Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Téma: Co funguje v mobilním marketingu Autor: Tereza Hubičková, O2 Media.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Téma: Co funguje v mobilním marketingu Autor: Tereza Hubičková, O2 Media."— Transkript prezentace:

1 Téma: Co funguje v mobilním marketingu Autor: Tereza Hubičková, O2 Media

2 Každé médium chce své  PERSONALIZUJTE Vyzvedněte benefity pro daný segment  WOM EFEKT Povzbuďte zákazníka, aby se rozdělil  VŠE SE DĚJE V MOBILU Využijte spontánní reakce  JEDNODUCHOST Nekomplikujte to  NĚKTERÉ VĚCI JSOU ZADARMO Využívejte takové mobilní nástroje, které jsou pro příjemce zdarma a umí je ovládat 5 TIPŮ, JAK MŮŽE MOBIL PRACOVAT PRO VÁS

3 1. TIP – VÍTE S KÝM MLUVÍTE, VYUŽIJTE TOHO  Známe individuálního zákazníka  Umíme je segmentovat  Můžeme kombinovat parametry cílení  Umíme vypracovat analýzu efektivního zacílení  Posunujeme cílení podle „zájmů“ na cílení podle zájmů „ Pokud se snažíte přesvědčit lidi, aby něco udělali nebo koupili, myslím, že byste měli používat jejich jazyk, jazyk, ve kterém uvažují.“ David Ogilvy 5 … ale je to trochu více práce +

4 1. TIP – VÍTE S KÝM MLUVÍTE, VYUŽIJTE TOHO  Personalizovaná sdělení pro obě skupiny včetně předmětu MMS, ale i textu samotné MMS Ženy chtějí něco jiného a muži také

5 Vizuál landing page 1. TIP – VÍTE S KÝM MLUVÍTE, VYUŽIJTE TOHO Ženy chtějí něco jiného a muži také Růžová pro ženy Technické věci pro muže

6 SHRNUTÍ: Ženy Počet unikátů: Počet kliků: 1304 CTR: 4,35% Počet vyplněných formulářů: 418 Konverze: 32% (vzorec: počet vyplněných formulářů/počet klikůx100) Muži Počet unikátů: Počet kliků: 987 CTR: 3,29% Počet vyplněných formulářů: 339 Konverze: 34% (vzorec: počet vyplněných formulářů/počet klikůx100) 1. TIP – VÍTE S KÝM MLUVÍTE, VYUŽIJTE TOHO Ženy chtějí něco jiného a muži také

7 2. TIP – Dejte zákazníkovi důvod a on bude pracovat pro vás  Stačí pouze jeden klik, ale musíte mu to říct a dát mu důvod, aby to poslal dál  Můžete využít různých mechanik pro WOM efekt  Změříme WOM efekt  Řekneme vám, kdo to je a odkud „Šeptanda je ta nejlevnější forma reklamy a také ta s nejvyšší mírou důvěry od zákazníků.“ Götz Werner (dm drogerie) 4 … a je to zadarmo +

8 2. TIP – Dejte zákazníkovi důvod a on bude pracovat pro vás  komunikace soutěže  komunikace SMS a MMS  celkem osloveno zákazníků:  počet odeslaných registračních formulářů: 252  konverze: 1, 01%  WOM: 15% (38 registrovaných mimo oslovený target) Case study: Podpora nového CD Stinga

9 3. TIP – Co, kde, do kdy…….  Komunikace benefitu a časová urgence zvyšují výkonnost mobilních kampaní  Nechte reagovat zákazníka přímo v mobilu  Využijte možnosti reakce pro zákazníka zdarma 3 … a nejsou třeba další náklady +

10  v případě, že v textu jsou komunikovaná výše slev, CTR dosahuje vyšších výsledků Akce: Valentýn Počet SMS: cílení: 18 – 55 let, kraj JM + Vysočina CTR: 0,92% Akce: povánoční výprodej Počet SMS: cílení: 18 – 55 let, kraj JM + Vysočina CTR: 3,19 % Komunikace výše slevy přímo v textu SMS Case study: Freeport 3. TIP – Co, kde, do kdy…….

11 4. TIP – Vše na jeden klik  Znalost cílové skupiny je pro výkonnost mobilního marketingu nezbytná  Uvědomte si, že vše je nutné optimalizovat pro mobil. Bohužel neexistuje standardizace. Například: mobilní web není to samé jako PC web 2 … a je to okamžitě +

12  Cíl pro mobilní marketing - aktivace služby  Mobilní média - cílené MMS, bannery  Interakce - proklik na mobilní microsite  Reach: - MMS – banner – imprese:  Cílení: - jen na konkrétní typy telefonů Výsledky MMS - počet kliků: CTR: 21,63% bannery: - počet kliků: CTR: 1,69% Vizuál MMS 4. TIP – Vše na jeden klik

13 5. TIP – Některé věci jsou skutečně zadarmo i v dnešní době 1 +  WHITELISTING mobilních kampaní: Využijte unikátní možnost operátorů! Zákazník skutečně nemusí platit za stahování dat do mobilu.

14  Dotazy? Tereza Hubičková, Manager pro IAS CRM a prodej Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Za Brumlovkou 2/ Praha 4 – Michle Děkuji za pozornost!


Stáhnout ppt "Téma: Co funguje v mobilním marketingu Autor: Tereza Hubičková, O2 Media."

Podobné prezentace


Reklamy Google