšetření je nejsnazší cestou jak včas zasáhnout

4 Hlavní cíl kampaně “RUCE NA PRSA“ “RUCE NA PRSA“ 04 zvýšit, v průběhu 3 let o 30%, počet diagnostikovaných pacientek ve věku do 45 let v prvním, tedy velmi dobře léčitelném stádiu onemocnění

5 Zvýšit povědomí o důležitosti samovyšetření prsu pro nejširší veřejnost Podnítit vnímání samovyšetření prsu jako součást celkové prevence Poskytnout ženám informaci jak se správně samovyšetřit Poradit mladým ženám (naše primární cílová skupina), kam se v případě nejistoty obrátit, a kde najit informace a pomoc Zvýšit počet žen, které na screening chodí (v druhotné cílové skupině, protože jenom 50% jich to využívá) a podpořit samovyšetření v intervalu mezi screeningem Průzkum o informovanosti široké laické veřejnosti o možnostech onkologické prevence Ročně onemocní 500 nově diagnostikovaných žen do 45 let velmi agresivním typem nádoru, pomoci pravidelným screeningem a samovyšetřením lze významně prodloužit jejich přežití Další cíle kampaně “RUCE NA PRSA“ 05

6 Roční celorepubliková osvětová kampaň v obchodních centrech (informační stánek) Vyškolený personál učí ženy správnému samovyšetření prsu za pomocí fantomů (figurín) Roadshow po 19 obchodních centrech od 05.09.2013 – 20.07.2014: OC Nový Smíchov, OC Černý most, Avion Ostrava, Arkády Pankrác, Olympia Plzeň, Europark Praha, Galerie Vaňkovka Brno, Nákupní galerie Fénix, Nisa Liberec, OC Chodov, IGY České Budějovice, Olympia Mladá Boleslav, City Park Jihlava, Olympia Teplice, DBK Budějovická Praha, Galerie Harfa Praha, Atrium Flora Praha a Olympia Brno Partneři: Agrofert Nadace, ING, CPI Group, ICSC (Asociace obchodních center) Průběh kampaně “RUCE NA PRSA“ 06

7 Harmonogram Ruce na prsa 2013-2014 “RUCE NA PRSA“ 07 HarmonogramObchodní centraMísto 05. 09. - 22. 09. 2013Nový SmíchovPraha 24. 09. - 06. 10. 2013Černý MostPraha 08. 10. - 20. 10. 2013Avion OstravaOstrava 22. 10. - 03. 11. 2013ArkádyPraha 05. 11. - 17. 11. 2013Olympia PlzeňPlzeň Vánoce 18.11.2013 - 05.01.2014 07. 01. - 19. 01. 2014Europark PrahaPraha 21. 01. - 02. 02. 2014Galerie VaňkovkaBrno 04. 02. - 16. 02. 2014Nákupní galerie FenixPraha 18. 02. - 02. 03.2014Nisa LiberecLiberec 04. 03. - 16. 03. 2014Chodov PrahaPraha 18. 03. - 30. 03. 2014IGY ČBČeské Budějovice 01. 04. - 13. 04. 2014Olympia Mladá BoleslavMladá Boleslav Velikonoce 19.04.-21.04.201414.04.-27.04.2014 pauza 29.04. - 11.05.2014City Park JihlavaJihlava 13.05. - 25.05.2014Olympia TepliceTeplice 27.05. - 08.06.2014DBK FloraPraha 10.06. - 22.06.2014HarfaPraha 24.06. - 06.07.2014FloraPraha 08.07. - 20.07.2014Olympia BrnoBrno

8 Komunikační kanály Obchodní centra (billboardy, časopisy a bulletiny OC, webové stránky OC) Media – TV, rádio Media – noviny, časopisy (5+2, Ona Dnes, Cosmopolitan, Svět ženy, …) Internet – www.rucenaprsa.cz, www.facebook.com, www.youtube.comwww.rucenaprsa.czwww.facebook.comwww.youtube.com Další zajímavé místa – Sokol a jeho jednoty, fitness kluby, jóga a pilátes kluby, kina, kavárny, dětské koutky, … Gynekologické ordinace, obvodní lékaři, mammo centra, pacientské organizace “RUCE NA PRSA“ 08

9 Závěrem Roční celorepubliková kampaň po 18 obchodních center Partneři projektu: Agrofert Nadace, ING, CPI Group a ICSC (Asociace obchodních center) Silní partneři podílející se na projektu ukazuje význam prevence v dnešním životním stylu Díky rozsahu kampaně a podpoře významných partnerů můžeme společně správně nasměrovat celou mladší populaci žen v České republice a ovlivnit její pohled na prevenci “RUCE NA PRSA“ 09

10 Kontakty Bc. Michaela TůmováJanina Boskovičová michaela.tumova@dialog-jessenius.czjanina.boskovicova@dialog-jessenius.cz +420 737 246 975+420 777 739 751


Stáhnout ppt "“HANDS ON THE BREASTS” Event RoadShow / Breast Cancer Awarenes Campaign."

Podobné prezentace


Reklamy Google